Enguany els productes presentats als visitants seran el flaó, els vins i les herbes eivissenques, el pa pagès amb oli i la sobrassada, que ja varen ser molt apreciats la campanya anterior, i als quals s’han afegit la síndria d’Eivissa, recentment incorporada a la marca Sabors d’Eivissa, l’ametlla torrada i el meló eriçó, varietat tradicional de les Pitiüses. A més, durant la setmana de les Festes de Santa Maria i de les Festes de la Terra s’oferiran degustacions de coques tradicionals i ensalada de crostes preparada amb les varietats tradicionals de pebrera blanca i ceba vermella obtingudes de conreu ecològic.
Aquesta iniciativa, organitzada conjuntament entre el departament de Medi Ambient i Medi Rural i Marí i la regidoria de Turisme i Comerç de l’Ajuntament d’Eivissa, compta amb la col·laboració de la Pimeef. El personal que efectuarà les degustacions pertany als programes d’inserció laboral de la Fundació Deixalles amb la qual s’afegeix un benefici social a l’activitat.D’aquesta manera, el Mercat Vell, que fins als anys 60 era el centre de comerç per al conjunt de l’illa dels productes del camp, es converteix ara en una oportunitat per als visitants, sovint l’única durant la seua estada com es va observar l’any passat, per a descobrir la riquesa de la cultura gastronòmica d’Eivissa i dels seus productes.
«S’ha demostrat que quan s’uneixen el turisme i la promoció de la gastronomia local l’acceptació entre el públic és molt alta i amb un gran impacte» ha declarat el director insular d’Agricultura del Consell d’Eivissa, Vicent Tur, qui ha recordat que » fomentar la gastronomia local també contribueix a l’economia sostenible i revitalitzen el món rural en un moment històric en el qual l’activitat agrària està en retrocés».
L’objectiu és que la promoció del turisme gastronòmic vinculat als productes agroalimentaris d’Eivissa sigui una oportunitat no només per afegir un nou atractiu turístic a Eivissa, sinó perquè el turisme pugui actuar de dinamitzador de l’activitat primària i aconseguir revertir la situació d’abandonament del camp.
Enguany els productes presentats als visitants seran el flaó, els vins i les herbes eivissenques, el pa pagès amb oli i la sobrassada, que ja varen ser molt apreciats la campanya anterior, i als quals s’han afegit la síndria d’Eivissa, recentment incorporada a la marca Sabors d’Eivissa, l’ametlla torrada i el meló eriçó, varietat tradicional de les Pitiüses. A més, durant la setmana de les Festes de Santa Maria i de les Festes de la Terra s’oferiran degustacions de coques tradicionals i ensalada de crostes preparada amb les varietats tradicionals de pebrera blanca i ceba vermella obtingudes de conreu ecològic.
Aquesta iniciativa, organitzada conjuntament entre el departament de Medi Ambient i Medi Rural i Marí i la regidoria de Turisme i Comerç de l’Ajuntament d’Eivissa, compta amb la col·laboració de la Pimeef. El personal que efectuarà les degustacions pertany als programes d’inserció laboral de la Fundació Deixalles amb la qual s’afegeix un benefici social a l’activitat.D’aquesta manera, el Mercat Vell, que fins als anys 60 era el centre de comerç per al conjunt de l’illa dels productes del camp, es converteix ara en una oportunitat per als visitants, sovint l’única durant la seua estada com es va observar l’any passat, per a descobrir la riquesa de la cultura gastronòmica d’Eivissa i dels seus productes.
«S’ha demostrat que quan s’uneixen el turisme i la promoció de la gastronomia local l’acceptació entre el públic és molt alta i amb un gran impacte» ha declarat el director insular d’Agricultura del Consell d’Eivissa, Vicent Tur, qui ha recordat que » fomentar la gastronomia local també contribueix a l’economia sostenible i revitalitzen el món rural en un moment històric en el qual l’activitat agrària està en retrocés».
L’objectiu és que la promoció del turisme gastronòmic vinculat als productes agroalimentaris d’Eivissa sigui una oportunitat no només per afegir un nou atractiu turístic a Eivissa, sinó perquè el turisme pugui actuar de dinamitzador de l’activitat primària i aconseguir revertir la situació d’abandonament del camp.
Enguany els productes presentats als visitants seran el flaó, els vins i les herbes eivissenques, el pa pagès amb oli i la sobrassada, que ja varen ser molt apreciats la campanya anterior, i als quals s’han afegit la síndria d’Eivissa, recentment incorporada a la marca Sabors d’Eivissa, l’ametlla torrada i el meló eriçó, varietat tradicional de les Pitiüses. A més, durant la setmana de les Festes de Santa Maria i de les Festes de la Terra s’oferiran degustacions de coques tradicionals i ensalada de crostes preparada amb les varietats tradicionals de pebrera blanca i ceba vermella obtingudes de conreu ecològic.
Aquesta iniciativa, organitzada conjuntament entre el departament de Medi Ambient i Medi Rural i Marí i la regidoria de Turisme i Comerç de l’Ajuntament d’Eivissa, compta amb la col·laboració de la Pimeef. El personal que efectuarà les degustacions pertany als programes d’inserció laboral de la Fundació Deixalles amb la qual s’afegeix un benefici social a l’activitat.D’aquesta manera, el Mercat Vell, que fins als anys 60 era el centre de comerç per al conjunt de l’illa dels productes del camp, es converteix ara en una oportunitat per als visitants, sovint l’única durant la seua estada com es va observar l’any passat, per a descobrir la riquesa de la cultura gastronòmica d’Eivissa i dels seus productes.
«S’ha demostrat que quan s’uneixen el turisme i la promoció de la gastronomia local l’acceptació entre el públic és molt alta i amb un gran impacte» ha declarat el director insular d’Agricultura del Consell d’Eivissa, Vicent Tur, qui ha recordat que » fomentar la gastronomia local també contribueix a l’economia sostenible i revitalitzen el món rural en un moment històric en el qual l’activitat agrària està en retrocés».
L’objectiu és que la promoció del turisme gastronòmic vinculat als productes agroalimentaris d’Eivissa sigui una oportunitat no només per afegir un nou atractiu turístic a Eivissa, sinó perquè el turisme pugui actuar de dinamitzador de l’activitat primària i aconseguir revertir la situació d’abandonament del camp.
Enguany els productes presentats als visitants seran el flaó, els vins i les herbes eivissenques, el pa pagès amb oli i la sobrassada, que ja varen ser molt apreciats la campanya anterior, i als quals s’han afegit la síndria d’Eivissa, recentment incorporada a la marca Sabors d’Eivissa, l’ametlla torrada i el meló eriçó, varietat tradicional de les Pitiüses. A més, durant la setmana de les Festes de Santa Maria i de les Festes de la Terra s’oferiran degustacions de coques tradicionals i ensalada de crostes preparada amb les varietats tradicionals de pebrera blanca i ceba vermella obtingudes de conreu ecològic.
Aquesta iniciativa, organitzada conjuntament entre el departament de Medi Ambient i Medi Rural i Marí i la regidoria de Turisme i Comerç de l’Ajuntament d’Eivissa, compta amb la col·laboració de la Pimeef. El personal que efectuarà les degustacions pertany als programes d’inserció laboral de la Fundació Deixalles amb la qual s’afegeix un benefici social a l’activitat.D’aquesta manera, el Mercat Vell, que fins als anys 60 era el centre de comerç per al conjunt de l’illa dels productes del camp, es converteix ara en una oportunitat per als visitants, sovint l’única durant la seua estada com es va observar l’any passat, per a descobrir la riquesa de la cultura gastronòmica d’Eivissa i dels seus productes.
«S’ha demostrat que quan s’uneixen el turisme i la promoció de la gastronomia local l’acceptació entre el públic és molt alta i amb un gran impacte» ha declarat el director insular d’Agricultura del Consell d’Eivissa, Vicent Tur, qui ha recordat que » fomentar la gastronomia local també contribueix a l’economia sostenible i revitalitzen el món rural en un moment històric en el qual l’activitat agrària està en retrocés».
L’objectiu és que la promoció del turisme gastronòmic vinculat als productes agroalimentaris d’Eivissa sigui una oportunitat no només per afegir un nou atractiu turístic a Eivissa, sinó perquè el turisme pugui actuar de dinamitzador de l’activitat primària i aconseguir revertir la situació d’abandonament del camp.
Enguany els productes presentats als visitants seran el flaó, els vins i les herbes eivissenques, el pa pagès amb oli i la sobrassada, que ja varen ser molt apreciats la campanya anterior, i als quals s’han afegit la síndria d’Eivissa, recentment incorporada a la marca Sabors d’Eivissa, l’ametlla torrada i el meló eriçó, varietat tradicional de les Pitiüses. A més, durant la setmana de les Festes de Santa Maria i de les Festes de la Terra s’oferiran degustacions de coques tradicionals i ensalada de crostes preparada amb les varietats tradicionals de pebrera blanca i ceba vermella obtingudes de conreu ecològic.
Aquesta iniciativa, organitzada conjuntament entre el departament de Medi Ambient i Medi Rural i Marí i la regidoria de Turisme i Comerç de l’Ajuntament d’Eivissa, compta amb la col·laboració de la Pimeef. El personal que efectuarà les degustacions pertany als programes d’inserció laboral de la Fundació Deixalles amb la qual s’afegeix un benefici social a l’activitat.D’aquesta manera, el Mercat Vell, que fins als anys 60 era el centre de comerç per al conjunt de l’illa dels productes del camp, es converteix ara en una oportunitat per als visitants, sovint l’única durant la seua estada com es va observar l’any passat, per a descobrir la riquesa de la cultura gastronòmica d’Eivissa i dels seus productes.
«S’ha demostrat que quan s’uneixen el turisme i la promoció de la gastronomia local l’acceptació entre el públic és molt alta i amb un gran impacte» ha declarat el director insular d’Agricultura del Consell d’Eivissa, Vicent Tur, qui ha recordat que » fomentar la gastronomia local també contribueix a l’economia sostenible i revitalitzen el món rural en un moment històric en el qual l’activitat agrària està en retrocés».
L’objectiu és que la promoció del turisme gastronòmic vinculat als productes agroalimentaris d’Eivissa sigui una oportunitat no només per afegir un nou atractiu turístic a Eivissa, sinó perquè el turisme pugui actuar de dinamitzador de l’activitat primària i aconseguir revertir la situació d’abandonament del camp.
Enguany els productes presentats als visitants seran el flaó, els vins i les herbes eivissenques, el pa pagès amb oli i la sobrassada, que ja varen ser molt apreciats la campanya anterior, i als quals s’han afegit la síndria d’Eivissa, recentment incorporada a la marca Sabors d’Eivissa, l’ametlla torrada i el meló eriçó, varietat tradicional de les Pitiüses. A més, durant la setmana de les Festes de Santa Maria i de les Festes de la Terra s’oferiran degustacions de coques tradicionals i ensalada de crostes preparada amb les varietats tradicionals de pebrera blanca i ceba vermella obtingudes de conreu ecològic.
Aquesta iniciativa, organitzada conjuntament entre el departament de Medi Ambient i Medi Rural i Marí i la regidoria de Turisme i Comerç de l’Ajuntament d’Eivissa, compta amb la col·laboració de la Pimeef. El personal que efectuarà les degustacions pertany als programes d’inserció laboral de la Fundació Deixalles amb la qual s’afegeix un benefici social a l’activitat.D’aquesta manera, el Mercat Vell, que fins als anys 60 era el centre de comerç per al conjunt de l’illa dels productes del camp, es converteix ara en una oportunitat per als visitants, sovint l’única durant la seua estada com es va observar l’any passat, per a descobrir la riquesa de la cultura gastronòmica d’Eivissa i dels seus productes.
«S’ha demostrat que quan s’uneixen el turisme i la promoció de la gastronomia local l’acceptació entre el públic és molt alta i amb un gran impacte» ha declarat el director insular d’Agricultura del Consell d’Eivissa, Vicent Tur, qui ha recordat que » fomentar la gastronomia local també contribueix a l’economia sostenible i revitalitzen el món rural en un moment històric en el qual l’activitat agrària està en retrocés».
L’objectiu és que la promoció del turisme gastronòmic vinculat als productes agroalimentaris d’Eivissa sigui una oportunitat no només per afegir un nou atractiu turístic a Eivissa, sinó perquè el turisme pugui actuar de dinamitzador de l’activitat primària i aconseguir revertir la situació d’abandonament del camp.
Enguany els productes presentats als visitants seran el flaó, els vins i les herbes eivissenques, el pa pagès amb oli i la sobrassada, que ja varen ser molt apreciats la campanya anterior, i als quals s’han afegit la síndria d’Eivissa, recentment incorporada a la marca Sabors d’Eivissa, l’ametlla torrada i el meló eriçó, varietat tradicional de les Pitiüses. A més, durant la setmana de les Festes de Santa Maria i de les Festes de la Terra s’oferiran degustacions de coques tradicionals i ensalada de crostes preparada amb les varietats tradicionals de pebrera blanca i ceba vermella obtingudes de conreu ecològic.
Aquesta iniciativa, organitzada conjuntament entre el departament de Medi Ambient i Medi Rural i Marí i la regidoria de Turisme i Comerç de l’Ajuntament d’Eivissa, compta amb la col·laboració de la Pimeef. El personal que efectuarà les degustacions pertany als programes d’inserció laboral de la Fundació Deixalles amb la qual s’afegeix un benefici social a l’activitat.D’aquesta manera, el Mercat Vell, que fins als anys 60 era el centre de comerç per al conjunt de l’illa dels productes del camp, es converteix ara en una oportunitat per als visitants, sovint l’única durant la seua estada com es va observar l’any passat, per a descobrir la riquesa de la cultura gastronòmica d’Eivissa i dels seus productes.
«S’ha demostrat que quan s’uneixen el turisme i la promoció de la gastronomia local l’acceptació entre el públic és molt alta i amb un gran impacte» ha declarat el director insular d’Agricultura del Consell d’Eivissa, Vicent Tur, qui ha recordat que » fomentar la gastronomia local també contribueix a l’economia sostenible i revitalitzen el món rural en un moment històric en el qual l’activitat agrària està en retrocés».
L’objectiu és que la promoció del turisme gastronòmic vinculat als productes agroalimentaris d’Eivissa sigui una oportunitat no només per afegir un nou atractiu turístic a Eivissa, sinó perquè el turisme pugui actuar de dinamitzador de l’activitat primària i aconseguir revertir la situació d’abandonament del camp.
Enguany els productes presentats als visitants seran el flaó, els vins i les herbes eivissenques, el pa pagès amb oli i la sobrassada, que ja varen ser molt apreciats la campanya anterior, i als quals s’han afegit la síndria d’Eivissa, recentment incorporada a la marca Sabors d’Eivissa, l’ametlla torrada i el meló eriçó, varietat tradicional de les Pitiüses. A més, durant la setmana de les Festes de Santa Maria i de les Festes de la Terra s’oferiran degustacions de coques tradicionals i ensalada de crostes preparada amb les varietats tradicionals de pebrera blanca i ceba vermella obtingudes de conreu ecològic.
Aquesta iniciativa, organitzada conjuntament entre el departament de Medi Ambient i Medi Rural i Marí i la regidoria de Turisme i Comerç de l’Ajuntament d’Eivissa, compta amb la col·laboració de la Pimeef. El personal que efectuarà les degustacions pertany als programes d’inserció laboral de la Fundació Deixalles amb la qual s’afegeix un benefici social a l’activitat.D’aquesta manera, el Mercat Vell, que fins als anys 60 era el centre de comerç per al conjunt de l’illa dels productes del camp, es converteix ara en una oportunitat per als visitants, sovint l’única durant la seua estada com es va observar l’any passat, per a descobrir la riquesa de la cultura gastronòmica d’Eivissa i dels seus productes.
«S’ha demostrat que quan s’uneixen el turisme i la promoció de la gastronomia local l’acceptació entre el públic és molt alta i amb un gran impacte» ha declarat el director insular d’Agricultura del Consell d’Eivissa, Vicent Tur, qui ha recordat que » fomentar la gastronomia local també contribueix a l’economia sostenible i revitalitzen el món rural en un moment històric en el qual l’activitat agrària està en retrocés».
L’objectiu és que la promoció del turisme gastronòmic vinculat als productes agroalimentaris d’Eivissa sigui una oportunitat no només per afegir un nou atractiu turístic a Eivissa, sinó perquè el turisme pugui actuar de dinamitzador de l’activitat primària i aconseguir revertir la situació d’abandonament del camp.