@Noudiari/ La Fundació de Promoció Turística d’Eivissa ha participat aquesta setmana en dos ‘workshops’ organitzats per l’Agència de Turisme de les Illes Balears al mercat alemany, concretament a Frankfurt i Düsseldorf. Hi ha hagut una bona assistència amb més de 50 operadors turístics en cada ciutat. També els mateixos dies s’ha presentat l’oferta turística de l’illa a dos ‘workshops’ organitzats per l’Oficina Espanyola de Turisme a Suècia, a les ciutats de Göteborg i Malmö. En ambdós casos els operadors assistents han estat entorn dels 35.
Durant aquestes reunions de promoció, els operadors turístics alemanys i sueces han mostrat el seu interès per l’illa en general, però sobretot pel segment del turisme familiar i pel turisme de reunions (incentius, convencions, etc).
Tant el mercat alemany com el mercat suec són molt interessants per Eivissa, ja que podrien venir a l’illa en moments fora de temporada alta, com pot ser abril, maig o octubre on les temperatures de l’illa són molt bones i també perquè en aquests països no estan tan limitats a les vacances en juliol i agost, com succeeix en mercats mediterranis com l’italià o el nacional.