@Noudiari/ La Fira Internacional de Turisme de Berlín (ITB) celebra avui i demà les jornades obertes al públic en general amb una presència destacada d’Eivissa: l’illa és la destinació protagonista de l’estand de Turespaña, que cada any escull un lloc preferent com a promoció. Amb una ambientació de mercat hippy, en col·laboració amb Las Dalias, l’estand d’Espanya s’ha convertit en un tros de l’Eivissa més reconeguda pels turistes i està sent un dels llocs amb més afluència de públic, atret per les activitats que s’hi fan.
Durant tot el cap de setmana hi ha actuacions musicals de Jon Michell, els titelles d’animals d’Hugo Castejón, les pintures amb aerògraf d’Antonio Portillo i un taller de pulseres amb Veronique Petit. També s’estan repartint cintes de cabell amb flors, el que està inundant l’ITB de flors ‘hippies’ d’Eivissa. L’expectació ha estat tan grossa, que a partir de mig matí s’ha començat a formar llargues coues de persones que hi han volgut participar.
Eivissa com a destinació protagonista
El president del Consell d’Eivissa i de la Fundació de Promoció Turística, Vicent Torres, va acordar amb el director de l’Oficina de Turespaña a Berlin, Manuel Butler, que Eivissa fos aquest any la destinació protagonista de la ITB, per l’interès de l’illa en reforçar la promoció al mercat alemany, després de les pèrdues de visitants d’aquest mercat registrades en 2015.
A l’estand d’Eivissa, la fira continua durant el cap de setmana amb les degustacions d’oli, d’herbes eivissenques i de vi. A més, durant tot el dia avui s’estan repartint 500 polseres de la deessa Tanit per promocionar el Museu Arqueològic i el Patrimoni Mundial de la Unesco. Es tracta d’una iniciativa de la Fundació Turística i de l’Ajuntament d’Eivissa.
Reunions amb agents de viatge Respecte a les accions amb professionals, el president d’Eivissa i el director insular de Turisme, Vicent Torres Ferrer, s’han reunit amb agents de viatge, touroperadors, companyies aèries i mitjans de comunicació. Destaquen les reunions mantegudes amb Alltours Reisen, amb qui s’està ultimant un acord de col·laboració per promocionar vendes en origen; amb Jet2Holidays, amb qui s’ha tancat una campanya d’accions promocionals, principalment amb agents de viatges i accions als ‘call centers’; amb Iberotours, amb qui s’ha acordat establir una col·laboració logística; amb Thomas Cook, la reunió amb el qual ha servit per acordar l’inici d’un treball conjunt per realitzar accions promocionals a Alemanya, Escandinàvia i Holanda; i amb el touroperador FTI, que s’ha compromès amb el president a estudiar avançar l’inicia de la temporada en 2017.El president i el director insular de Turisme també s’han reunit durant la fira amb les companyies aèries Condor, Lufthansa i Air Germania. Aquesta última ha anunciat que estudia obrir una línia amb Eivissa durant els mesos d’hivern 2016/2017, una possibilitat que encara no està tancada i que, per tant, «encara s’ha de ser prudent», ha dit el president.
Justament, Vicent Torres ha destacat que el missatge general que s’ha transmès tant als touroperadors com a les companyies és la voluntat d’Eivissa «que iniciïn abans l’operativa, començant vols i comercialització de productes en març, en comptes de maig o finals de maig, com ocórrer actualment». Segons el president, «ens agradaria que la temporada començàs en marc. Tenim bon temps, dies llargs i, per tant, març i abril són els mesos que hem de buscar per intentar desestacionalitzar. Tenim més vols a l’hivern, benvinguts siguin, però sobretot hem d’intentar començar la temporada dos mesos abans».
Balanç «satisfactori»
En general, el president ha fet un balanç «satisfactori» de la fira de Berlín: «Les previsions són positives, perquè els touroperadors han augmentat entre el 12 i el 15% l’oferta de places a Eivissa per a la pròxima temporada. El que necessitam ara és convertir aquestes reserves en vendes, i és per això hem de redoblar esforços en la promoció al mercat alemany».
Vicent Torres també ha volgut traslladar «a tot el personal de la Fundació de Promoció, del Consell d’Eivissa, dels ajuntaments i les empreses privades que han estat presents a Berlín el meu agraïment i esforç que han fet». Segons el president, la delegació d’Eivissa està formada per uns «excel·lents professionals del turisme», i «ara que gestionam plenament les competències, això està donant els seus fruïts».La pròxima cita dins del calendari de fires internacionals serà la Seatrade Cruise Global de Fort Lauderdale, Florida (EUA), la fira de creuers més important del món, que se celebra la setmana vinent i a la qual Eivissa serà present a l’estand de Ports de Balears.
@Noudiari/ La Fira Internacional de Turisme de Berlín (ITB) celebra avui i demà les jornades obertes al públic en general amb una presència destacada d’Eivissa: l’illa és la destinació protagonista de l’estand de Turespaña, que cada any escull un lloc preferent com a promoció. Amb una ambientació de mercat hippy, en col·laboració amb Las Dalias, l’estand d’Espanya s’ha convertit en un tros de l’Eivissa més reconeguda pels turistes i està sent un dels llocs amb més afluència de públic, atret per les activitats que s’hi fan.
Durant tot el cap de setmana hi ha actuacions musicals de Jon Michell, els titelles d’animals d’Hugo Castejón, les pintures amb aerògraf d’Antonio Portillo i un taller de pulseres amb Veronique Petit. També s’estan repartint cintes de cabell amb flors, el que està inundant l’ITB de flors ‘hippies’ d’Eivissa. L’expectació ha estat tan grossa, que a partir de mig matí s’ha començat a formar llargues coues de persones que hi han volgut participar.
Eivissa com a destinació protagonista
El president del Consell d’Eivissa i de la Fundació de Promoció Turística, Vicent Torres, va acordar amb el director de l’Oficina de Turespaña a Berlin, Manuel Butler, que Eivissa fos aquest any la destinació protagonista de la ITB, per l’interès de l’illa en reforçar la promoció al mercat alemany, després de les pèrdues de visitants d’aquest mercat registrades en 2015.
A l’estand d’Eivissa, la fira continua durant el cap de setmana amb les degustacions d’oli, d’herbes eivissenques i de vi. A més, durant tot el dia avui s’estan repartint 500 polseres de la deessa Tanit per promocionar el Museu Arqueològic i el Patrimoni Mundial de la Unesco. Es tracta d’una iniciativa de la Fundació Turística i de l’Ajuntament d’Eivissa.
Reunions amb agents de viatge Respecte a les accions amb professionals, el president d’Eivissa i el director insular de Turisme, Vicent Torres Ferrer, s’han reunit amb agents de viatge, touroperadors, companyies aèries i mitjans de comunicació. Destaquen les reunions mantegudes amb Alltours Reisen, amb qui s’està ultimant un acord de col·laboració per promocionar vendes en origen; amb Jet2Holidays, amb qui s’ha tancat una campanya d’accions promocionals, principalment amb agents de viatges i accions als ‘call centers’; amb Iberotours, amb qui s’ha acordat establir una col·laboració logística; amb Thomas Cook, la reunió amb el qual ha servit per acordar l’inici d’un treball conjunt per realitzar accions promocionals a Alemanya, Escandinàvia i Holanda; i amb el touroperador FTI, que s’ha compromès amb el president a estudiar avançar l’inicia de la temporada en 2017.El president i el director insular de Turisme també s’han reunit durant la fira amb les companyies aèries Condor, Lufthansa i Air Germania. Aquesta última ha anunciat que estudia obrir una línia amb Eivissa durant els mesos d’hivern 2016/2017, una possibilitat que encara no està tancada i que, per tant, «encara s’ha de ser prudent», ha dit el president.
Justament, Vicent Torres ha destacat que el missatge general que s’ha transmès tant als touroperadors com a les companyies és la voluntat d’Eivissa «que iniciïn abans l’operativa, començant vols i comercialització de productes en març, en comptes de maig o finals de maig, com ocórrer actualment». Segons el president, «ens agradaria que la temporada començàs en marc. Tenim bon temps, dies llargs i, per tant, març i abril són els mesos que hem de buscar per intentar desestacionalitzar. Tenim més vols a l’hivern, benvinguts siguin, però sobretot hem d’intentar començar la temporada dos mesos abans».
Balanç «satisfactori»
En general, el president ha fet un balanç «satisfactori» de la fira de Berlín: «Les previsions són positives, perquè els touroperadors han augmentat entre el 12 i el 15% l’oferta de places a Eivissa per a la pròxima temporada. El que necessitam ara és convertir aquestes reserves en vendes, i és per això hem de redoblar esforços en la promoció al mercat alemany».
Vicent Torres també ha volgut traslladar «a tot el personal de la Fundació de Promoció, del Consell d’Eivissa, dels ajuntaments i les empreses privades que han estat presents a Berlín el meu agraïment i esforç que han fet». Segons el president, la delegació d’Eivissa està formada per uns «excel·lents professionals del turisme», i «ara que gestionam plenament les competències, això està donant els seus fruïts».La pròxima cita dins del calendari de fires internacionals serà la Seatrade Cruise Global de Fort Lauderdale, Florida (EUA), la fira de creuers més important del món, que se celebra la setmana vinent i a la qual Eivissa serà present a l’estand de Ports de Balears.
@Noudiari/ La Fira Internacional de Turisme de Berlín (ITB) celebra avui i demà les jornades obertes al públic en general amb una presència destacada d’Eivissa: l’illa és la destinació protagonista de l’estand de Turespaña, que cada any escull un lloc preferent com a promoció. Amb una ambientació de mercat hippy, en col·laboració amb Las Dalias, l’estand d’Espanya s’ha convertit en un tros de l’Eivissa més reconeguda pels turistes i està sent un dels llocs amb més afluència de públic, atret per les activitats que s’hi fan.
Durant tot el cap de setmana hi ha actuacions musicals de Jon Michell, els titelles d’animals d’Hugo Castejón, les pintures amb aerògraf d’Antonio Portillo i un taller de pulseres amb Veronique Petit. També s’estan repartint cintes de cabell amb flors, el que està inundant l’ITB de flors ‘hippies’ d’Eivissa. L’expectació ha estat tan grossa, que a partir de mig matí s’ha començat a formar llargues coues de persones que hi han volgut participar.
Eivissa com a destinació protagonista
El president del Consell d’Eivissa i de la Fundació de Promoció Turística, Vicent Torres, va acordar amb el director de l’Oficina de Turespaña a Berlin, Manuel Butler, que Eivissa fos aquest any la destinació protagonista de la ITB, per l’interès de l’illa en reforçar la promoció al mercat alemany, després de les pèrdues de visitants d’aquest mercat registrades en 2015.
A l’estand d’Eivissa, la fira continua durant el cap de setmana amb les degustacions d’oli, d’herbes eivissenques i de vi. A més, durant tot el dia avui s’estan repartint 500 polseres de la deessa Tanit per promocionar el Museu Arqueològic i el Patrimoni Mundial de la Unesco. Es tracta d’una iniciativa de la Fundació Turística i de l’Ajuntament d’Eivissa.
Reunions amb agents de viatge Respecte a les accions amb professionals, el president d’Eivissa i el director insular de Turisme, Vicent Torres Ferrer, s’han reunit amb agents de viatge, touroperadors, companyies aèries i mitjans de comunicació. Destaquen les reunions mantegudes amb Alltours Reisen, amb qui s’està ultimant un acord de col·laboració per promocionar vendes en origen; amb Jet2Holidays, amb qui s’ha tancat una campanya d’accions promocionals, principalment amb agents de viatges i accions als ‘call centers’; amb Iberotours, amb qui s’ha acordat establir una col·laboració logística; amb Thomas Cook, la reunió amb el qual ha servit per acordar l’inici d’un treball conjunt per realitzar accions promocionals a Alemanya, Escandinàvia i Holanda; i amb el touroperador FTI, que s’ha compromès amb el president a estudiar avançar l’inicia de la temporada en 2017.El president i el director insular de Turisme també s’han reunit durant la fira amb les companyies aèries Condor, Lufthansa i Air Germania. Aquesta última ha anunciat que estudia obrir una línia amb Eivissa durant els mesos d’hivern 2016/2017, una possibilitat que encara no està tancada i que, per tant, «encara s’ha de ser prudent», ha dit el president.
Justament, Vicent Torres ha destacat que el missatge general que s’ha transmès tant als touroperadors com a les companyies és la voluntat d’Eivissa «que iniciïn abans l’operativa, començant vols i comercialització de productes en març, en comptes de maig o finals de maig, com ocórrer actualment». Segons el president, «ens agradaria que la temporada començàs en marc. Tenim bon temps, dies llargs i, per tant, març i abril són els mesos que hem de buscar per intentar desestacionalitzar. Tenim més vols a l’hivern, benvinguts siguin, però sobretot hem d’intentar començar la temporada dos mesos abans».
Balanç «satisfactori»
En general, el president ha fet un balanç «satisfactori» de la fira de Berlín: «Les previsions són positives, perquè els touroperadors han augmentat entre el 12 i el 15% l’oferta de places a Eivissa per a la pròxima temporada. El que necessitam ara és convertir aquestes reserves en vendes, i és per això hem de redoblar esforços en la promoció al mercat alemany».
Vicent Torres també ha volgut traslladar «a tot el personal de la Fundació de Promoció, del Consell d’Eivissa, dels ajuntaments i les empreses privades que han estat presents a Berlín el meu agraïment i esforç que han fet». Segons el president, la delegació d’Eivissa està formada per uns «excel·lents professionals del turisme», i «ara que gestionam plenament les competències, això està donant els seus fruïts».La pròxima cita dins del calendari de fires internacionals serà la Seatrade Cruise Global de Fort Lauderdale, Florida (EUA), la fira de creuers més important del món, que se celebra la setmana vinent i a la qual Eivissa serà present a l’estand de Ports de Balears.
@Noudiari/ La Fira Internacional de Turisme de Berlín (ITB) celebra avui i demà les jornades obertes al públic en general amb una presència destacada d’Eivissa: l’illa és la destinació protagonista de l’estand de Turespaña, que cada any escull un lloc preferent com a promoció. Amb una ambientació de mercat hippy, en col·laboració amb Las Dalias, l’estand d’Espanya s’ha convertit en un tros de l’Eivissa més reconeguda pels turistes i està sent un dels llocs amb més afluència de públic, atret per les activitats que s’hi fan.
Durant tot el cap de setmana hi ha actuacions musicals de Jon Michell, els titelles d’animals d’Hugo Castejón, les pintures amb aerògraf d’Antonio Portillo i un taller de pulseres amb Veronique Petit. També s’estan repartint cintes de cabell amb flors, el que està inundant l’ITB de flors ‘hippies’ d’Eivissa. L’expectació ha estat tan grossa, que a partir de mig matí s’ha començat a formar llargues coues de persones que hi han volgut participar.
Eivissa com a destinació protagonista
El president del Consell d’Eivissa i de la Fundació de Promoció Turística, Vicent Torres, va acordar amb el director de l’Oficina de Turespaña a Berlin, Manuel Butler, que Eivissa fos aquest any la destinació protagonista de la ITB, per l’interès de l’illa en reforçar la promoció al mercat alemany, després de les pèrdues de visitants d’aquest mercat registrades en 2015.
A l’estand d’Eivissa, la fira continua durant el cap de setmana amb les degustacions d’oli, d’herbes eivissenques i de vi. A més, durant tot el dia avui s’estan repartint 500 polseres de la deessa Tanit per promocionar el Museu Arqueològic i el Patrimoni Mundial de la Unesco. Es tracta d’una iniciativa de la Fundació Turística i de l’Ajuntament d’Eivissa.
Reunions amb agents de viatge Respecte a les accions amb professionals, el president d’Eivissa i el director insular de Turisme, Vicent Torres Ferrer, s’han reunit amb agents de viatge, touroperadors, companyies aèries i mitjans de comunicació. Destaquen les reunions mantegudes amb Alltours Reisen, amb qui s’està ultimant un acord de col·laboració per promocionar vendes en origen; amb Jet2Holidays, amb qui s’ha tancat una campanya d’accions promocionals, principalment amb agents de viatges i accions als ‘call centers’; amb Iberotours, amb qui s’ha acordat establir una col·laboració logística; amb Thomas Cook, la reunió amb el qual ha servit per acordar l’inici d’un treball conjunt per realitzar accions promocionals a Alemanya, Escandinàvia i Holanda; i amb el touroperador FTI, que s’ha compromès amb el president a estudiar avançar l’inicia de la temporada en 2017.El president i el director insular de Turisme també s’han reunit durant la fira amb les companyies aèries Condor, Lufthansa i Air Germania. Aquesta última ha anunciat que estudia obrir una línia amb Eivissa durant els mesos d’hivern 2016/2017, una possibilitat que encara no està tancada i que, per tant, «encara s’ha de ser prudent», ha dit el president.
Justament, Vicent Torres ha destacat que el missatge general que s’ha transmès tant als touroperadors com a les companyies és la voluntat d’Eivissa «que iniciïn abans l’operativa, començant vols i comercialització de productes en març, en comptes de maig o finals de maig, com ocórrer actualment». Segons el president, «ens agradaria que la temporada començàs en marc. Tenim bon temps, dies llargs i, per tant, març i abril són els mesos que hem de buscar per intentar desestacionalitzar. Tenim més vols a l’hivern, benvinguts siguin, però sobretot hem d’intentar començar la temporada dos mesos abans».
Balanç «satisfactori»
En general, el president ha fet un balanç «satisfactori» de la fira de Berlín: «Les previsions són positives, perquè els touroperadors han augmentat entre el 12 i el 15% l’oferta de places a Eivissa per a la pròxima temporada. El que necessitam ara és convertir aquestes reserves en vendes, i és per això hem de redoblar esforços en la promoció al mercat alemany».
Vicent Torres també ha volgut traslladar «a tot el personal de la Fundació de Promoció, del Consell d’Eivissa, dels ajuntaments i les empreses privades que han estat presents a Berlín el meu agraïment i esforç que han fet». Segons el president, la delegació d’Eivissa està formada per uns «excel·lents professionals del turisme», i «ara que gestionam plenament les competències, això està donant els seus fruïts».La pròxima cita dins del calendari de fires internacionals serà la Seatrade Cruise Global de Fort Lauderdale, Florida (EUA), la fira de creuers més important del món, que se celebra la setmana vinent i a la qual Eivissa serà present a l’estand de Ports de Balears.
@Noudiari/ La Fira Internacional de Turisme de Berlín (ITB) celebra avui i demà les jornades obertes al públic en general amb una presència destacada d’Eivissa: l’illa és la destinació protagonista de l’estand de Turespaña, que cada any escull un lloc preferent com a promoció. Amb una ambientació de mercat hippy, en col·laboració amb Las Dalias, l’estand d’Espanya s’ha convertit en un tros de l’Eivissa més reconeguda pels turistes i està sent un dels llocs amb més afluència de públic, atret per les activitats que s’hi fan.
Durant tot el cap de setmana hi ha actuacions musicals de Jon Michell, els titelles d’animals d’Hugo Castejón, les pintures amb aerògraf d’Antonio Portillo i un taller de pulseres amb Veronique Petit. També s’estan repartint cintes de cabell amb flors, el que està inundant l’ITB de flors ‘hippies’ d’Eivissa. L’expectació ha estat tan grossa, que a partir de mig matí s’ha començat a formar llargues coues de persones que hi han volgut participar.
Eivissa com a destinació protagonista
El president del Consell d’Eivissa i de la Fundació de Promoció Turística, Vicent Torres, va acordar amb el director de l’Oficina de Turespaña a Berlin, Manuel Butler, que Eivissa fos aquest any la destinació protagonista de la ITB, per l’interès de l’illa en reforçar la promoció al mercat alemany, després de les pèrdues de visitants d’aquest mercat registrades en 2015.
A l’estand d’Eivissa, la fira continua durant el cap de setmana amb les degustacions d’oli, d’herbes eivissenques i de vi. A més, durant tot el dia avui s’estan repartint 500 polseres de la deessa Tanit per promocionar el Museu Arqueològic i el Patrimoni Mundial de la Unesco. Es tracta d’una iniciativa de la Fundació Turística i de l’Ajuntament d’Eivissa.
Reunions amb agents de viatge Respecte a les accions amb professionals, el president d’Eivissa i el director insular de Turisme, Vicent Torres Ferrer, s’han reunit amb agents de viatge, touroperadors, companyies aèries i mitjans de comunicació. Destaquen les reunions mantegudes amb Alltours Reisen, amb qui s’està ultimant un acord de col·laboració per promocionar vendes en origen; amb Jet2Holidays, amb qui s’ha tancat una campanya d’accions promocionals, principalment amb agents de viatges i accions als ‘call centers’; amb Iberotours, amb qui s’ha acordat establir una col·laboració logística; amb Thomas Cook, la reunió amb el qual ha servit per acordar l’inici d’un treball conjunt per realitzar accions promocionals a Alemanya, Escandinàvia i Holanda; i amb el touroperador FTI, que s’ha compromès amb el president a estudiar avançar l’inicia de la temporada en 2017.El president i el director insular de Turisme també s’han reunit durant la fira amb les companyies aèries Condor, Lufthansa i Air Germania. Aquesta última ha anunciat que estudia obrir una línia amb Eivissa durant els mesos d’hivern 2016/2017, una possibilitat que encara no està tancada i que, per tant, «encara s’ha de ser prudent», ha dit el president.
Justament, Vicent Torres ha destacat que el missatge general que s’ha transmès tant als touroperadors com a les companyies és la voluntat d’Eivissa «que iniciïn abans l’operativa, començant vols i comercialització de productes en març, en comptes de maig o finals de maig, com ocórrer actualment». Segons el president, «ens agradaria que la temporada començàs en marc. Tenim bon temps, dies llargs i, per tant, març i abril són els mesos que hem de buscar per intentar desestacionalitzar. Tenim més vols a l’hivern, benvinguts siguin, però sobretot hem d’intentar començar la temporada dos mesos abans».
Balanç «satisfactori»
En general, el president ha fet un balanç «satisfactori» de la fira de Berlín: «Les previsions són positives, perquè els touroperadors han augmentat entre el 12 i el 15% l’oferta de places a Eivissa per a la pròxima temporada. El que necessitam ara és convertir aquestes reserves en vendes, i és per això hem de redoblar esforços en la promoció al mercat alemany».
Vicent Torres també ha volgut traslladar «a tot el personal de la Fundació de Promoció, del Consell d’Eivissa, dels ajuntaments i les empreses privades que han estat presents a Berlín el meu agraïment i esforç que han fet». Segons el president, la delegació d’Eivissa està formada per uns «excel·lents professionals del turisme», i «ara que gestionam plenament les competències, això està donant els seus fruïts».La pròxima cita dins del calendari de fires internacionals serà la Seatrade Cruise Global de Fort Lauderdale, Florida (EUA), la fira de creuers més important del món, que se celebra la setmana vinent i a la qual Eivissa serà present a l’estand de Ports de Balears.
@Noudiari/ La Fira Internacional de Turisme de Berlín (ITB) celebra avui i demà les jornades obertes al públic en general amb una presència destacada d’Eivissa: l’illa és la destinació protagonista de l’estand de Turespaña, que cada any escull un lloc preferent com a promoció. Amb una ambientació de mercat hippy, en col·laboració amb Las Dalias, l’estand d’Espanya s’ha convertit en un tros de l’Eivissa més reconeguda pels turistes i està sent un dels llocs amb més afluència de públic, atret per les activitats que s’hi fan.
Durant tot el cap de setmana hi ha actuacions musicals de Jon Michell, els titelles d’animals d’Hugo Castejón, les pintures amb aerògraf d’Antonio Portillo i un taller de pulseres amb Veronique Petit. També s’estan repartint cintes de cabell amb flors, el que està inundant l’ITB de flors ‘hippies’ d’Eivissa. L’expectació ha estat tan grossa, que a partir de mig matí s’ha començat a formar llargues coues de persones que hi han volgut participar.
Eivissa com a destinació protagonista
El president del Consell d’Eivissa i de la Fundació de Promoció Turística, Vicent Torres, va acordar amb el director de l’Oficina de Turespaña a Berlin, Manuel Butler, que Eivissa fos aquest any la destinació protagonista de la ITB, per l’interès de l’illa en reforçar la promoció al mercat alemany, després de les pèrdues de visitants d’aquest mercat registrades en 2015.
A l’estand d’Eivissa, la fira continua durant el cap de setmana amb les degustacions d’oli, d’herbes eivissenques i de vi. A més, durant tot el dia avui s’estan repartint 500 polseres de la deessa Tanit per promocionar el Museu Arqueològic i el Patrimoni Mundial de la Unesco. Es tracta d’una iniciativa de la Fundació Turística i de l’Ajuntament d’Eivissa.
Reunions amb agents de viatge Respecte a les accions amb professionals, el president d’Eivissa i el director insular de Turisme, Vicent Torres Ferrer, s’han reunit amb agents de viatge, touroperadors, companyies aèries i mitjans de comunicació. Destaquen les reunions mantegudes amb Alltours Reisen, amb qui s’està ultimant un acord de col·laboració per promocionar vendes en origen; amb Jet2Holidays, amb qui s’ha tancat una campanya d’accions promocionals, principalment amb agents de viatges i accions als ‘call centers’; amb Iberotours, amb qui s’ha acordat establir una col·laboració logística; amb Thomas Cook, la reunió amb el qual ha servit per acordar l’inici d’un treball conjunt per realitzar accions promocionals a Alemanya, Escandinàvia i Holanda; i amb el touroperador FTI, que s’ha compromès amb el president a estudiar avançar l’inicia de la temporada en 2017.El president i el director insular de Turisme també s’han reunit durant la fira amb les companyies aèries Condor, Lufthansa i Air Germania. Aquesta última ha anunciat que estudia obrir una línia amb Eivissa durant els mesos d’hivern 2016/2017, una possibilitat que encara no està tancada i que, per tant, «encara s’ha de ser prudent», ha dit el president.
Justament, Vicent Torres ha destacat que el missatge general que s’ha transmès tant als touroperadors com a les companyies és la voluntat d’Eivissa «que iniciïn abans l’operativa, començant vols i comercialització de productes en març, en comptes de maig o finals de maig, com ocórrer actualment». Segons el president, «ens agradaria que la temporada començàs en marc. Tenim bon temps, dies llargs i, per tant, març i abril són els mesos que hem de buscar per intentar desestacionalitzar. Tenim més vols a l’hivern, benvinguts siguin, però sobretot hem d’intentar començar la temporada dos mesos abans».
Balanç «satisfactori»
En general, el president ha fet un balanç «satisfactori» de la fira de Berlín: «Les previsions són positives, perquè els touroperadors han augmentat entre el 12 i el 15% l’oferta de places a Eivissa per a la pròxima temporada. El que necessitam ara és convertir aquestes reserves en vendes, i és per això hem de redoblar esforços en la promoció al mercat alemany».
Vicent Torres també ha volgut traslladar «a tot el personal de la Fundació de Promoció, del Consell d’Eivissa, dels ajuntaments i les empreses privades que han estat presents a Berlín el meu agraïment i esforç que han fet». Segons el president, la delegació d’Eivissa està formada per uns «excel·lents professionals del turisme», i «ara que gestionam plenament les competències, això està donant els seus fruïts».La pròxima cita dins del calendari de fires internacionals serà la Seatrade Cruise Global de Fort Lauderdale, Florida (EUA), la fira de creuers més important del món, que se celebra la setmana vinent i a la qual Eivissa serà present a l’estand de Ports de Balears.
@Noudiari/ La Fira Internacional de Turisme de Berlín (ITB) celebra avui i demà les jornades obertes al públic en general amb una presència destacada d’Eivissa: l’illa és la destinació protagonista de l’estand de Turespaña, que cada any escull un lloc preferent com a promoció. Amb una ambientació de mercat hippy, en col·laboració amb Las Dalias, l’estand d’Espanya s’ha convertit en un tros de l’Eivissa més reconeguda pels turistes i està sent un dels llocs amb més afluència de públic, atret per les activitats que s’hi fan.
Durant tot el cap de setmana hi ha actuacions musicals de Jon Michell, els titelles d’animals d’Hugo Castejón, les pintures amb aerògraf d’Antonio Portillo i un taller de pulseres amb Veronique Petit. També s’estan repartint cintes de cabell amb flors, el que està inundant l’ITB de flors ‘hippies’ d’Eivissa. L’expectació ha estat tan grossa, que a partir de mig matí s’ha començat a formar llargues coues de persones que hi han volgut participar.
Eivissa com a destinació protagonista
El president del Consell d’Eivissa i de la Fundació de Promoció Turística, Vicent Torres, va acordar amb el director de l’Oficina de Turespaña a Berlin, Manuel Butler, que Eivissa fos aquest any la destinació protagonista de la ITB, per l’interès de l’illa en reforçar la promoció al mercat alemany, després de les pèrdues de visitants d’aquest mercat registrades en 2015.
A l’estand d’Eivissa, la fira continua durant el cap de setmana amb les degustacions d’oli, d’herbes eivissenques i de vi. A més, durant tot el dia avui s’estan repartint 500 polseres de la deessa Tanit per promocionar el Museu Arqueològic i el Patrimoni Mundial de la Unesco. Es tracta d’una iniciativa de la Fundació Turística i de l’Ajuntament d’Eivissa.
Reunions amb agents de viatge Respecte a les accions amb professionals, el president d’Eivissa i el director insular de Turisme, Vicent Torres Ferrer, s’han reunit amb agents de viatge, touroperadors, companyies aèries i mitjans de comunicació. Destaquen les reunions mantegudes amb Alltours Reisen, amb qui s’està ultimant un acord de col·laboració per promocionar vendes en origen; amb Jet2Holidays, amb qui s’ha tancat una campanya d’accions promocionals, principalment amb agents de viatges i accions als ‘call centers’; amb Iberotours, amb qui s’ha acordat establir una col·laboració logística; amb Thomas Cook, la reunió amb el qual ha servit per acordar l’inici d’un treball conjunt per realitzar accions promocionals a Alemanya, Escandinàvia i Holanda; i amb el touroperador FTI, que s’ha compromès amb el president a estudiar avançar l’inicia de la temporada en 2017.El president i el director insular de Turisme també s’han reunit durant la fira amb les companyies aèries Condor, Lufthansa i Air Germania. Aquesta última ha anunciat que estudia obrir una línia amb Eivissa durant els mesos d’hivern 2016/2017, una possibilitat que encara no està tancada i que, per tant, «encara s’ha de ser prudent», ha dit el president.
Justament, Vicent Torres ha destacat que el missatge general que s’ha transmès tant als touroperadors com a les companyies és la voluntat d’Eivissa «que iniciïn abans l’operativa, començant vols i comercialització de productes en març, en comptes de maig o finals de maig, com ocórrer actualment». Segons el president, «ens agradaria que la temporada començàs en marc. Tenim bon temps, dies llargs i, per tant, març i abril són els mesos que hem de buscar per intentar desestacionalitzar. Tenim més vols a l’hivern, benvinguts siguin, però sobretot hem d’intentar començar la temporada dos mesos abans».
Balanç «satisfactori»
En general, el president ha fet un balanç «satisfactori» de la fira de Berlín: «Les previsions són positives, perquè els touroperadors han augmentat entre el 12 i el 15% l’oferta de places a Eivissa per a la pròxima temporada. El que necessitam ara és convertir aquestes reserves en vendes, i és per això hem de redoblar esforços en la promoció al mercat alemany».
Vicent Torres també ha volgut traslladar «a tot el personal de la Fundació de Promoció, del Consell d’Eivissa, dels ajuntaments i les empreses privades que han estat presents a Berlín el meu agraïment i esforç que han fet». Segons el president, la delegació d’Eivissa està formada per uns «excel·lents professionals del turisme», i «ara que gestionam plenament les competències, això està donant els seus fruïts».La pròxima cita dins del calendari de fires internacionals serà la Seatrade Cruise Global de Fort Lauderdale, Florida (EUA), la fira de creuers més important del món, que se celebra la setmana vinent i a la qual Eivissa serà present a l’estand de Ports de Balears.
@Noudiari/ La Fira Internacional de Turisme de Berlín (ITB) celebra avui i demà les jornades obertes al públic en general amb una presència destacada d’Eivissa: l’illa és la destinació protagonista de l’estand de Turespaña, que cada any escull un lloc preferent com a promoció. Amb una ambientació de mercat hippy, en col·laboració amb Las Dalias, l’estand d’Espanya s’ha convertit en un tros de l’Eivissa més reconeguda pels turistes i està sent un dels llocs amb més afluència de públic, atret per les activitats que s’hi fan.
Durant tot el cap de setmana hi ha actuacions musicals de Jon Michell, els titelles d’animals d’Hugo Castejón, les pintures amb aerògraf d’Antonio Portillo i un taller de pulseres amb Veronique Petit. També s’estan repartint cintes de cabell amb flors, el que està inundant l’ITB de flors ‘hippies’ d’Eivissa. L’expectació ha estat tan grossa, que a partir de mig matí s’ha començat a formar llargues coues de persones que hi han volgut participar.
Eivissa com a destinació protagonista
El president del Consell d’Eivissa i de la Fundació de Promoció Turística, Vicent Torres, va acordar amb el director de l’Oficina de Turespaña a Berlin, Manuel Butler, que Eivissa fos aquest any la destinació protagonista de la ITB, per l’interès de l’illa en reforçar la promoció al mercat alemany, després de les pèrdues de visitants d’aquest mercat registrades en 2015.
A l’estand d’Eivissa, la fira continua durant el cap de setmana amb les degustacions d’oli, d’herbes eivissenques i de vi. A més, durant tot el dia avui s’estan repartint 500 polseres de la deessa Tanit per promocionar el Museu Arqueològic i el Patrimoni Mundial de la Unesco. Es tracta d’una iniciativa de la Fundació Turística i de l’Ajuntament d’Eivissa.
Reunions amb agents de viatge Respecte a les accions amb professionals, el president d’Eivissa i el director insular de Turisme, Vicent Torres Ferrer, s’han reunit amb agents de viatge, touroperadors, companyies aèries i mitjans de comunicació. Destaquen les reunions mantegudes amb Alltours Reisen, amb qui s’està ultimant un acord de col·laboració per promocionar vendes en origen; amb Jet2Holidays, amb qui s’ha tancat una campanya d’accions promocionals, principalment amb agents de viatges i accions als ‘call centers’; amb Iberotours, amb qui s’ha acordat establir una col·laboració logística; amb Thomas Cook, la reunió amb el qual ha servit per acordar l’inici d’un treball conjunt per realitzar accions promocionals a Alemanya, Escandinàvia i Holanda; i amb el touroperador FTI, que s’ha compromès amb el president a estudiar avançar l’inicia de la temporada en 2017.El president i el director insular de Turisme també s’han reunit durant la fira amb les companyies aèries Condor, Lufthansa i Air Germania. Aquesta última ha anunciat que estudia obrir una línia amb Eivissa durant els mesos d’hivern 2016/2017, una possibilitat que encara no està tancada i que, per tant, «encara s’ha de ser prudent», ha dit el president.
Justament, Vicent Torres ha destacat que el missatge general que s’ha transmès tant als touroperadors com a les companyies és la voluntat d’Eivissa «que iniciïn abans l’operativa, començant vols i comercialització de productes en març, en comptes de maig o finals de maig, com ocórrer actualment». Segons el president, «ens agradaria que la temporada començàs en marc. Tenim bon temps, dies llargs i, per tant, març i abril són els mesos que hem de buscar per intentar desestacionalitzar. Tenim més vols a l’hivern, benvinguts siguin, però sobretot hem d’intentar començar la temporada dos mesos abans».
Balanç «satisfactori»
En general, el president ha fet un balanç «satisfactori» de la fira de Berlín: «Les previsions són positives, perquè els touroperadors han augmentat entre el 12 i el 15% l’oferta de places a Eivissa per a la pròxima temporada. El que necessitam ara és convertir aquestes reserves en vendes, i és per això hem de redoblar esforços en la promoció al mercat alemany».
Vicent Torres també ha volgut traslladar «a tot el personal de la Fundació de Promoció, del Consell d’Eivissa, dels ajuntaments i les empreses privades que han estat presents a Berlín el meu agraïment i esforç que han fet». Segons el president, la delegació d’Eivissa està formada per uns «excel·lents professionals del turisme», i «ara que gestionam plenament les competències, això està donant els seus fruïts».La pròxima cita dins del calendari de fires internacionals serà la Seatrade Cruise Global de Fort Lauderdale, Florida (EUA), la fira de creuers més important del món, que se celebra la setmana vinent i a la qual Eivissa serà present a l’estand de Ports de Balears.
Si tuviéramos el dinero que nos corresponde para la promoción turística, el dinero que generaremos con el impuesto turístico y algo que decir en la gestión del aeropuerto, en vez de pedir podríamos negociar y conseguir un resultado. Hoy en día, si tenemos alguna conexión con Europa en los meses de temporada baja es por razones ajenas a la gestión del Govern y el Consells.
Imagine que tiene todo eso que dice querria tener y que antepone como lo que a mi me suena a que excusa… ¿ qué hay que negociar y con quien ? Yo veo que, por ejemplo, en la promoción turistica algunos ponen piedras, en el desarrollo empresarial, algunos ponen piedras, ante iniciativas privadas algunos ponen piedras, ante el desarrollo aeroportuario algunis ponen puedras etc etc etc etc hasta en hartazgo. Y constato que esos que ponen piedras…. son siempre los mismos. Salu2
A ver si nos enteramos , tanto hablar de vuelos en invierno !! Que atractivo ofrece la isla en invierno ? Zona puerto todo cerrado, Dalt Vila desolado y desierto, practicamente toda la oferta en playas , rtes, chiringuitos , etc , cerrado. Hoteles de 5 estrellas , tantos que hay ya y todos los proyectados reformandose ( lease que la ley les obligaa estar abiertos 11 meses al año ) no hay ninguno abierto en invierno. Sres. empresarios y politicos , crean oferta y hagan cumplir las leyes ! Las compañias programaran vuelos ! Y creanme se llenaran , todo lo demas que se diga opidamos es puro cuento.
Habramos los hoteles, restaurantes, tiendas, playas y ciudades limpias y vendrán los turistas. Las compañías aéreas y los tour operadores adelantarán la temporada si les damos las herramientas. Pero muchos empresarios están mejor esquiando o en el Caribe.
Tal vez convendria dar las herramientas a esos empresarios que segun vd. (sic) estan o esquiando o en el caribe…. por contra… a poner puedras a los marditos empresarios que, además, el squian o estan el el caribe. Vd. quiere dar herramientas a quienes no les hace falta.
Como bien dicen me parece hacer el ridiculo a modo, me imagino el dialogo necesariamente corto…
— Hola, que miren por favor, ¿ podrian traer vuelos antes ? — ¿ Para qué ? — Pues para que venga gente y tal — ¿ A hacer qué y donde ? — Pues qué se yo… dar vueltas por ahí, pasar algo de frio, intentar buscar algo abierto mmmm sacar fotos… ¿ pesca con caña ? — Es que la gente busca y hay mejores ofertas y montar vuelos no rentables solo lo hace la pública y ya ni eso así que no se yo… —- mmmmmmmm Vale.
— Creo que nos toca contratar a alguien de fuera y pagarle un pastizal para que nos de ideas. —- mmmmmm si, mejor alguien amigo. — Si vale pues.
Ibiza abierta en invierno: – 5 diferentes atractivos que son PATRIMONIO DE LA HUMANIDAD. – Museo de arte contemporaneo. – Gastronomia ibicenca. – Todas las calas y playas para uso y disfrute casi privado. – Caminos para hacer trekking. – Carreteras secundarias para hacer ciclismo. Estas son las ideas que se me ocurre que SI que se pueden hacer en temporada baja, otra cosa es que no es el turismo al que estamos acostumbrados el que vendría a practicarlas.
Le falta realismo y peca de sobrevaloración… — Las playas estan descuidadas y el agua esta helada — Lo del trekking si cuela casi como lo del ciclismo pero las alternativas ganan por goleada. — Museo de arte contemporaneo, de renombre y con obras de interes mundial. El turismo de museo tiene mil alternativas mejores con lascque es imposible pretender competir y escraro quevel cliente de museo luego haga trekking. — Cinco diferentes alternativas con la publicitaria firma de «patrimonio de la humanidad» ¿cuales?… Etc… Entiendo lo que quiere señalar pero debe ser realista, hay tropecientas alternativas mucho más atractivas en invierno con las que es dificil competir… lo que señala a mi no me motivaria lo suficiente como para plantearme Ibiza como alternativa. El pedir vuelos sin más es simplón, el poner trabas a la innovación y el desarrollo es de tiro en el pie y por mucho que se valore lo que hay… no es suficiente oara desestacionalizar. Muchos quieren lograrlo pero muchos lo quieren asi, en plan simplón… me temo no funciona. Cuestión de realismo.
En repuesta al Sr Anda que: Negociar con lineas aéreas para que pongan vuelos en invierno es posible, siempre y cuando tengamos capacidad de promocionar un producto de invierno en los destinos que ellos pongan los vuelos. Ryan Air ya se ha pronunciado en este sentido sin ninguna respuesta por nuestra parte. Hay hoteles abiertos en invierno en Ibiza, si, a pesar de las circunstancias casi todos los agroturismos están abiertos. También hay mucha gente que tiene segunda residencia en la isla y en invierno no viene por la escasa conectividad aérea con la isla. Ibiza puede tener una oferta atractiva de invierno por su paisaje, clima, gastronomía, cercanía a países emisores, seguridad etc.. Con la financiación que nos correspondería justamente, así como con las competencias previstas desde 1983 y no satisfechas podría ser una realidad. Por cierto este febrero el trafico de pasajeros ha subido un 14 %, y eso que ya prácticamente nos han dejado sin Imserso.
Muy de acuerdo con lo que dice pero para bien o para mal las compañias aereas son compañias privadas que no van a asumir el coste de traer vuelos vacios o con cuatro. Mientras no existan politicas valientes encaminadas a aumentar la oferta de forma que se logre un atractivo mayor el simple hecho de pedir más vuelos a mi no es que se me quede corto, es que me parece ridículo cuando además se constata la existencia de trabas a iniciativas que podrian acabar con la desestacionalización. Osea ¿ vuelos para qué ? Si nadie valora siquiera la oferta existente por escasa…
To provide the best experiences, we and our partners use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us and our partners to process personal data such as browsing behavior or unique IDs on this site and show (non-) personalized ads. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Click below to consent to the above or make granular choices. Your choices will be applied to this site only. You can change your settings at any time, including withdrawing your consent, by using the toggles on the Cookie Policy, or by clicking on the manage consent button at the bottom of the screen.
Funcional Always active
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos.El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu Proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.
AVISO LEGAL Los contenidos generados por Noudiari se encuentran bajo CC BY-NC 3.0 ES
Noudiari.es, Avinguda Isidor Macabich, 41, 1-B, Eivissa, Illes Balears
redaccion@noudiari.es
Noudiari es un proyecto de La Pitiusa de Internet SL, NIF B57810103. Política de cookies y Declaración de privacidad Hecho con Wordpress
ojala que mas que un deseo sea una realidad, por el bien de todos
Si tuviéramos el dinero que nos corresponde para la promoción turística, el dinero que generaremos con el impuesto turístico y algo que decir en la gestión del aeropuerto, en vez de pedir podríamos negociar y conseguir un resultado. Hoy en día, si tenemos alguna conexión con Europa en los meses de temporada baja es por razones ajenas a la gestión del Govern y el Consells.
Imagine que tiene todo eso que dice querria tener y que antepone como lo que a mi me suena a que excusa… ¿ qué hay que negociar y con quien ?
Yo veo que, por ejemplo, en la promoción turistica algunos ponen piedras, en el desarrollo empresarial, algunos ponen piedras, ante iniciativas privadas algunos ponen piedras, ante el desarrollo aeroportuario algunis ponen puedras etc etc etc etc hasta en hartazgo.
Y constato que esos que ponen piedras…. son siempre los mismos.
Salu2
A ver si nos enteramos , tanto hablar de vuelos en invierno !!
Que atractivo ofrece la isla en invierno ?
Zona puerto todo cerrado, Dalt Vila desolado y desierto, practicamente toda la oferta en playas , rtes, chiringuitos , etc , cerrado.
Hoteles de 5 estrellas , tantos que hay ya y todos los proyectados reformandose ( lease que la ley les obligaa estar abiertos 11 meses al año ) no hay ninguno abierto en invierno.
Sres. empresarios y politicos , crean oferta y hagan cumplir las leyes !
Las compañias programaran vuelos ! Y creanme se llenaran , todo lo demas que se diga opidamos es puro cuento.
Habramos los hoteles, restaurantes, tiendas, playas y ciudades limpias y vendrán los turistas. Las compañías aéreas y los tour operadores adelantarán la temporada si les damos las herramientas. Pero muchos empresarios están mejor esquiando o en el Caribe.
Tal vez convendria dar las herramientas a esos empresarios que segun vd. (sic) estan o esquiando o en el caribe…. por contra… a poner puedras a los marditos empresarios que, además, el squian o estan el el caribe.
Vd. quiere dar herramientas a quienes no les hace falta.
Como bien dicen me parece hacer el ridiculo a modo, me imagino el dialogo necesariamente corto…
— Hola, que miren por favor, ¿ podrian traer vuelos antes ?
— ¿ Para qué ?
— Pues para que venga gente y tal
— ¿ A hacer qué y donde ?
— Pues qué se yo… dar vueltas por ahí, pasar algo de frio, intentar buscar algo abierto mmmm sacar fotos… ¿ pesca con caña ?
— Es que la gente busca y hay mejores ofertas y montar vuelos no rentables solo lo hace la pública y ya ni eso así que no se yo…
—- mmmmmmmm Vale.
— Creo que nos toca contratar a alguien de fuera y pagarle un pastizal para que nos de ideas.
—- mmmmmm si, mejor alguien amigo.
— Si vale pues.
Y asi vamos.
Ibiza abierta en invierno:
– 5 diferentes atractivos que son PATRIMONIO DE LA HUMANIDAD.
– Museo de arte contemporaneo.
– Gastronomia ibicenca.
– Todas las calas y playas para uso y disfrute casi privado.
– Caminos para hacer trekking.
– Carreteras secundarias para hacer ciclismo.
Estas son las ideas que se me ocurre que SI que se pueden hacer en temporada baja, otra cosa es que no es el turismo al que estamos acostumbrados el que vendría a practicarlas.
Le falta realismo y peca de sobrevaloración…
— Las playas estan descuidadas y el agua esta helada
— Lo del trekking si cuela casi como lo del ciclismo pero las alternativas ganan por goleada.
— Museo de arte contemporaneo, de renombre y con obras de interes mundial. El turismo de museo tiene mil alternativas mejores con lascque es imposible pretender competir y escraro quevel cliente de museo luego haga trekking.
— Cinco diferentes alternativas con la publicitaria firma de «patrimonio de la humanidad» ¿cuales?…
Etc…
Entiendo lo que quiere señalar pero debe ser realista, hay tropecientas alternativas mucho más atractivas en invierno con las que es dificil competir… lo que señala a mi no me motivaria lo suficiente como para plantearme Ibiza como alternativa.
El pedir vuelos sin más es simplón, el poner trabas a la innovación y el desarrollo es de tiro en el pie y por mucho que se valore lo que hay… no es suficiente oara desestacionalizar.
Muchos quieren lograrlo pero muchos lo quieren asi, en plan simplón… me temo no funciona.
Cuestión de realismo.
En repuesta al Sr Anda que: Negociar con lineas aéreas para que pongan vuelos en invierno es posible, siempre y cuando tengamos capacidad de promocionar un producto de invierno en los destinos que ellos pongan los vuelos. Ryan Air ya se ha pronunciado en este sentido sin ninguna respuesta por nuestra parte. Hay hoteles abiertos en invierno en Ibiza, si, a pesar de las circunstancias casi todos los agroturismos están abiertos. También hay mucha gente que tiene segunda residencia en la isla y en invierno no viene por la escasa conectividad aérea con la isla. Ibiza puede tener una oferta atractiva de invierno por su paisaje, clima, gastronomía, cercanía a países emisores, seguridad etc.. Con la financiación que nos correspondería justamente, así como con las competencias previstas desde 1983 y no satisfechas podría ser una realidad. Por cierto este febrero el trafico de pasajeros ha subido un 14 %, y eso que ya prácticamente nos han dejado sin Imserso.
Muy de acuerdo con lo que dice pero para bien o para mal las compañias aereas son compañias privadas que no van a asumir el coste de traer vuelos vacios o con cuatro.
Mientras no existan politicas valientes encaminadas a aumentar la oferta de forma que se logre un atractivo mayor el simple hecho de pedir más vuelos a mi no es que se me quede corto, es que me parece ridículo cuando además se constata la existencia de trabas a iniciativas que podrian acabar con la desestacionalización.
Osea ¿ vuelos para qué ? Si nadie valora siquiera la oferta existente por escasa…