@Noudiari/ A partir d’aquest dissabte 15 d’octubre, l’Oficina d’Atenció al Ciutadà del Consell d’Eivissa modifica el seu horari d’atenció al públic. Així, a partir d’ara ho farà de dilluns a divendres (excepte festius) de 8.30 hores del matí fins a les 18.30 hores de la tarda. Per tant, aquest dissabte 15 d’octubre l’oficina de l’OAC estarà tancada.
Recordem que l’OAC es troba a la primera planta de la seu del Consell Insular d’Eivissa, a l’avinguda Espanya, 49, d’Eivissa. També es pot contactar amb l’OAC al telèfon 971 19 59 00, o al correu oac@conselldeivissa.es.
El seus serveis principals són l’atenció al públic i informació general, exerceix com a registre general d’entrada tant del Consell Insular d’Eivissa com del Govern Balear, coma punt on demanar les targetes T-Daurada i el títol de família nombrosa, o per concertar una cita amb l’ITV (que també es pot demanar al telèfon 971 19 59 06).