@Noudiari/ L’Ajuntament d’Eivissa ha posat en marxa el sistema de cita prèvia a través de la pàgina web www.eivissa.es.
Es tracta d’un nou servei mitjançant el qual els usuaris poden demanar cita prèvia, a través de la web municipal, per a poder empadronar-se.
Per altra banda, també s’ha habilitat un espai amb dos ordinadors per a facilitar a la ciutadania la presentació de qualsevol tràmit administratiu que es fa a través de la seu electrònica. El nou espai està ubicat al Servei d’Atenció al Ciutadà(SAC), carrer Canàries nº35.
L’objectiu és facilitar i fomentar l’ús de l’administració electrònica amb un nou espai que comptarà amb ajuda de personal municipal en cas que fos necessari. Als primers sis mesos de l’any l’Ajuntament d’Eivissa ha tramitat 4200 registres electrònics en el que duem d’any.
Fins ara, el servei d’empadronament es prestava únicament per cita prèvia trucant al telèfon 901 101 305. Aquest servei seguirà actiu amb una atenció telefònica de dilluns a divendres de 08.00 a 20.00 h i dissabtes de 09.00 a 13.00 hores.
Per altra banda, recordar també que el proper dilluns dia 19 de juny començarà el servei de reserves online de les pistes de pàdel a Es Viver..