@Noudiari/ Aquest matí s’ha efectuat una reunió per impulsar l’aprovació de les diverses Cartes de Servei del Consell Insular d’Eivissa. En aquesta primera reunió han intervingut la vicepresidenta primera de la institució, Viviana de Sans, la vicepresidenta segona, Marta Díaz, la directora insular de Participació, Transparència i Bon Govern, Gloria Santiago, la directora d’Aenor Baleares, Soledad Seisdedos, així com la cap de presidència i personal tècnic de la casa.
D’aquesta manera s’assolirà la certificació d’acord a la norma ISO/UNE 93000 de la Unió Europea. La previsió del Consell és iniciar aquest procés amb la Carta de Servei de l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) i d’alguns dels serveis socials.
«El procés de modernització de l’OAC, amb les noves oficines que vam inaugurar a la planta baixa del Consell i la imminent implantació de l’administració electrònica, ha de culminar amb una Carta de Servei que garanteixi a la ciutadania la qualitat del servei que es presta a les nostres oficines», ha explicat la vicepresidenta primera i responsable de l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania, Viviana de Sans, qui ha recordat que «L’OAC és la cara visible del Consell i hem d’aconseguir que el servei que presta sigui de màxima qualitat».
S’ha acordat també que les properes setmanes començarà la formació necessària al personal de la casa per implementar aquests nous processos.