@Noudiari/ El Consell d’Eivissa ha rellançat la campanya «Compra en petit», de suport als sectors comercials de l’illa a través de diferents accions de publicitat i comunicació en xarxes socials. Amb motiu de la fi de la temporada estival, es reprenen les accions per «impulsar l’activitat dels petits comerços de l’illa i conscienciar de la importància de revitalitzar els barris a través del suport als comerços locals», segons ha informat la vicepresidenta segona i consellera de Comerç, Marta Díaz.
A través de les xarxes socials, en els perfils de Facebook, Twitter i Instagram @compraenpetit, i amb l’etiqueta #CompraEnPetit, es convidarà als clients a participar en les diferents accions, que inclouen també el sorteig de cistelles de productes locals per valor de 100 euros. Aquestes accions estan adreçades tant als comerciants, a qui el Consell d’Eivissa facilita tot el material imprès de la campanya i obsequis per als seus clients, com al públic en general i potencials compradors al petit comerç de l’illa.
Coincidint amb la reactivació de la campanya, la consellera ha lliurat una cistella de productes d’Eivissa a una de les persones guanyadores del sorteig anterior. Es tracta d’una clienta del petit comerç, Daya Moya, que per participar només va haver d’explicar a les xarxes socials quins eren els seus establiments favorits.
«Des del Consell d’Eivissa fem una valoració positiva de les campanyes «Compra en petit» que s’han fet els últims anys, i és per això que una vegada més la posam en marxa, ara que està a punt de finalitzar la temporada alta del turisme».
Segons la consellera, «quan arriba la tardor i l’hivern, amb la competència del comerç ‘online’ i de les grans empreses, el petit comerç i de proximitat necessita tot el suport que li puguem donar, perquè per al Consell d’Eivissa és estratègic, pels llocs de feina que ocupa, perquè és el principal canal de comercialització de productes autòctons, i perquè ajuda a la vitalització econòmica de tots els barris».