@Noudiari/ La Direcció General de Política Industrial del Govern Balear, a través de l’Institut de Desenvolupament Empresarial (IDI), ha posat en marxa a la seu del Consell d’Eivissa la inciativa Insight Lab, un programa dirigit a professionals i empreses vinculades a la indústria de la moda, sector considerat estratègic en el Pla d’Indústria 2018-2025, que es va aprovar el passat dia 22 de gener i que aquest passat dilluns es va presentar a Eivissa.
Així mateix, el programa també inclou jornades sobre innovació tecnològica aplicada al sector per modernitzar aquesta indústria i augmentar-ne la competitivitat.
L’acte de presentació, que ha tingut lloc avui al Consell, ha comptat amb la participació de la consellera d’Interior, Comerç, Indústria i Relacions Institucionals i vicepresidenta segona del Consell d’Eivissa, Marta Díaz, i la directora gerent de l’IDI, Núria Hinojosa.
Els objectius
El programa Insight Lab s’emmarca dins de la línea d’acció d’acceleració tecnològica, modernització i innovació del Pla d’Indústria, que compta a Eivissa amb el suport de PIMEEF. L’objectiu és potenciar la digitalizació del sector de la moda, així com fomentar el disseny com a element innovador i diferencial.
Insight Lab ha suposat una inversió de 12.000 euros per a Eivissa (uns 36.000 per a Balears).
Segons el Mapping de Clústers de les Illes Balears, elaborat per l’IDI, les empreses mercantils del sector moda donen feina a un total de 2.585 treballadors a les Illes, xifra que representa un 2,6% dels ocupats a la indústria manufacturera. El sector factura 387 milions d’euros a l’any i el nombre d’empreses representa el 6,1% del total de les manufactureres.
Insight Lab es desenvoluparà a través de dos eixos. El primer és un portal d’informació a través del qual les empreses es podran informar de les macrotendències futures en el món de la moda (teixits, formes, colors, etc.) i de les preferències de consum del públic objectiu. S’instal·larà un portal d’informació a Mallorca, Menorca i Eivissa per tal de donar servei a tota la comunitat. Els professionals d’Eivissa es podran dirigir al punt informatiu ubicat a la seu del Consell Insular. Insight Lab compta amb la participació de WGSN, una plataforma líder en pronòstics de tendències.Les jornades d’informació formen el segon eix d’Insight Lab. El programa contempla l’organització de trobades amb el sector per oferir-los formació sobre tecnologia i disseny aplicat al món de la moda.
De fet, aquest matí ja s’ha dut a terme a la sala de plens del Consell Insular d’Eivissa la primera jornada en la qual s’han combinat tendències de moda amb tecnologia. La primera xerrada ha estat a càrrec de la representant de WGSN Maria Isabel Mesa, que ha explicat les macrotendències en moda, calçat i accessoris per a la temporada de primavera/estiu 2019. Posteriorment, el director gerent del Centre Tecnològic del Calçat de la Rioja, Javier Oñate, ha parlat sobre els darrers avenços tecnològics aplicats a la moda.
@Noudiari/ La Direcció General de Política Industrial del Govern Balear, a través de l’Institut de Desenvolupament Empresarial (IDI), ha posat en marxa a la seu del Consell d’Eivissa la inciativa Insight Lab, un programa dirigit a professionals i empreses vinculades a la indústria de la moda, sector considerat estratègic en el Pla d’Indústria 2018-2025, que es va aprovar el passat dia 22 de gener i que aquest passat dilluns es va presentar a Eivissa.
Així mateix, el programa també inclou jornades sobre innovació tecnològica aplicada al sector per modernitzar aquesta indústria i augmentar-ne la competitivitat.
L’acte de presentació, que ha tingut lloc avui al Consell, ha comptat amb la participació de la consellera d’Interior, Comerç, Indústria i Relacions Institucionals i vicepresidenta segona del Consell d’Eivissa, Marta Díaz, i la directora gerent de l’IDI, Núria Hinojosa.
Els objectius
El programa Insight Lab s’emmarca dins de la línea d’acció d’acceleració tecnològica, modernització i innovació del Pla d’Indústria, que compta a Eivissa amb el suport de PIMEEF. L’objectiu és potenciar la digitalizació del sector de la moda, així com fomentar el disseny com a element innovador i diferencial.
Insight Lab ha suposat una inversió de 12.000 euros per a Eivissa (uns 36.000 per a Balears).
Segons el Mapping de Clústers de les Illes Balears, elaborat per l’IDI, les empreses mercantils del sector moda donen feina a un total de 2.585 treballadors a les Illes, xifra que representa un 2,6% dels ocupats a la indústria manufacturera. El sector factura 387 milions d’euros a l’any i el nombre d’empreses representa el 6,1% del total de les manufactureres.
Insight Lab es desenvoluparà a través de dos eixos. El primer és un portal d’informació a través del qual les empreses es podran informar de les macrotendències futures en el món de la moda (teixits, formes, colors, etc.) i de les preferències de consum del públic objectiu. S’instal·larà un portal d’informació a Mallorca, Menorca i Eivissa per tal de donar servei a tota la comunitat. Els professionals d’Eivissa es podran dirigir al punt informatiu ubicat a la seu del Consell Insular. Insight Lab compta amb la participació de WGSN, una plataforma líder en pronòstics de tendències.Les jornades d’informació formen el segon eix d’Insight Lab. El programa contempla l’organització de trobades amb el sector per oferir-los formació sobre tecnologia i disseny aplicat al món de la moda.
De fet, aquest matí ja s’ha dut a terme a la sala de plens del Consell Insular d’Eivissa la primera jornada en la qual s’han combinat tendències de moda amb tecnologia. La primera xerrada ha estat a càrrec de la representant de WGSN Maria Isabel Mesa, que ha explicat les macrotendències en moda, calçat i accessoris per a la temporada de primavera/estiu 2019. Posteriorment, el director gerent del Centre Tecnològic del Calçat de la Rioja, Javier Oñate, ha parlat sobre els darrers avenços tecnològics aplicats a la moda.
@Noudiari/ La Direcció General de Política Industrial del Govern Balear, a través de l’Institut de Desenvolupament Empresarial (IDI), ha posat en marxa a la seu del Consell d’Eivissa la inciativa Insight Lab, un programa dirigit a professionals i empreses vinculades a la indústria de la moda, sector considerat estratègic en el Pla d’Indústria 2018-2025, que es va aprovar el passat dia 22 de gener i que aquest passat dilluns es va presentar a Eivissa.
Així mateix, el programa també inclou jornades sobre innovació tecnològica aplicada al sector per modernitzar aquesta indústria i augmentar-ne la competitivitat.
L’acte de presentació, que ha tingut lloc avui al Consell, ha comptat amb la participació de la consellera d’Interior, Comerç, Indústria i Relacions Institucionals i vicepresidenta segona del Consell d’Eivissa, Marta Díaz, i la directora gerent de l’IDI, Núria Hinojosa.
Els objectius
El programa Insight Lab s’emmarca dins de la línea d’acció d’acceleració tecnològica, modernització i innovació del Pla d’Indústria, que compta a Eivissa amb el suport de PIMEEF. L’objectiu és potenciar la digitalizació del sector de la moda, així com fomentar el disseny com a element innovador i diferencial.
Insight Lab ha suposat una inversió de 12.000 euros per a Eivissa (uns 36.000 per a Balears).
Segons el Mapping de Clústers de les Illes Balears, elaborat per l’IDI, les empreses mercantils del sector moda donen feina a un total de 2.585 treballadors a les Illes, xifra que representa un 2,6% dels ocupats a la indústria manufacturera. El sector factura 387 milions d’euros a l’any i el nombre d’empreses representa el 6,1% del total de les manufactureres.
Insight Lab es desenvoluparà a través de dos eixos. El primer és un portal d’informació a través del qual les empreses es podran informar de les macrotendències futures en el món de la moda (teixits, formes, colors, etc.) i de les preferències de consum del públic objectiu. S’instal·larà un portal d’informació a Mallorca, Menorca i Eivissa per tal de donar servei a tota la comunitat. Els professionals d’Eivissa es podran dirigir al punt informatiu ubicat a la seu del Consell Insular. Insight Lab compta amb la participació de WGSN, una plataforma líder en pronòstics de tendències.Les jornades d’informació formen el segon eix d’Insight Lab. El programa contempla l’organització de trobades amb el sector per oferir-los formació sobre tecnologia i disseny aplicat al món de la moda.
De fet, aquest matí ja s’ha dut a terme a la sala de plens del Consell Insular d’Eivissa la primera jornada en la qual s’han combinat tendències de moda amb tecnologia. La primera xerrada ha estat a càrrec de la representant de WGSN Maria Isabel Mesa, que ha explicat les macrotendències en moda, calçat i accessoris per a la temporada de primavera/estiu 2019. Posteriorment, el director gerent del Centre Tecnològic del Calçat de la Rioja, Javier Oñate, ha parlat sobre els darrers avenços tecnològics aplicats a la moda.
@Noudiari/ La Direcció General de Política Industrial del Govern Balear, a través de l’Institut de Desenvolupament Empresarial (IDI), ha posat en marxa a la seu del Consell d’Eivissa la inciativa Insight Lab, un programa dirigit a professionals i empreses vinculades a la indústria de la moda, sector considerat estratègic en el Pla d’Indústria 2018-2025, que es va aprovar el passat dia 22 de gener i que aquest passat dilluns es va presentar a Eivissa.
Així mateix, el programa també inclou jornades sobre innovació tecnològica aplicada al sector per modernitzar aquesta indústria i augmentar-ne la competitivitat.
L’acte de presentació, que ha tingut lloc avui al Consell, ha comptat amb la participació de la consellera d’Interior, Comerç, Indústria i Relacions Institucionals i vicepresidenta segona del Consell d’Eivissa, Marta Díaz, i la directora gerent de l’IDI, Núria Hinojosa.
Els objectius
El programa Insight Lab s’emmarca dins de la línea d’acció d’acceleració tecnològica, modernització i innovació del Pla d’Indústria, que compta a Eivissa amb el suport de PIMEEF. L’objectiu és potenciar la digitalizació del sector de la moda, així com fomentar el disseny com a element innovador i diferencial.
Insight Lab ha suposat una inversió de 12.000 euros per a Eivissa (uns 36.000 per a Balears).
Segons el Mapping de Clústers de les Illes Balears, elaborat per l’IDI, les empreses mercantils del sector moda donen feina a un total de 2.585 treballadors a les Illes, xifra que representa un 2,6% dels ocupats a la indústria manufacturera. El sector factura 387 milions d’euros a l’any i el nombre d’empreses representa el 6,1% del total de les manufactureres.
Insight Lab es desenvoluparà a través de dos eixos. El primer és un portal d’informació a través del qual les empreses es podran informar de les macrotendències futures en el món de la moda (teixits, formes, colors, etc.) i de les preferències de consum del públic objectiu. S’instal·larà un portal d’informació a Mallorca, Menorca i Eivissa per tal de donar servei a tota la comunitat. Els professionals d’Eivissa es podran dirigir al punt informatiu ubicat a la seu del Consell Insular. Insight Lab compta amb la participació de WGSN, una plataforma líder en pronòstics de tendències.Les jornades d’informació formen el segon eix d’Insight Lab. El programa contempla l’organització de trobades amb el sector per oferir-los formació sobre tecnologia i disseny aplicat al món de la moda.
De fet, aquest matí ja s’ha dut a terme a la sala de plens del Consell Insular d’Eivissa la primera jornada en la qual s’han combinat tendències de moda amb tecnologia. La primera xerrada ha estat a càrrec de la representant de WGSN Maria Isabel Mesa, que ha explicat les macrotendències en moda, calçat i accessoris per a la temporada de primavera/estiu 2019. Posteriorment, el director gerent del Centre Tecnològic del Calçat de la Rioja, Javier Oñate, ha parlat sobre els darrers avenços tecnològics aplicats a la moda.
@Noudiari/ La Direcció General de Política Industrial del Govern Balear, a través de l’Institut de Desenvolupament Empresarial (IDI), ha posat en marxa a la seu del Consell d’Eivissa la inciativa Insight Lab, un programa dirigit a professionals i empreses vinculades a la indústria de la moda, sector considerat estratègic en el Pla d’Indústria 2018-2025, que es va aprovar el passat dia 22 de gener i que aquest passat dilluns es va presentar a Eivissa.
Així mateix, el programa també inclou jornades sobre innovació tecnològica aplicada al sector per modernitzar aquesta indústria i augmentar-ne la competitivitat.
L’acte de presentació, que ha tingut lloc avui al Consell, ha comptat amb la participació de la consellera d’Interior, Comerç, Indústria i Relacions Institucionals i vicepresidenta segona del Consell d’Eivissa, Marta Díaz, i la directora gerent de l’IDI, Núria Hinojosa.
Els objectius
El programa Insight Lab s’emmarca dins de la línea d’acció d’acceleració tecnològica, modernització i innovació del Pla d’Indústria, que compta a Eivissa amb el suport de PIMEEF. L’objectiu és potenciar la digitalizació del sector de la moda, així com fomentar el disseny com a element innovador i diferencial.
Insight Lab ha suposat una inversió de 12.000 euros per a Eivissa (uns 36.000 per a Balears).
Segons el Mapping de Clústers de les Illes Balears, elaborat per l’IDI, les empreses mercantils del sector moda donen feina a un total de 2.585 treballadors a les Illes, xifra que representa un 2,6% dels ocupats a la indústria manufacturera. El sector factura 387 milions d’euros a l’any i el nombre d’empreses representa el 6,1% del total de les manufactureres.
Insight Lab es desenvoluparà a través de dos eixos. El primer és un portal d’informació a través del qual les empreses es podran informar de les macrotendències futures en el món de la moda (teixits, formes, colors, etc.) i de les preferències de consum del públic objectiu. S’instal·larà un portal d’informació a Mallorca, Menorca i Eivissa per tal de donar servei a tota la comunitat. Els professionals d’Eivissa es podran dirigir al punt informatiu ubicat a la seu del Consell Insular. Insight Lab compta amb la participació de WGSN, una plataforma líder en pronòstics de tendències.Les jornades d’informació formen el segon eix d’Insight Lab. El programa contempla l’organització de trobades amb el sector per oferir-los formació sobre tecnologia i disseny aplicat al món de la moda.
De fet, aquest matí ja s’ha dut a terme a la sala de plens del Consell Insular d’Eivissa la primera jornada en la qual s’han combinat tendències de moda amb tecnologia. La primera xerrada ha estat a càrrec de la representant de WGSN Maria Isabel Mesa, que ha explicat les macrotendències en moda, calçat i accessoris per a la temporada de primavera/estiu 2019. Posteriorment, el director gerent del Centre Tecnològic del Calçat de la Rioja, Javier Oñate, ha parlat sobre els darrers avenços tecnològics aplicats a la moda.
@Noudiari/ La Direcció General de Política Industrial del Govern Balear, a través de l’Institut de Desenvolupament Empresarial (IDI), ha posat en marxa a la seu del Consell d’Eivissa la inciativa Insight Lab, un programa dirigit a professionals i empreses vinculades a la indústria de la moda, sector considerat estratègic en el Pla d’Indústria 2018-2025, que es va aprovar el passat dia 22 de gener i que aquest passat dilluns es va presentar a Eivissa.
Així mateix, el programa també inclou jornades sobre innovació tecnològica aplicada al sector per modernitzar aquesta indústria i augmentar-ne la competitivitat.
L’acte de presentació, que ha tingut lloc avui al Consell, ha comptat amb la participació de la consellera d’Interior, Comerç, Indústria i Relacions Institucionals i vicepresidenta segona del Consell d’Eivissa, Marta Díaz, i la directora gerent de l’IDI, Núria Hinojosa.
Els objectius
El programa Insight Lab s’emmarca dins de la línea d’acció d’acceleració tecnològica, modernització i innovació del Pla d’Indústria, que compta a Eivissa amb el suport de PIMEEF. L’objectiu és potenciar la digitalizació del sector de la moda, així com fomentar el disseny com a element innovador i diferencial.
Insight Lab ha suposat una inversió de 12.000 euros per a Eivissa (uns 36.000 per a Balears).
Segons el Mapping de Clústers de les Illes Balears, elaborat per l’IDI, les empreses mercantils del sector moda donen feina a un total de 2.585 treballadors a les Illes, xifra que representa un 2,6% dels ocupats a la indústria manufacturera. El sector factura 387 milions d’euros a l’any i el nombre d’empreses representa el 6,1% del total de les manufactureres.
Insight Lab es desenvoluparà a través de dos eixos. El primer és un portal d’informació a través del qual les empreses es podran informar de les macrotendències futures en el món de la moda (teixits, formes, colors, etc.) i de les preferències de consum del públic objectiu. S’instal·larà un portal d’informació a Mallorca, Menorca i Eivissa per tal de donar servei a tota la comunitat. Els professionals d’Eivissa es podran dirigir al punt informatiu ubicat a la seu del Consell Insular. Insight Lab compta amb la participació de WGSN, una plataforma líder en pronòstics de tendències.Les jornades d’informació formen el segon eix d’Insight Lab. El programa contempla l’organització de trobades amb el sector per oferir-los formació sobre tecnologia i disseny aplicat al món de la moda.
De fet, aquest matí ja s’ha dut a terme a la sala de plens del Consell Insular d’Eivissa la primera jornada en la qual s’han combinat tendències de moda amb tecnologia. La primera xerrada ha estat a càrrec de la representant de WGSN Maria Isabel Mesa, que ha explicat les macrotendències en moda, calçat i accessoris per a la temporada de primavera/estiu 2019. Posteriorment, el director gerent del Centre Tecnològic del Calçat de la Rioja, Javier Oñate, ha parlat sobre els darrers avenços tecnològics aplicats a la moda.
@Noudiari/ La Direcció General de Política Industrial del Govern Balear, a través de l’Institut de Desenvolupament Empresarial (IDI), ha posat en marxa a la seu del Consell d’Eivissa la inciativa Insight Lab, un programa dirigit a professionals i empreses vinculades a la indústria de la moda, sector considerat estratègic en el Pla d’Indústria 2018-2025, que es va aprovar el passat dia 22 de gener i que aquest passat dilluns es va presentar a Eivissa.
Així mateix, el programa també inclou jornades sobre innovació tecnològica aplicada al sector per modernitzar aquesta indústria i augmentar-ne la competitivitat.
L’acte de presentació, que ha tingut lloc avui al Consell, ha comptat amb la participació de la consellera d’Interior, Comerç, Indústria i Relacions Institucionals i vicepresidenta segona del Consell d’Eivissa, Marta Díaz, i la directora gerent de l’IDI, Núria Hinojosa.
Els objectius
El programa Insight Lab s’emmarca dins de la línea d’acció d’acceleració tecnològica, modernització i innovació del Pla d’Indústria, que compta a Eivissa amb el suport de PIMEEF. L’objectiu és potenciar la digitalizació del sector de la moda, així com fomentar el disseny com a element innovador i diferencial.
Insight Lab ha suposat una inversió de 12.000 euros per a Eivissa (uns 36.000 per a Balears).
Segons el Mapping de Clústers de les Illes Balears, elaborat per l’IDI, les empreses mercantils del sector moda donen feina a un total de 2.585 treballadors a les Illes, xifra que representa un 2,6% dels ocupats a la indústria manufacturera. El sector factura 387 milions d’euros a l’any i el nombre d’empreses representa el 6,1% del total de les manufactureres.
Insight Lab es desenvoluparà a través de dos eixos. El primer és un portal d’informació a través del qual les empreses es podran informar de les macrotendències futures en el món de la moda (teixits, formes, colors, etc.) i de les preferències de consum del públic objectiu. S’instal·larà un portal d’informació a Mallorca, Menorca i Eivissa per tal de donar servei a tota la comunitat. Els professionals d’Eivissa es podran dirigir al punt informatiu ubicat a la seu del Consell Insular. Insight Lab compta amb la participació de WGSN, una plataforma líder en pronòstics de tendències.Les jornades d’informació formen el segon eix d’Insight Lab. El programa contempla l’organització de trobades amb el sector per oferir-los formació sobre tecnologia i disseny aplicat al món de la moda.
De fet, aquest matí ja s’ha dut a terme a la sala de plens del Consell Insular d’Eivissa la primera jornada en la qual s’han combinat tendències de moda amb tecnologia. La primera xerrada ha estat a càrrec de la representant de WGSN Maria Isabel Mesa, que ha explicat les macrotendències en moda, calçat i accessoris per a la temporada de primavera/estiu 2019. Posteriorment, el director gerent del Centre Tecnològic del Calçat de la Rioja, Javier Oñate, ha parlat sobre els darrers avenços tecnològics aplicats a la moda.
@Noudiari/ La Direcció General de Política Industrial del Govern Balear, a través de l’Institut de Desenvolupament Empresarial (IDI), ha posat en marxa a la seu del Consell d’Eivissa la inciativa Insight Lab, un programa dirigit a professionals i empreses vinculades a la indústria de la moda, sector considerat estratègic en el Pla d’Indústria 2018-2025, que es va aprovar el passat dia 22 de gener i que aquest passat dilluns es va presentar a Eivissa.
Així mateix, el programa també inclou jornades sobre innovació tecnològica aplicada al sector per modernitzar aquesta indústria i augmentar-ne la competitivitat.
L’acte de presentació, que ha tingut lloc avui al Consell, ha comptat amb la participació de la consellera d’Interior, Comerç, Indústria i Relacions Institucionals i vicepresidenta segona del Consell d’Eivissa, Marta Díaz, i la directora gerent de l’IDI, Núria Hinojosa.
Els objectius
El programa Insight Lab s’emmarca dins de la línea d’acció d’acceleració tecnològica, modernització i innovació del Pla d’Indústria, que compta a Eivissa amb el suport de PIMEEF. L’objectiu és potenciar la digitalizació del sector de la moda, així com fomentar el disseny com a element innovador i diferencial.
Insight Lab ha suposat una inversió de 12.000 euros per a Eivissa (uns 36.000 per a Balears).
Segons el Mapping de Clústers de les Illes Balears, elaborat per l’IDI, les empreses mercantils del sector moda donen feina a un total de 2.585 treballadors a les Illes, xifra que representa un 2,6% dels ocupats a la indústria manufacturera. El sector factura 387 milions d’euros a l’any i el nombre d’empreses representa el 6,1% del total de les manufactureres.
Insight Lab es desenvoluparà a través de dos eixos. El primer és un portal d’informació a través del qual les empreses es podran informar de les macrotendències futures en el món de la moda (teixits, formes, colors, etc.) i de les preferències de consum del públic objectiu. S’instal·larà un portal d’informació a Mallorca, Menorca i Eivissa per tal de donar servei a tota la comunitat. Els professionals d’Eivissa es podran dirigir al punt informatiu ubicat a la seu del Consell Insular. Insight Lab compta amb la participació de WGSN, una plataforma líder en pronòstics de tendències.Les jornades d’informació formen el segon eix d’Insight Lab. El programa contempla l’organització de trobades amb el sector per oferir-los formació sobre tecnologia i disseny aplicat al món de la moda.
De fet, aquest matí ja s’ha dut a terme a la sala de plens del Consell Insular d’Eivissa la primera jornada en la qual s’han combinat tendències de moda amb tecnologia. La primera xerrada ha estat a càrrec de la representant de WGSN Maria Isabel Mesa, que ha explicat les macrotendències en moda, calçat i accessoris per a la temporada de primavera/estiu 2019. Posteriorment, el director gerent del Centre Tecnològic del Calçat de la Rioja, Javier Oñate, ha parlat sobre els darrers avenços tecnològics aplicats a la moda.