@Noudiari / L’Ajuntament de Santa Eulària i ‘es Mercat’ han signat aquest migdia un conveni per a impulsar un “pla de digitalització” que posi en valor el producte local i de gran qualitat que s’ofereix en aquest espai a través de les noves plataformes de comunicació on line, de manera que s’ofereixi una nova via de captació de clients i es reforcin les opcions de millora i supervivència d’aquest conglomerat de petits comerços tradicionals.
L’alcalde de Santa Eulària des Riu, Vicent Marí, i la presidenta de la comunitat de propietaris de ‘es Mercat’, Gabriela Jodexnis, han ratificat aquest acord que implicarà una subvenció per part del Consistori de 3.500 euros, equivalent al 50% del cost estimat d’aquest pla de digitalització i que ha estat definit des de l’ens que engloba als comerciants que venen a aquest espai del carrer Sol de Santa Eulària com una iniciativa que “compren la dinamització de diferents xarxes socials de les que es disposen (Facebook, Twitter i Instagram) i una renovació de la imatge de la web www.esmercatdesantaeulariadesriu.com”.
“Amb aquest impuls, es Mercat pretén continuar amb la seva estratègia de digitalització, a la vegada que s’incrementa el posicionament orgànic, i conseqüentment el tràfic cap a la seva web i així també les seves possibilitat de venda”, afegeix el conveni.
La intenció del Consistori és la d’ajudar al teixit del comerç tradicional a treballar en noves estratègies de captació de clients i nous canals de venda per tal de millorar les seves possibilitat de supervivència i creixement de manera que puguin continuar exercint el seu paper de dinamitzadors socials, promotors del consum de producte local, impulsors dels productes d’alta qualitat i generadors de llocs de feina.