@Noudiari / A partir del dilluns 5 de novembre es posarà en funcionament el nou servei d’atenció telefònica destinat als i les usuàries de l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) del Consell d’Eivissa. El número d’atenció al ciutadà és el 871 551 871 de dilluns a divendres (de 8 a 20 hores), i els dissabtes (de 8 a 12 hores).
A través d’aquest número les persones usuàries podran, per exemple, demanar cita prèvia per obtenir les targetes de transport, així com obtenir tota la informació que ja s’ofereix a l’OAC.
Les cridades al 871 551 871 tindran la tarifa habitual d’una cridada local.
«L’objectiu és sempre el mateix: oferir totes les facilitats possibles als eivissencs i les eivissenques perquè puguin informar-se o fer els seus tràmits de la manera més senzilla possible, i acostar l’administració a la ciutadania», ha explicat la vicepresidenta primera i consellera de l’àrea de transparència i participació ciutadana, Viviana de Sans.
A més, l’horari d’atenció presencial de l’OAC s’allarga cada dia mitja hora més i s’amplia a les tardes de dilluns. Així, també a partir del 5 de novembre, l’horari de l’Oficina física serà els dilluns de 8.30 a 17 hores, i de dimarts a divendres de 8.30 a 14.30 hores.