@Noudiari / A partir del 26 de novembre, les persones que vinguin a fer un tràmit a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) del Consell d’Eivissa disposaran d’una hora i mitja d’aparcament gratuït al pàrquing de l’edifici CETIS, al carrer de Canàries, 35, d’Eivissa. Per obtenir aquest descompte només s’haurà de mostrar el tiquet del pàrquing al personal de l’OAC amb qui s’estigui realitzant la gestió, i es rebrà una targeta que dóna dret a 90 minuts d’aparcament gratuït.
Aquesta mesura ha estat presa des del Consell d’Eivissa per posar més fàcil la relació dels ciutadans amb l’administració insular després de valorar la dificultat d’aparcament a la zona. Així, a l’enquesta que es va encarregar a L’Institut d’Estudis Socials Avançats sobre la satisfacció dels serveis que ofereix el Consell a la ciutadania, el que va obtenir una nota més baixa va ser el problema de manca d’aparcament per accedir a la seu del Consell (4’8).
D’aquesta manera el Consell posa les coses més fàcils a tots aquells que viuen fora Vila i que han de desplaçar-se a fer els seus tràmits al Consell, s’atenen les peticions que l’enquesta ha detectat per tal de facilitar l’accés a la seu, i es redueix la circulació de cotxes buscant aparcament als voltants del Consell evitant la contaminació acústica i atmosfèrica que produeixen.
A més de l’atenció presencial a l’OAC, el Consell d’Eivissa disposa també de la seu electrònica per realitzar molts dels tràmits d’una manera més còmoda des de casa al web http://seu.conselldeivissa.es. La Seu ja té disponibles fins a quaranta-cinc tràmits telemàtics com, per exemple, les ajudes i les subvencions, les autoritzacions de turisme, les cèdules d’habitabilitat o les admissions a les escoletes del Consell, entre d’altres.