@Noudiari / Formentera 2.0 celebrarà entre el 2 i el 5 de maig la seua setena edició, una trobada on experts de nivell internacional compartiran la seva experiència en comunicació, creativitat i noves tecnologies. «Formentera 2.0 ha posat a l’illa en el mapa de l’entorn digital, la Pitiusa a més de ser un atractiu turístic és ara un referent que atreu talent amb experts en l’àmbit internacional», ha assegurat Rosa Castells, organitzadora de l’esdeveniment.
Aquesta trobada és una oportunitat per a connectar, compartir i aprendre en un format pròxim, allunyat dels grans centres de convencions.
Formentera 2.0 és una trobada multidisciplinària dirigida a apassionats i curiosos de l’entorn digital, periodistes, comunicadors, creatius, emprenedors, directors de comunicació i màrqueting, Community Managers, professionals independents, gestors de continguts, institucions, organitzacions, blogueres i persones curioses que vulguin posar-se al dia en noves tecnologies, comunicació i cultura digital.
En aquests moments ja hi ha 50 inscrits, però encara queden places lliures. Les persones interessades en apuntar-se ho poden fer a través de la plana web www.formentera20.com on trobaran tota la informació completa del programa.
Ponents
Anaïs Pérez Figueras, directora de comunicació de GOOGLE España i Portugal, Ricard Robles, director de Sónar festival, Tomás Fdo Flores, director de Ràdio-3 i Siglo 21, Enric Jove, CEO de Mc Cann, l’agència líder en publicitat i màrqueting , responsable dels premiats anuncis d’Ikea, Campofrío, Macarena Rey, CEO de la productora Shine Ibèria i productora executiva de Masterchef o Maestros de la costura, o Óscar Romagosa, productor executiu de Canada, la productora responsable dels vídeos de Rosalía, guanyadora de 2 Grammy, són alguns dels ponents que assistiran a Formentera 2.0 juntament amb Vincent Sourdeau, director general de Disney Channel i Ana Gea, fundadora de Graffica , la revista digital referent en disseny i creativitat.
Converses que importen
Amb la finalitat d’estar sempre innovant, aquesta edició, Formentera 2.0 incorpora un nou format, «Talks that matter» / Converses que importen, es donaran entre Ricard Robles, director de Sónar (www.sonar.es) i Tomás Fernando Flores, director de Radio-3 i Siglo 21 (www.rtve/ radio3.es). Parlaran de tendències, creativitat, noves tecnologies i cultura visual.
Continguts del programa
Xarxes Socials. Creativitat. Plataformes multimèdia. Vídeo. Màrqueting digital. Noves tecnologies. Realitat virtual. Continguts. Transformació digital. Transmèdia. Branded content, entre d’altres.
«La filosofia de Formentera 2.0 és aprendre gaudint, creant experiències úniques», segons ha destacat la directora. #DesconectarParaConectar és el seu lema. Aquest és un dels esdeveniments que el Consell de Formentera patrocina per atraure visitants i donar vida cultural a l’illa en la pre-temporada.