@Noudiari / El Consell d’Eivissa ha posat en marxa el servei d’Oficina de Registre Virtual (ORVE) després de finalitzar amb la formació del personal de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC). És tracta d’una solució que permet la interconnexió telemàtica dels registres d’entrada i/o sortida entre les diferents administracions públiques.
Aquests enviaments s’anoten en el Registre Electrònic General de l’Administració General de l’Estat (AGE), amb plena validesa jurídica segons la Llei de Procediment Administratiu Comú 39/2015, i es transmeten a la destinació a través del Sistema d’Interconnexió de Registres, amb un format i estructura de dades conforme a la Norma Tècnica d’Interoperabilitat SICRES 3.0.
“Es tracta d’una connexió telemàtica de les diferents administracions per a l’enviament dels documents que presenten els ciutadans. Es registra, es digitalitza i s’envia al seu destí, mentre que el ciutadà pot conservar la documentació original”, ha explicat el vicepresident segon del Consell d’Eivissa i conseller de Participació, Transparència, Innovació i Transports, Javier Torres.