@Noudiari/ Un nou Punt de Servei d’Endesa ofereix servei d’atenció al públic des del passat 15 de juliol en l’oficina comercial situada en el carrer Aragó, número 81, a Eivissa, substituint a l’anterior que s’ubicava al carrer País Valencià. Aquesta nova oficina atendrà els clients amb un nou horari que permet al públic apropar-se a les oficines a l’hora que millor s’adapti a les seves necessitats, ja que romandran obertes de dilluns a divendres de 9h a 13h i de 16h a 19h.
En aquestes instal·lacions, es pot dur a terme qualsevol gestió comercial relacionada amb Endesa i rebre assessorament energètic personalitzat. Entre altres gestions comercials, els usuaris poden realitzar peticions relacionades amb la facturació elèctrica, sobre la liberalització dels mercats elèctric i de gas, resoldre qualsevol dubte relacionat amb la posada en funcionament de la telegestió, canviar la titularitat d’un contracte o tramitar pagaments i reconnexions.
A més, Endesa compta amb la pàgina web www.endesaonline.com i el Centre d’Atenció Telefònica. Els telèfons d’atenció telefònica són els següents: 800 760 909 per als clients de mercat lliure i 800 760 333 per als clients de la Tarifa d’Últim Recurs (TUR). En cas d’avaria elèctrica el telèfon que s’ha de marcar és el 902 534 902