El Saló del Turisme de Barcelona, B-Travel, ha acollit aquest divendres una trobada amb 80 agents de viatge convocada per l’Associació d’Agències de Viatge de Catalunya on s’ha realitzat una presentació d’Eivissa per part del director insular de Promoció Turística, Juan Miguel Costa, incidint en els seus valors com a destinació esportiva, cultural i gastronòmica.
Deslligant la imatge “preconcebuda” d’Eivissa com a destí d’oci nocturn, Costa ha mostrat als assistents les diferents cares de l’illa, un entorn on gaudir durant tot l’any “en família, amb amics, en parella o si viatges tot sol” assegurant que Eivissa té una amplia i cuidada oferta “per a tots els gustos, totes les inquietuds amb innovadores propostes que mai deixen de sorprendre”.
Així, ha exposat els valor d’una illa de contrastos, per una banda cosmopolita, moderna i divertida i, per altra banda, plena d’història, tradició i costums, posant com a exemples el recinte emmurallat de Dalt Vila, declarat Patrimoni de la Humanitat, o les esglésies rurals que banyen tot el territori insular. A més, l’artesania, les mostres folklórikes i la moda Adlib han estat altres dels incentius que Costa ha donat a conèixer com a trets diferenciadors d’Eivissa.
Quant a l’esport, Costa ha explicat que Eivissa s’està consolidant com a destí esportiu amb l’organització de grans esdeveniments a nivell nacional i internacional que suposen la participació de milers de persones també als mesos de fora de temporada, en referència a les vuit proves declarades d’Interès Turístic i ha conclòs amb la cada vegada més valorada oferta gastronòmica de l’illa, amb restaurants i locals liderats per xefs de renom nacional i internacional que conviuen amb restaurants de menjar tradicional, situant a l’illa a la avantguarda de la gastronomia mundial.
B-Travel és una de les fires més gran d’Espanya destinada al públic viatger final, i es celebra fins al diumenge 3 d’abril al Recinte Montjuïc de Barcelona.