El Departament d’Innovació del Consell Insular d’Eivissa ha introduït millores a la seu electrònica amb l’objectiu de per fer-la més inclusiva i, d’aquesta manera, garantir la seua accessibilitat a diferents col·lectius. A més, s’han portat a terme canvis per simplificar els tràmits administratius per oferir una seu més àgil i eficient a les persones usuàries.
Per oferir a la ciutadania una experiència més còmoda i accessible s’han realitzat una sèrie d’actualitzacions en la seu electrònica:
· Renovació de la interfície en el motor de tràmits: La Seu Electrònica del Consell d’Eivissa ha estat renovada amb una interfície moderna i amigable. Els usuaris podran emplenar els seus tràmits de manera senzilla i navegar pels diferents apartats de manera intuïtiva, facilitant la localització de la informació necessària.
· Millores d’accessibilitat de la Seu Electrònica: La plataforma ja compleix amb els estàndards d’accessibilitat web, permetent un ús equitatiu per a tots els usuaris i adaptant-se a qualsevol dispositiu electrònic.
En definitiva, els canvis introduïts pel Departament d’Innovació en la Seu Electrònica simplifiquen i agilitzen els tràmits administratius, contribueixen a suprimir part de les barreres que dificulten la interacció amb l’administració pública i milloren la qualitat dels serveis oferts.