@Noudiari / L’estand d’Eivissa i Formentera ha estat el més visitat del Pavelló 7 de la Fira Internacional de Turisme de Madrid (Fitur) durant els dies del cap de setmana, en què la fira ha estat oberta al públic final (no professional), segons les estimacions de la Fundació de Promoció Turística d’Eivissa. Els visitants a l’estand han esgotat tot el material promocional gràfic, amb especial èxit dels fulletons dedicats al turisme familiar i sènior, dos segments estratègics per l’illa. En el cas del turisme sènior, s’han registrat nombroses peticions d’informació per part de parelles majors que busquen vacances tranquiles i sense nens.
La jornada de dissabte va ser especialment activa, per l’ambientació hippie de l’estand per l’aniversari dels mercadets de Las Dalias i Punta Arabí. A més, la gincana organitzada per Minube va atreure nombrosos viatgers que havien de superar tres proves dedicades a Eivissa: dir el nom d’un plat típic d’Eivissa i un bé declarat Patrimoni de la Humanitat, i fer-se una foto hippie i penjar-la a les xarxes socials.
Fitur 2014 tanca portes amb un notable increment de visitants, tant professional com públic en general. A falta de tenir les dades definitives, els dies de professionals s’ha comptabilitzat un increment de públic d’entre el 3 i el 5%, amb aproximadament 120.000 visitants. Els dies de públic final, l’increment es situa en el 7%, la qual cosa indica que poden haver passat per la fira al voltant de 220.000 persones.
Els responsables de la Fundació de Promoció Turística confirmen les bones perspectives que han generat les diferents reunions mantengudes amb touroperadors de diversos mercats, així com la bona acollida de les iniciatives i presentacions que s’han realtizat a l’estand d’Eivissa.