@Noudiari / El Consell Insular d’Eivissa ha presentat aquest matí l’activitat promocional d’Eivissa a la fira turística ITB, que tendrà lloc entre els dies 5 i 9 de març a Berlin. De la mateixa manera que en la passada edició, Eivissa es tornarà a promocionar en un estand diferenciat conjuntament amb Formentera.
L’estand comptarà amb 11 col·laboradors i cinc coexpositors públics i privats per a ajuntaments, estacions nàutiques, establiments d’allotjament i empreses de serveis. Eivissa promocionarà el turisme 55+, el turisme familiar i els esdeveniments esportius que ja es varen promocionar a Fitur.
La gastronomia, la cultura i el patrimoni de l’illa també tendran cabuda a la fira. Així, s’oferiran degustacions enogastronòmiques, es promocionaran els mercats hippies i es presentarà la exposició de Joan Miró que tendrà lloc al Museu d’Art Contemporani a partir del 30 d’abril.
La consellera Carmen Ferrer, qui ha reiterat la necessitat “d’una promoció diferenciada”, ha puntualitzat que el passat any el mercat alemany es va incrementar en un 9% i ha afegit que s’ha de seguir treballant en aquest sentit i consolidar-lo donat el seu “elevat potencial”.
A la presentació també han assistit la consellera de Turisme del Consell Insular de Formentera, Alejandra Ferrer; el regidor de Turisme de Vila, Raimundo Prats; el de Santa Eulària, Salvador Losa; el de Sant Antoni, Vicent Ribas i el de Sant Joan, Jaume Marí, a més del coordinador de l’àrea de Turisme de Sant Josep, Manuel Ruiz de Adana.