@Noudiari/ L’Àrea de Turisme del Consell de Formentera ha posat en marxa una innovadora forma de comunicació amb els turistes i visitants de l’illa, que consisteix en respondre preguntes per whatsapp, un servei de missatgeria instantània molt popular, a través del número d’informació turística 607 111 716. L’horari d’atenció d’aquest servei és els dies laborables de 8h a 19h.
Segons han informat des del Consell formenterer, el servei de respostes per whatsapp està preparat per entendre les preguntes que es realitzin en gairebé qualsevol idioma, tot i que les respostes normalment seran retornades en català, espanyol o anglès.
Servei també per la població local
Tot i que el servei està pensat per a turistes i visitants, la població local també pot fer servir aquest número, que pot anar molt bé per establiments que tinguin una relació habitual amb turistes per respondre preguntes de les quals no en disposin informació. L’Àrea de Turisme ha volgut reiterar que el servei és d’informació turística i no ofereix reserves o lloguers d’habitacions.
Amb el servei de respostes per whatsapp, l’Àrea de Turisme del Consell de Formentera reforça el programa ‘E-Concierge’, que es proposa informar per mitjà del mòbil. Cal recordar que Turisme atenia les peticions que els arribaven per mail, i després per twitter, ja que el compte de l’Àrea de Turisme, @visitformentera, compta amb uns 5.500 seguidors.