@Noudiari / Eivissa és la protagonista d’un suplement de 24 pàgines a la revista Travel+Leisure que s’edita al mercat indi. Es tracta d’un projecte conjunt entre l’Oficina Espanyola de Turisme a la Índia i la Fundació de Promoció Turística d’Eivissa, amb l’objectiu de promocionar l’illa en aquest mercat.
El suplement conté informació completa sobra Eivissa i l’oferta per diferents tipus de turisme, com el familiar, el gai-friendly, el turisme sènior, cultural i esportiu, així com la gastronomia local, les compres i la nit.
El suplement s’ha editat conjuntament amb el número de novembre de la revista Travel+Leisure, amb una tirada de 60.000 exemplars, i s’ha enviat als subscriptors de la revista i als posseïdors de les targes American Express Or i Platí.
El turisme indi està demostrant un interès creixent per l’illa, tot i que encara és emergent. No es compta amb dades detallades dels turistes indis que visiten Eivissa, donat que no hi ha vols directes, però l’Oficina Espanyola de Turisme a Bombai i algunes agències de viatge índies han comunicat que les destinacions espanyoles més populars a aquest país són Barcelona i Eivissa.
Aquest suplement s’emmarca en el pla d’acció de la Fundació de Promoció Turística d’Eivissa que, en els darrers anys, està treballant en la promoció d’Eivissa en aquest mercat a través de viatges de familiarització d’agents i periodistes.