@NouDiari: Durant la primera jornada de feina a Fitur, l’Ajuntament de Santa Eulària ha presentat les audioguies elabores per a difondre la Ruta Cultural del Riu del poble, una nova proposta encaminada a promoure els elements culturals del municipi.
L’objectiu d’aquestes audioguies és el d’aprofitar l’interès que demostra bona part dels visitants del poble en conèixer els elements de més valor cultural i que, pràcticament a la seua totalitat, estan recollits a la Ruta Cultural del Riu. La seva primera versió, en anglès, es va presentar a la World Travel Market de Londres i ara es duu a Madrid la locució en castellà.
La Ruta del Riu és un recorregut de curta durada apte per a tots els públics, que es realitza des del mateix curs fluvial al Puig de Missa fins el Passeig de s’Alamera. Les audioguies permeten seguir aquest recorregut per la cultura i el patrimoni de la vila d’una forma fàcil i divertida, amb informació bàsica, ambientacions musical i, fins i tot, dramatitzacions. També està previst crear una aplicació per a mòbil que permetrà fer servir els terminals intel·ligents per a reproduir els arxius de so.
Mercat búlgar
Dins de l’amplia agenda de contactes que es realitzen sempre a Fitur, avui s’hi inclou una trobada amb operadors búlgars per tal de preparar la participació del Consistori a una fira de turisme a Sofia el proper 14 de febrer. Bulgaria és un mercat emergent, amb un interessant potencial d’emissió de turisme de nivell econòmic mitjà i alt cap a Santa Eulària.
A més, a la presentació que es va fer fa uns mesos als agents de viatges i touroperadors amb el projecte de Turisme Sènior Europa, es va demostrar un gran interès per la proposta santaeularienca. Per a facilitar la difusió del destí a Bulgària, Santa Eulària des Riu ha presentant diferents pòsters promocionals en búlgar i ha ofert nombrós material publicitari de tot tipus per a començar a fer difusió del municipi com a destinació turística per als turistes d’aquell país.