@Noudiari / L’Ajuntament de Sant Antoni, a través de la Regidoria de Turisme, assistirà la setmana que ve als ‘workshops’ que organitza la Fundació per a la Promoció Turística del Consell Insular d’Eivissa a la zona de Llevant per tal de promoure els productes turístics que serveixen tant per allargar la temporada com per donar a conèixer la diversitat de l’oferta del municipi.
Les trobades tindran lloc del dilluns que ve 23 de març al dimecres 25 a Alacant, València i Múrcia i el consistori hi assistirà, a més, en representació de bona part dels empresaris hotelers, oci i restauració del municipi.
El regidor de Turisme, Vicent Ribas, es va reunir la setmana passada amb empresaris per explicar-los que l’Ajuntament acudeix a aquestes tres cites per tal de donar a conèixer el nou catàleg d’hotels i establiments hotelers del municipi, la segona edició de l’October Festival Ibiza, el pioner producte de ‘turisme de vivències’ presentat a la darrera fira ITB, i el ‘Sunset&Sea’, l’oferta turística del municipi que gira entorn del fenomen natural de la posta de sol i que vol potenciar Sant Antoni com a destí nàutic i esportiu.
Durant la reunió, els empresaris van delegar al consistori la seva representació i, així, la Regidoria de Turisme contactarà amb agències i comercialitzadors als quals explicarà l’oferta turística de tot el municipi i dels empresaris.
Els ‘workshops’ als quals acudirà l’Ajuntament són: dilluns 23 de març a l’hotel Melià d’Alacant, on hi assistiran 70 agències; dimarts 24 de març a l’hotel Las Arenas, amb 120 agències; i dimecres 25 de març al restaurant El Casino de Múrcia, amb l’assistència de 70 agències.