Eroski ha presentat avui la campanya solidària d’estiu a benefici de Projecte Home Balears. L’objectiu de la dotzena edició d’aquesta campanya es recaptar 40.000 € per a questa ONG de suport a les persones amb problemes d’addicció. La iniciativa, que de forma ininterrompuda s’ha posat en funcionament durant els dotze darrers anys a tots els Eroski de Balears, consisteix en oferir als clients dels supermercats un objecte personalitzat a canvi d’un donatiu d’1 euro.
L’objecte d’enguany ha estat un quadernet per colorar, amb il·lustracions de nens, nenes i joves de l’associació sense fins de lucre Arte & Cómics, els quals han col·laborat en la campanya de manera altruista. Els motius de les il·lustracions reflecteixen els sentiments dels autors dins l’entorn de les nostres illes, amb distintes interpretacions artístiques i personals.
Així, un total de 40.000 unitats d’aquest quadernet amb el missatge de portada “Vides a tot color” s’ofereixen als supermercats Eroski de les Illes Balears, perseguint un any més l’acollida per part dels clients d’Eroski.
Han participat en aquest acte de presentació: el president executiu i el director de comunicació de Projecte Home Balears, Jesús Mullor i Antoni Parets; el director i el col·laborador de l’associació d’Art i Cómics, Leonardo González i Julio Ruiz; el director general, la responsable de comunicació i la responsable de relacions institucionals d’Eroski a Balears, Alfredo Herráez, Xisca Pol i Joana Manresa, respectivament, entre d’altres representants d’aquestes organitzacions.