El Consell recupera així la gratuïtat del bitllet d’autobús a aquests col·lectius, que es va retirar en 2013. La consellera de Territori i Mobilitat, Pepa Marí, n’ha informat al president, Vicent Torres, en la reunió que han mantengut aquest migdia i durant la qual s’ha realitzat una valoració dels beneficis socials i sobre el transport que tendrà la mesura.
De fet, segons ha indicat la consellera, el nombre de viatgers usuaris de la T-Daurada havia caigut un 33% respecte al 2012, el que suposa una pèrdua de més de 100.000 trajectes. Una caiguda motivada perquè «moltes persones varen deixar de viatjar en fer-los pagar una part bitllet», ha dit Pepa Marí. Tot i que teòricament se’ls feia pagar un 25% respecte al preu de tarifa, el cost real acabava suposant un 50% del preu del bitllet si es té en compte el que costen els abonaments multiviatge.
Així, en 2012, l’últim any en què s’havia aplicat la gratuïtat de la T-Daurada, es varen registrar un total de 458.000 trajectes. El 2015, a falta de registrar les últimes dades, es calcula que es tancarà amb 310.000 trajectes realitzats.
La consellera Pepa Marí també ha informat que recuperar el cost de la gratuïtat del transport públic per als beneficiaris de la T-Daurada tendrà un cost estimat de 250.000 euros, sobretot perquè es preveu que tornin a créixer el nombre de viatges amb la recuperació de la gratuïtat.
El president ha manifestat que «era un compromís d’aquest govern, entre d’altres, recuperar les polítiques socials i de foment del transport públic. En aquest cas la retallada afectava les dos coses. S’afectava damunt de col·lectius que tenen necessitats, com són els majors, pensionistes o persones amb discapacitat, i tenia una conseqüència directa damunt de l’ús del transport públic, que s’ha vist com havia baixat durant els últims anys».
El Consell recupera així la gratuïtat del bitllet d’autobús a aquests col·lectius, que es va retirar en 2013. La consellera de Territori i Mobilitat, Pepa Marí, n’ha informat al president, Vicent Torres, en la reunió que han mantengut aquest migdia i durant la qual s’ha realitzat una valoració dels beneficis socials i sobre el transport que tendrà la mesura.
De fet, segons ha indicat la consellera, el nombre de viatgers usuaris de la T-Daurada havia caigut un 33% respecte al 2012, el que suposa una pèrdua de més de 100.000 trajectes. Una caiguda motivada perquè «moltes persones varen deixar de viatjar en fer-los pagar una part bitllet», ha dit Pepa Marí. Tot i que teòricament se’ls feia pagar un 25% respecte al preu de tarifa, el cost real acabava suposant un 50% del preu del bitllet si es té en compte el que costen els abonaments multiviatge.
Així, en 2012, l’últim any en què s’havia aplicat la gratuïtat de la T-Daurada, es varen registrar un total de 458.000 trajectes. El 2015, a falta de registrar les últimes dades, es calcula que es tancarà amb 310.000 trajectes realitzats.
La consellera Pepa Marí també ha informat que recuperar el cost de la gratuïtat del transport públic per als beneficiaris de la T-Daurada tendrà un cost estimat de 250.000 euros, sobretot perquè es preveu que tornin a créixer el nombre de viatges amb la recuperació de la gratuïtat.
El president ha manifestat que «era un compromís d’aquest govern, entre d’altres, recuperar les polítiques socials i de foment del transport públic. En aquest cas la retallada afectava les dos coses. S’afectava damunt de col·lectius que tenen necessitats, com són els majors, pensionistes o persones amb discapacitat, i tenia una conseqüència directa damunt de l’ús del transport públic, que s’ha vist com havia baixat durant els últims anys».
El Consell recupera així la gratuïtat del bitllet d’autobús a aquests col·lectius, que es va retirar en 2013. La consellera de Territori i Mobilitat, Pepa Marí, n’ha informat al president, Vicent Torres, en la reunió que han mantengut aquest migdia i durant la qual s’ha realitzat una valoració dels beneficis socials i sobre el transport que tendrà la mesura.
De fet, segons ha indicat la consellera, el nombre de viatgers usuaris de la T-Daurada havia caigut un 33% respecte al 2012, el que suposa una pèrdua de més de 100.000 trajectes. Una caiguda motivada perquè «moltes persones varen deixar de viatjar en fer-los pagar una part bitllet», ha dit Pepa Marí. Tot i que teòricament se’ls feia pagar un 25% respecte al preu de tarifa, el cost real acabava suposant un 50% del preu del bitllet si es té en compte el que costen els abonaments multiviatge.
Així, en 2012, l’últim any en què s’havia aplicat la gratuïtat de la T-Daurada, es varen registrar un total de 458.000 trajectes. El 2015, a falta de registrar les últimes dades, es calcula que es tancarà amb 310.000 trajectes realitzats.
La consellera Pepa Marí també ha informat que recuperar el cost de la gratuïtat del transport públic per als beneficiaris de la T-Daurada tendrà un cost estimat de 250.000 euros, sobretot perquè es preveu que tornin a créixer el nombre de viatges amb la recuperació de la gratuïtat.
El president ha manifestat que «era un compromís d’aquest govern, entre d’altres, recuperar les polítiques socials i de foment del transport públic. En aquest cas la retallada afectava les dos coses. S’afectava damunt de col·lectius que tenen necessitats, com són els majors, pensionistes o persones amb discapacitat, i tenia una conseqüència directa damunt de l’ús del transport públic, que s’ha vist com havia baixat durant els últims anys».
El Consell recupera així la gratuïtat del bitllet d’autobús a aquests col·lectius, que es va retirar en 2013. La consellera de Territori i Mobilitat, Pepa Marí, n’ha informat al president, Vicent Torres, en la reunió que han mantengut aquest migdia i durant la qual s’ha realitzat una valoració dels beneficis socials i sobre el transport que tendrà la mesura.
De fet, segons ha indicat la consellera, el nombre de viatgers usuaris de la T-Daurada havia caigut un 33% respecte al 2012, el que suposa una pèrdua de més de 100.000 trajectes. Una caiguda motivada perquè «moltes persones varen deixar de viatjar en fer-los pagar una part bitllet», ha dit Pepa Marí. Tot i que teòricament se’ls feia pagar un 25% respecte al preu de tarifa, el cost real acabava suposant un 50% del preu del bitllet si es té en compte el que costen els abonaments multiviatge.
Així, en 2012, l’últim any en què s’havia aplicat la gratuïtat de la T-Daurada, es varen registrar un total de 458.000 trajectes. El 2015, a falta de registrar les últimes dades, es calcula que es tancarà amb 310.000 trajectes realitzats.
La consellera Pepa Marí també ha informat que recuperar el cost de la gratuïtat del transport públic per als beneficiaris de la T-Daurada tendrà un cost estimat de 250.000 euros, sobretot perquè es preveu que tornin a créixer el nombre de viatges amb la recuperació de la gratuïtat.
El president ha manifestat que «era un compromís d’aquest govern, entre d’altres, recuperar les polítiques socials i de foment del transport públic. En aquest cas la retallada afectava les dos coses. S’afectava damunt de col·lectius que tenen necessitats, com són els majors, pensionistes o persones amb discapacitat, i tenia una conseqüència directa damunt de l’ús del transport públic, que s’ha vist com havia baixat durant els últims anys».
El Consell recupera així la gratuïtat del bitllet d’autobús a aquests col·lectius, que es va retirar en 2013. La consellera de Territori i Mobilitat, Pepa Marí, n’ha informat al president, Vicent Torres, en la reunió que han mantengut aquest migdia i durant la qual s’ha realitzat una valoració dels beneficis socials i sobre el transport que tendrà la mesura.
De fet, segons ha indicat la consellera, el nombre de viatgers usuaris de la T-Daurada havia caigut un 33% respecte al 2012, el que suposa una pèrdua de més de 100.000 trajectes. Una caiguda motivada perquè «moltes persones varen deixar de viatjar en fer-los pagar una part bitllet», ha dit Pepa Marí. Tot i que teòricament se’ls feia pagar un 25% respecte al preu de tarifa, el cost real acabava suposant un 50% del preu del bitllet si es té en compte el que costen els abonaments multiviatge.
Així, en 2012, l’últim any en què s’havia aplicat la gratuïtat de la T-Daurada, es varen registrar un total de 458.000 trajectes. El 2015, a falta de registrar les últimes dades, es calcula que es tancarà amb 310.000 trajectes realitzats.
La consellera Pepa Marí també ha informat que recuperar el cost de la gratuïtat del transport públic per als beneficiaris de la T-Daurada tendrà un cost estimat de 250.000 euros, sobretot perquè es preveu que tornin a créixer el nombre de viatges amb la recuperació de la gratuïtat.
El president ha manifestat que «era un compromís d’aquest govern, entre d’altres, recuperar les polítiques socials i de foment del transport públic. En aquest cas la retallada afectava les dos coses. S’afectava damunt de col·lectius que tenen necessitats, com són els majors, pensionistes o persones amb discapacitat, i tenia una conseqüència directa damunt de l’ús del transport públic, que s’ha vist com havia baixat durant els últims anys».
El Consell recupera així la gratuïtat del bitllet d’autobús a aquests col·lectius, que es va retirar en 2013. La consellera de Territori i Mobilitat, Pepa Marí, n’ha informat al president, Vicent Torres, en la reunió que han mantengut aquest migdia i durant la qual s’ha realitzat una valoració dels beneficis socials i sobre el transport que tendrà la mesura.
De fet, segons ha indicat la consellera, el nombre de viatgers usuaris de la T-Daurada havia caigut un 33% respecte al 2012, el que suposa una pèrdua de més de 100.000 trajectes. Una caiguda motivada perquè «moltes persones varen deixar de viatjar en fer-los pagar una part bitllet», ha dit Pepa Marí. Tot i que teòricament se’ls feia pagar un 25% respecte al preu de tarifa, el cost real acabava suposant un 50% del preu del bitllet si es té en compte el que costen els abonaments multiviatge.
Així, en 2012, l’últim any en què s’havia aplicat la gratuïtat de la T-Daurada, es varen registrar un total de 458.000 trajectes. El 2015, a falta de registrar les últimes dades, es calcula que es tancarà amb 310.000 trajectes realitzats.
La consellera Pepa Marí també ha informat que recuperar el cost de la gratuïtat del transport públic per als beneficiaris de la T-Daurada tendrà un cost estimat de 250.000 euros, sobretot perquè es preveu que tornin a créixer el nombre de viatges amb la recuperació de la gratuïtat.
El president ha manifestat que «era un compromís d’aquest govern, entre d’altres, recuperar les polítiques socials i de foment del transport públic. En aquest cas la retallada afectava les dos coses. S’afectava damunt de col·lectius que tenen necessitats, com són els majors, pensionistes o persones amb discapacitat, i tenia una conseqüència directa damunt de l’ús del transport públic, que s’ha vist com havia baixat durant els últims anys».
El Consell recupera així la gratuïtat del bitllet d’autobús a aquests col·lectius, que es va retirar en 2013. La consellera de Territori i Mobilitat, Pepa Marí, n’ha informat al president, Vicent Torres, en la reunió que han mantengut aquest migdia i durant la qual s’ha realitzat una valoració dels beneficis socials i sobre el transport que tendrà la mesura.
De fet, segons ha indicat la consellera, el nombre de viatgers usuaris de la T-Daurada havia caigut un 33% respecte al 2012, el que suposa una pèrdua de més de 100.000 trajectes. Una caiguda motivada perquè «moltes persones varen deixar de viatjar en fer-los pagar una part bitllet», ha dit Pepa Marí. Tot i que teòricament se’ls feia pagar un 25% respecte al preu de tarifa, el cost real acabava suposant un 50% del preu del bitllet si es té en compte el que costen els abonaments multiviatge.
Així, en 2012, l’últim any en què s’havia aplicat la gratuïtat de la T-Daurada, es varen registrar un total de 458.000 trajectes. El 2015, a falta de registrar les últimes dades, es calcula que es tancarà amb 310.000 trajectes realitzats.
La consellera Pepa Marí també ha informat que recuperar el cost de la gratuïtat del transport públic per als beneficiaris de la T-Daurada tendrà un cost estimat de 250.000 euros, sobretot perquè es preveu que tornin a créixer el nombre de viatges amb la recuperació de la gratuïtat.
El president ha manifestat que «era un compromís d’aquest govern, entre d’altres, recuperar les polítiques socials i de foment del transport públic. En aquest cas la retallada afectava les dos coses. S’afectava damunt de col·lectius que tenen necessitats, com són els majors, pensionistes o persones amb discapacitat, i tenia una conseqüència directa damunt de l’ús del transport públic, que s’ha vist com havia baixat durant els últims anys».
El Consell recupera així la gratuïtat del bitllet d’autobús a aquests col·lectius, que es va retirar en 2013. La consellera de Territori i Mobilitat, Pepa Marí, n’ha informat al president, Vicent Torres, en la reunió que han mantengut aquest migdia i durant la qual s’ha realitzat una valoració dels beneficis socials i sobre el transport que tendrà la mesura.
De fet, segons ha indicat la consellera, el nombre de viatgers usuaris de la T-Daurada havia caigut un 33% respecte al 2012, el que suposa una pèrdua de més de 100.000 trajectes. Una caiguda motivada perquè «moltes persones varen deixar de viatjar en fer-los pagar una part bitllet», ha dit Pepa Marí. Tot i que teòricament se’ls feia pagar un 25% respecte al preu de tarifa, el cost real acabava suposant un 50% del preu del bitllet si es té en compte el que costen els abonaments multiviatge.
Així, en 2012, l’últim any en què s’havia aplicat la gratuïtat de la T-Daurada, es varen registrar un total de 458.000 trajectes. El 2015, a falta de registrar les últimes dades, es calcula que es tancarà amb 310.000 trajectes realitzats.
La consellera Pepa Marí també ha informat que recuperar el cost de la gratuïtat del transport públic per als beneficiaris de la T-Daurada tendrà un cost estimat de 250.000 euros, sobretot perquè es preveu que tornin a créixer el nombre de viatges amb la recuperació de la gratuïtat.
El president ha manifestat que «era un compromís d’aquest govern, entre d’altres, recuperar les polítiques socials i de foment del transport públic. En aquest cas la retallada afectava les dos coses. S’afectava damunt de col·lectius que tenen necessitats, com són els majors, pensionistes o persones amb discapacitat, i tenia una conseqüència directa damunt de l’ús del transport públic, que s’ha vist com havia baixat durant els últims anys».
¿Y el setis pa cuando?