En 2017, el nombre de passatgers alemanys va ser de 328.306, el que suposa un 4,8% menys que en 2016. Actualment, Alemanya és l’unic país dels cinc primers emissors de turistes a Eivissa que no disposa de cap connexió directa amb l’illa durant els mesos d’hivern.
Les activitats durant l’ITB se centraran en la promoció d’un turisme sostenible i de temporada mitjana i baixa. El dia 7 de març, en una sala del recinte de fires, el Consell Insular ha convocat una reunió amb professionals del sector on es presentarà una nova campanya destinada a fomentar Eivissa com a destinació turística sostenible. També es presentarà el nou material promocional, que se centra en dos productes concrets: el turisme familiar i el de bodes.
L’estand d’Eivissa a l’ITB de Berlín disposarà d’una superfície de 50 metres quadrats i tendrà un cost de 40.000 euros, similar al de l’any anterior.
A l’estand s’oferiran degustacions de productes de l’illa i tastos d’oli. Durant el cap de setmana, els dies 10 i 11 de març, les jornades de la fira obertes al públic en general, l’estand tendrà l’ambientació del mercat de Las Dalias.