@Noudiari/ El president del Consell Insular d’Eivissa, Vicent Serra, i el president del Govern de les Illes Balears, José Ramón Bauzá, han visitat dimarts l’estand d’Eivissa a la World Travel Market de Londres. Prèviament, Serra ha visitat també l’espai d’Eivissa a l’estand de l’Agència de Turisme Balear (ATB).
El president del Consell ha destacat les bones sensacions que estan deixant les dues primeres jornades d’aquesta fira. “Hi ha unes previsions a l’alça que esperam que es confirmin quan es vagin concretant les reserves”, ha manifestat Serra.
Serra ha recordat l’”avanç” que ha suposat el fet de crear un estand diferenciat per Eivissa en aquest tipus de fires generalistes, i ha manifestat l’interès d’Eivissa “en assistir ja l’any que ve a aquest tipus de fires amb la promoció turística totalment transferida”. El president del Consell eivissenc ha recordat que la promoció en aquesta fira se centra en “la tranquil·litat, les famílies i les persones majors”. “No obviam que Eivissa és molt coneguda per la seva vida nocturna, però el que intentam mostrar és que hi ha moltes coses més”, ha explicat.
Increment del 5 per cent a Holanda
Precisament, la consellera de Turisme, Carmen Ferrer, ha realitzat una presentació pública organitzada per l’ATB a la qual ha explicat les diferents possibilitats d’Eivissa per a diversos tipus de públic.
Pel que fa a les reunions de treball, la consellera s’ha reunit aquest matí amb el touroperador Thomas Cook Holanda, que ha anunciat un increment de reserves del voltant del 5 per cent pel proper estiu i s’han estudiat diferents accions de màrqueting per millorar l’ocupació en els extrems de la temporada. El mercat holandès s’ha situat com el quart mercat estranger d’Eivissa, amb increments molt importants els darrers anys.
En referència als touroperadors britànics, s’ha constatat que la major part mantenen xifres similars o lleugerament superiors a les de 2014 de reserves anticipades, un tipus de reserva que habitualment inclou descomptes per fer-se amb molta antelació. La consellera ha explicat que millora l’acceptació de l’oferta familiar, molt potenciada per diversos grups hotelers que estan adaptant alguns dels seus establiments a aquest tipus de client. “A més, les ofertes que eren una novetat en 2014 es segueixen venent bé”, ha constatat la consellera.
Reunions amb especialistes en el sector del luxe
Entre les reunions de feina, s’ha fet una entrevista amb la revista TTG Luxury, dirigida a professionals i especialitzada en el sector del luxe, que s’ha interessat en el desenvolupament de nous establiments turístics d’aquest segment a Eivissa. També s’ha realitzat una entrevista amb un bloguer americà, que ha constatat l’interès que desperta l’illa d’Eivissa entre els estatunidencs i ha sol·licitat més informació per incloure a la seua web.
La consellera s’ha reunit amb representants de la revista Adventure Travel, especialitzada en activitats esportives, que s’ha mostrat molt interessada en el nou fullet dels 10 esdeveniments esportius previstos a Eivissa en 2015, un fullet que ja es va presentar per la temporada 2014 i que s’ha actualitzat després que aquest any s’hagi registrat un increment en la participació de totes les proves que s’hi anuncien, principalment gràcies a persones de fora de l’illa d’Eivissa.
En matèria d’esports, també s’ha realitzat una reunió amb el touroperador Country Walks, especialitzat en activitats a l’aire lliure per majors de 50 anys. El president del Consell, la consellera i l’alcaldessa de Sant Antoni, Pepita Gutiérrez, han visitat l’espai Village LGBT, al qual s’hi troba exposat material promocional d’Eivissa gràcies a una col·laboració de la Fundació de Promoció Turística amb una de les empreses més importants d’aquest mercat.
Siempre los mismos caretos
Siempre los mismos caretos, cuanto cuesta soltar la teta