NouDiari / El departament de Promoció Econòmica i Empresarial i Cooperació Municipal, ha presentat avui el vídeo de dinamització comercial per incentivar les compres al municipi de Santa Eulària. Es tracta del tercer vídeo que s’ha fet enguany dins de la campanya general de dinamització comercial a l’illa d’Eivissa i a la que s’hi han adherit també el barri de La Marina i el sector de comerç tradicional de l’illa.
L’any que ve seran els municipis de Sant Antoni, Sant Josep i el barri de Figueretes els que promocionen la seva activitat comercial a través de vídeos integrament finançats pel departament de Promoció Econòmica englobats dins de l’acció ‘Som Comerç’ per donar visibilitat al comerç de l’illa.
La consellera de promoció Econòmica i Empresarial, Maria Fajarnés, ha explicat que aquest vídeo centrat a Santa Eulària destaca la importància del petit comerç com a vertebrador del teixit econòmic i social de la localitat, “un valor que no es pot perdre i pel que hem de lluitar, sobretot ara que, amb la crisi de la COVI-19, tant de petits i mitjans comerços de la nostra illa estan patint”.
Per això, Fajarnés ha animat a tothom a fer les seves compres nadalenques al petit comerç de Santa Eulària i de la resta de l’illa, “una forma d’ajudar als nostres veïns, als nostres amics, aquells que cada dia obrin la porta del seu comerç amb tota la il·lusió i que ara, més que mai, necessiten de la confiança i suport dels clients”.
L’alcaldessa de Santa Eulària, Carmen Ferrer, ha destacat el caràcter emotiu del vídeo presentat “on es pot veure com, comprar al petit comerç, és més que això: és fer créixer el nostre poble i mantenir viva la seva activitat amb evidents beneficis per tothom”.
A l’acte de presentació també han assistit la directora insular de Comerç, Indústria i Artesania, Irene Torres, el regidor de Promoció Comercial de Santa Eulària, Miquel Tur, i representants dels comerciants del municipi.