@Noudiari / En relació a les declaracions del grup PSOE-Pacte sobre el suposat “descontrol” d’Eivissa i la suposada “mala imatge exterior” que es projecta, la consellera de Turisme, Carmen Ferrer, recorda que “la imatge turística d’Eivissa està en un dels seus millors moments”, i això es demostra amb els increments de passatgers i ocupació, que es concentren sobretot “a principi i final de temporada”.
“Als mercats emissors saben que estam fent les coses bé. I també es nota amb l’augment de mercats que havien deixat de venir a Eivissa, com els escandinaus i centre d’Europa. Si Eivissa fos la destinació que vol vendre el PSOE-Pacte, no es registrarien els increments i la diversificació que s’estan registrant”, ha afegit.
Ferrer lamenta que “es pretengui fer alarmisme i generalitzar barrejant problemes que només ocorren a moments i indrets molt puntuals”. “Precisament, els actuals equips de govern han set els que s’han posat seriosament a lluitar contra els taxis-pirata, amb una normativa molt més estricta i molt més control. També han set aquests equips de govern els que han clarificat la situació legal dels ‘party-boats’ i han començat a exigir controls realment efectius per garantir la seguretat. És un exercici de cinisme culpar l’actual govern dels taxis-pirata i les party-boats, quan en l’anterior legislatura aquests problemes eren igual o més greus i no es va fer absolutament res per resoldre’ls”, ha criticat Ferrer.
Respecte els problemes de neteja o incompliments d’horaris, la consellera de Turisme recorda que són competències municipals, si bé considera que “ni són problemes nous, ni es pot generalitzar”. “De fet, cada cop hi ha menys espai pel turisme que té comportaments incívics, i això és perquè s’està produint una diversificació de la nostra oferta i del nostre producte. Aquesta diversificació és real, i no la que s’havia intentat vendre anteriorment, quan el secretari general del PSOE tenia responsabilitats dins la conselleria de Turisme del Govern de les Illes Balears, on difícilment es podia observar cap esforç per diferenciar Eivissa i tots els seus productes davant altres marques”.
“Que el PSOE hagi començat la seua particular pre-campanya i hagi escollit l’eslògan ‘A la deriva’ no és excusa per tergiversar la realitat, crear alarmisme i generalitzar, quan la major part dels problemes que ells anomenen no són generals. Ni tan sols han sorgit en aquesta legislatura. De fet, és ara quan s’està posant fil a l’agulla per resoldre’ls”, ha finalitzat.
Claro, claro, todo perfecto, vamos.
Un poco de autocrítica no es mala y ayuda a mejorar las cosas vamos, que desmadre ha habido y la imagen que hemos dado de los medios británicos lamentable
aun nos acordamos de los flyers en Sant Antoni, Pepita. Aún nos acordamos.
oooo si Carmeta, cada anys tenvic una carteta on texplic es problemes que hiha, amb proves, i qhas fet?? res de res . Si tens se cara de dirmhos a tots que hau fet un fart de coses per millora, jo tenc sa cara de dirte que ets una pocavergonya. Que has de dir des passatges?? digueu tot: sa mitjana d´edat es de 20 anys, aixi ho diuen ses estadistiques. Aixó es un turisme de calidat i fidel a s´illa?? No mhos enganyis, es un «chusma» que lunic que vol es inflarse de drogues i alcohol.
Quines estadistiques? Perque ses d’Aena no diuen aixo. I sa gent que esta venguent en maig i juny (records absoluts cada any aquestos mesos) no son clubbers precisament i afortunadament.
Todo es mentira.
Y lo saben.
Y esto solo beneficia a cuatro, el resto las migajas con sueldos de esclavitud.