@Noudiari:
Sant Antoni vol obrir-se pas dins l’important mercat que suposen els practicants de senderisme a Alemanya i ha aprofitat la Fira de Turisme de Berlín (ITB) per tal de donar a conèixer la seva nova oferta de «turisme actiu» entre els principals agents turístics d’aquell país. La campanya de Sant Antoni vol aprofitar que hi ha 40 milions d’alemanys que practiquen senderisme i generen en destí uns 7.500 milions d’euros l’any
El regidor de Turisme de l’Ajuntament de Sant Antoni, Vicent Ribas, va participar a la Conferència de la Federació Nacional d’Associacions de Senderisme d’Alemanya en el marc de la fira turística ITB que acaba avui. Ribas ha encetat contactes dins la Federació i el Consistori organitzarà fam-trips (viatges de familiarització) amb membres de les diferents associacions de senderisme i agents turístics especialitzats en turisme actiu perquè visitin Sant Antoni.
En les pròximes setmanes, es vol programar un paquet turístic per donar a conèixer el municipi com a destí de turisme rural i esportiu i on també es presentaran les Rutes Etnogastronòmiques, el nou producte amb el que està treballant l’Ajuntament que inclou una visita a una de les tres bodegues de vi, una cata, una ruta de senderisme o nordic walking i un dinar amb productes de la gastronomia local. La intenció és que «les rutes de senderisme que es fan en temporada baixa siguin tot un èxit entre els turistes alemanys», destaca el regidor.
“Potenciar el turisme actiu en el mercat alemany té com a objectiu diversificar el tipus de turisme que visita Sant Antoni i desestacionalitzar la temporada». Podem oferir rutes a peu i cicloturístiques, visites culturals i etnogastronómiques al senderista alemany que sol fer les seves vacances fora de temporada”, conclou Ribas.