@D.V./ Les múltiples queixes que s’han registrat durant tot aquest estiu per les remors i la brutor ocasionades per algunes activitats d’oci -beach-clubs, festes, iots-discoteca- han arribat a les oïdes del Consell Insular d’Eivissa. Així ho ha admès el president de la institució insular, Vicent Serra, que ha reconegut que “existeix un problema que afecta la qualitat de vida dels ciutadans” i que aquest tema serà debatut a la pròxima reunió que se celebrarà del Consell d’Alcaldes.
Quan se li ha preguntat per la festa que es va realitzar el passat dimarts al Baluard de Santa Llúcia de Vila, Serra ha recordat que l’autorització de la festa és una competència municipal i que no és la primera vegada que s’utilitza aquest espai per a la celebració d’esdeveniments musicals. Això no obstant, el president del Consell ha advertit que les autoritats “hem d’estar alerta i tenir present el context en el qual es desenvolupen aquestes activitats musicals”.
Es debatrà què no ha funcionat
Serra ha admès implícitament que alguna cosa no ha funcionat aquest estiu quan ha assegurat que “a Eivissa ens hem de replantejar alguna sèrie d’activitats” i ha recordat que el deure dels poders públics és “vetllar per la qualitat de vida de tothom”. Segons el president del Consell “Eivissa és un destí turístic de primer ordre i a l’estiu ens hem de sacrificar”, però que s’han d’establir una sèrie de límits que convé no sobrepassar, i que l’activitat turística no pot interferir de manera radical en la vida dels ciutadans.
El president del Consell ha argumentat que la regulació d’horaris que es va aprovar en el Consell d’Alcaldes no ha estat un fracàs, sinó que va ser una passa endavant necessària: “Els horaris s’havien de regular i coordinar, perquè no podia ser que cada ajuntament tingués uns horaris diferents”, però que en el nou Consell d’Alcaldes s’analitzaran les queixes, es veurà què no ha funcionat enguany, i es debatrà i es començarà a estudiar noves mesures de cara a la propera temporada.
Es que n’hi ha un fart. Cada final de temporada arriben ses bones paraules i ses bones intencions cap es ciutadans d’Eivissa. Politicuchos, mentiders i demagogegs. Ja està be de prendrens per subnormals. Sa temporada del 2014 hi haurà sa mateixa merda que enguany perquè no serviu per res.
Hombre, ya era hora.Esperemos que no sean solo palabras.
De todas formas es dificil de enteder que frente a un problema que afecta a tanta gente y de una forma tan molesta no haya una reacción más fuerte por parte del personal.
Esto solo lo puede arreglar la gente afectada con medidas de fuerza, ya esta bien de denuncias, cartas y tonterías. Hay que salir a la calle, poner en evidencia a los que deben controlar a esta chusma, actuar por la via penal contra los políticos que no hacen cumplir las leyes.Tenemos que plantearnos si estamos dispuestos a unirnos y actuar o bien optamos por suministrarles la vaselina.
Besos
Vicentín, que se te ve el plumero. ¡Si vas a más saraos tú que el conseller Vicentín Roig! Es el mal del nuevo rico, querer aparentar y vivir la vida loca horteril…
«Sacrificarse» por el turismo sería que os fuérais a vivir todos los del Consell al West End, o que os abrieran un ‘Farm Club’ en Santa Getrudis (ahí sí que cerrásteis LA DIOSA, eh? Tal vez es que os molestaba la música a los neoricos y no podíais dormir)
No creo que este señor tuviera mucho que ver con el cierre de La Diosa. Pero en Santa Gertrudis si que supo moverse la gente.
Cada año lo mismo, cuando acaba la temporada dicen que van a hablar de soluciones. No me lo creo.
Pero por si fuera cierto, propongo una lista de replanteamientos de fiestas que invaden los domicilios de miles de vecinos cada tarde-noche:
1.- Ushuaia, en Playa den Bossa (¿Conocen al dueño?)
2.- Blue Marlin, en Cala Yundal (¿Conocen al arrendador?)
3.- Space, últimamente tiene fugas de sonido que llegan hasta Cas Mut
4.- Nikki Beach (ese «restaurante amenizado»)
5.- Destino
6.- Barcos y Catamaranes que prometen la mejor fiesta del verano… hombre, no será por falta de pistas
7.- LA-FIESTA-DE-CADA-AÑO-DE-ESPALMADOR, a ver si para el 2015 nos la aprendemos
Si para el 2015 nos solucionan sólo 3 de la lista, me doy con un canto en los dientes. Que para el 2016 ya lo arreglaremos votando a EQUO
Sres Políticos, digo Sres por que viven como tal, y en mi opinión falta que nos lo demuestren, ya que el movimiento se demuestra andando…. No es mi intención insultar a nadie,aunque después de los años que venimos oyendo las mismas palabras, año tras año y siempre por las mismas fechas,yo sí que me siento insultada,es como si aterrizaran, hoy, ustedes de otro planeta, y fuera una novedad lo que nos afecta a los ciudadanos,que no somos Sres, desde hace varias décadas y les viniera de nuevo.
Les pido a los «Sres» políticos que trabajen para que se puedan enorgullecer de SI MISMOS y nosotros de ustedes. Que al fin y al cabo nuestros intereses son los mismos: CUIDAR DE NUESTRA FINCA, y dejar de ser mayorales malos.