@Noudiari/L’Ajuntament d’Eivissa, el Consell Insular i les associacions de comerciants del municipi impulsen dues noves campanyes de dinamització del petit comerç de la ciutat amb la promoció de dues jornades especials que impliquen descomptes i ampliació dels horaris comercials.
L’objectiu d’aquestes dues campanyes, que han estat presentades avui per la regidora de Comerç, Gloria Corral, i el conseller d’Economia, Gonzalo Juan, juntament amb representants dels comerciants, és incentivar les compres en el petit comerç abans del nadals.
La primera campanya que es durà a terme es la del Black Friday, una jornada que com ha explicat Corral ‘es celebra a nivell internacional i té molta potència al comerç online’. Tindrà lloc el proper divendres 27 de novembre, i per tal que el petit comerç no quedi al marge d’aquesta jornada, moltes botigues del municipi hi participaran oferint descomptes.
La segona campanya s’anomena Nit Blanca i es durà a terme el dia 4 de desembre, coincidint amb el període nadalenc. En aquest cas consistirà en una ampliació puntual dels horaris d’obertura dels comerços, que romandran oberts fins les 22 hores.
Des de l’Ajuntament d’Eivissa també s’han organitzat per a aquest dia 4 microconcerts a diferents punts de la ciutat i l’actuació del Cor de Gospel de Can Blau, així com una promoció de xocolata calenta i xurros gratuïta per als primers 200 clients que comprin i presentin el tiquet de compra a la parada de xurros del Parc de la Pau.
Les associacions de comerciants que hi participen són les associacions de la Marina, de l’avinguda d’Isidor Macabich, del Mercat Nou, de sa Capelleta, de Vara de Rey, de l’Eixample de Vara de Rey i l’associació del carrer de la Mare de Déu. En concret, s’han afegit uns 250 comerços.