El vicepresident tercer del Consell Insular de Formentera i conseller de la zona de la Mola, José Manuel Alcaraz, serà cada dilluns d’11 a 13 hores a l’Oficina d’Atenció Ciutadana d’aquesta localitat «per atendre qualsevol vesí, empresari o entitat que vulgui plantejar qualsevol millora per al poble de la Mola», ha informat la institució insular.
Alcaraz ha indicat que aquesta mesura és fruit de les reunions mantingudes amb l’Associació de Veïns de la Mola, que «li va traslladar la importància de donar a conèixer que l’Oficina d’Atenció Ciutadana de la Mola obre cada dilluns de 9 a 14 hores perquè la gent d’aquesta localitat no hagi de desplaçar-se a Sant Francesc», han afegit les citades fonts.
En aquesta oficina es poden tramitar tots els registres administratius que qualsevol persona pugui fer amb el Consell de Formentera. «Hem d’estar prop del ciutadà. No ens val dir que això es pot fer amb un certificat digital o des d’un ordinador des de qualsevol domicili, perquè hi ha persones que ni tenen certificat digital ni tenen ordinador i, a més, a la Mola hi ha molta gent gran, per la qual cosa aquesta oficina els dona un servei molt important», ha assegurat Alcaraz.
Així mateix, Alcaraz ha avançat que el Consell està estudiant la possibilitat d’implantar l’Oficina d’Atenció Ciutadana a Sant Ferran. «Que Sant Francesc, Sant Ferran i la Mola tenguin un servei d’atenció ciutadana és molt important per aproximar l’administració al ciutadà i que no sigui sempre el ciutadà el que s’hagi d’atracar a Sant Francesc», ha afegit.
Per la seva part, el president de l’Associació de Veïns de la Mola, Miquel Costa, ha qualificat de “positiva” aquesta iniciativa, según les citades fonts. «A vegades es parla d’acostar l’administració a la gent, i més enllà de paraules cal fer accions en aquest sentit, i aquesta és una bona acció», ha afirmat.