@Noudiari · Ara Balears / BMN-Sa Nostra ha començat a substituir el tradicional color verd de les seves oficines en el marc de la unificació d’imatge corporativa de l’entitat que s’aplicarà “per tal d’homogeneïtzar la imatge de tota la seva xarxa comercial i operativa (sucursals, seus territorials, centres informàtics, etc.)”, segons va informar ahir l’entitat.
El banc també està modificant la retolació a la resta d’oficines que té repartides a Andalusia, País Valencià, Madrid i Castella-la Manxa, a fi de que totes vagin incorporant la imatge corporativa de BMN.
Quan es va conèixer, ja fa mesos, que Sa Nostra perdria els seus colors característics, alguns treballadors mostraren reticència a causa de la tradició i la imatge de marca que suposen.
Sa Nostra va explicar ahir que la retolació de la nova imatge “s’emprèn després d’haver modificat gradualment la major part d’elements corporatius i de contacte de l’entitat, tant interns com externs, des de la pàgina web fins a la seva comunicació amb els clients: intranet, banca en línia, xarxes socials, cartes, cartells i fullets, anuncis”, i per tant aquests nous colors ja s’han deixat veure als clients i al públic en general.
Les marques territorials que integren l’entitat, juntament amb Sa Nostra, Cajamurcia i Caja Granada, mantenen la seva presència, però, segons va assegurar ahir l’entitat, “BMN passa a ser ara l’element vertebrador amb el qual es pretén reforçar la imatge d’unitat i solidesa”.
BMN-Sa Nostra assegura que un dels eixos de la imatge corporativa vol posar l’accent en la proximitat i en un banc concebut “per a tu”.
Ja fa dies que cada vegada és menys nostra, per exemple, l’App de BMN només hi és en castellà, en català no hi és ni està previst que hi sigui (ho vaig demanar).