@Noudiari/ La vicepresidenta segona i consellera d’Interior, Comerç, Indústria i Relacions Institucionals del Consell d’Eivissa, Marta Díaz, s’ha reunit avui a la seu del Consell amb els més de 30 patrocinadors i col·laboradors de la 46 edició de la Passarel·la Adlib Ibiza per agraïr-lis el seu suport a la indústria artesanal de l’illa, tot esperant comptar amb la seua col·laboració de cara a la pròxima edició, «en la qual ja estem treballant, i on intentarem continuar amb la internacionalització dels nostres dissenyadors».
En aquesta línia, la consellera ha assegurat que, tot i que encara s’està recopilant la aparició en mitjans de comunicació de tot el món, a data d’avui les aparicions en mitjans igualen el Retorn d’Inversió de l’any 2016, que es va xifrar en 2,7 milions d’euros. Díaz ha avançat, a més, que «els pròxims dies, la cadena de televisió Fashion TV divulgarà un vídeo de la passarel·la de cinc minuts, el que equival a una despesa publicitaria d’un milió d’euros, i que s’ha gestionat com un intercanvi de patrocini a cost zero per a la institució».
Els principals mitjans de comunicació nacionals que s’han fet ressò d’aquesta trobada de moda han estat La Vanguardia, ABC, Telva, Yo Dona, TVE, Movistar TV, Hola o InStyle, mentre que els mitjans internacionals que han cobert la notícia han estat MTV, Fashion Magazine Russia i La Prensa Honduras.
La consellera Marta Díaz ha volgut agrair novament als patrocinadors de la moda d’Eivissa «la seua implicació, disposició i suport a l’indústria textil i artesanal de la nostra illa, que és una part molt important de la nostra cultura i que projecta una imatge molt positiva de cara a l’exterior». Així, Díaz ha agrait la seua aportació als patrocinadors principals d’aquest esdeveniment.