@Noudiari/ El Consell de Formentera, a través de l’àrea de Noves Tecnologies, informa que el projecte de canvi de tramitació de paper a electrònic ha finalitzat «amb èxit», segons ha explicat el conseller de l’àrea, Rafael González.
Des de l’1 de gener de 2017 fins al 31 d’agost s’han produït els canvis en els procediments per transformar totes les sol·licituds i expedients que hi havia en paper, en electrònics.
Això ha significat, en paraules del conseller, «més comoditat a l’hora de fer tràmits en l’administració. Fa dos anys es podien fer des de casa 15 procediments, per a la resta era necessari desplaçar-se. Ara es poden fer més de100, és a dir la totalitat».
En el que portem de 2017 s’han realitzat 30.727 tràmits electrònics, els més utilitzats per la ciutadania han estat el certificat de residència per viatge, (16.608), la renovació de l’autorització per l’estacionament regulat de la Savina, (3.026), presentació de factures, (2.428), llicències de pesca, (245), inscripcions escola d’estiu (178), pre inscripcions de nous alumnes de l’escola de música (118 ), sol·licituds d’obra menor (108), entre d’altres.
«Pel Consell l’administració electrònica és una gran oportunitat per millorar la prestació de serveis a la ciutadania i els terminis de resolució», ha assegurat el conseller.
A més, Rafael González ha recordat que el Consell de Formentera també disposa de l’APP Línia Verda perquè els ciutadans notifiquin a l’administració d’una manera àgil desperfectes en la via pública.