El Departament de Promoció Turística del Consell d’Eivissa es promocionarà a Berlín en el marc de la fira ITB la setmana vinent, entre el 5 i el 7 de març per mostrar tots aquells elements diferenciadors que poden atraure turistes alemanys en temporada mitja i baixa. El mercat alemany representa el 7,16% de tots els passatgers arribats en 2023 a l’aeroport d’Eivissa i tot i una lleu baixada en 2023 (319.886 passatgers) respecte de 2022 (335.439 passatgers) es manté estable i esdevé un dels que millor valoren, en general la nostra illa.
Per tot això, Eivissa comptarà amb un estand propi similar al de l’any passat de 112 metres quadrats en què exposaran els ajuntaments de Santa Eulària des Riu, Sant Josep de sa Talaia, Sant Antoni de Portmany i Sant Joan de Labritja. També estaran presents les companyies hoteleres Invisa Hoteles, Vibra Hoteles, THB Hoteles, Hotel Riomar i Pacha Group. L’estand d’Eivissa es situa al pavelló 2.1-105.
Respecte el missatges que es volen traslladar al mercat alemany, per motivar els possibles turistes a visitar la nostra illa, destaquen les proves esportives, com a principal element desestacionalitzador i, també, l’aniversari de la declaració de 25 anys de Patrimoni de la Humanitat, que serà presentat a la Sala M3 del mateix recinte firal el dimecres 6 de març a les 13 hores davant una trentena de periodistes i prescriptors. “Enguany el nostre Patrimoni de la Humanitat serà escenari de diverses activitats que el posaran de relleu que, tot i que es focalitzen a Dalt Vila, també tindran protagonisme a altres indrets, com la Necròpolis de Puig des Molins o, sobretot, al poblat fenici de sa Caleta, a on enguany s’obrirà després de molta feina, el centre d’interpretació”, ha explicat el president Vicent Marí.
A més, en el marc de la fira es tindran reunions amb turoperadors de referència com Schauinsland, RTK, Alltours, FTI Touristik o Der Touristik, entre d’altres.