@Noudiari / El Consell de Formentera informa que davant la situació de crisi sanitària que estem vivint, una de les primeres mesures preses va ser el tancament de l’atenció ciutadana presencial a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) per tal d’evitar el desplaçaments de la població al Consell Insular i minimitzar el contacte personal també entre i amb els treballadors.
En aquest sentit, la consellera de Noves Tecnologies, Vanessa Parellada, ha destacat que “tots els tràmits que habitualment poden realitzar-se a l’OAC també es poden fer via telemàtica a través de l’OVAC, l’oficina virtual d’atenció a la ciutadania, https://ovac.conselldeformentera.cat”.
A més, per tal de facilitar a la ciutadania la realització dels tràmits via OVAC, s’han habilitat els mitjans següents per donar resposta als dubtes i incidències que puguin sorgir:
– Correu electrònic: oac@conselldeformentera.cat
– WhatsApp: 687209618.
Així mateix, es manté el servei de la centraleta a través del telèfon 971321087, incrementant l’horari d’atenció de l’OAC fins les 20.30h.
“El personal de l’OAC segueix treballant a porta tancada o bé fent teletreball per tal d’atendre la ciutadania a través dels mitjans esmentats”, segons ha explicat el conseller de Serveis Generals, Bartomeu Escandell que ha agraït a tota la plantilla del Consell la ràpida d’adaptació que han fet “per continuar donant el millor servei públic des de l’administració insular”.
“Respondran al telèfon, al whatsapp i també els correus-e, i si deixeu un telèfon us tornaran la trucada per ajudar-vos en tot el que puguin”, segons ha afegit.
D’altra banda, des de la secretaria del Consell s s’informa que mitjançant la centraleta del Consell també es podran aixecar diligències telefòniques. El número de fax de la institució és el 971322556.