@Noudiari/ La vicepresidenta segona i consellera d’Interior, Comerç, Indústria i Relacions Institucionals, Marta Díaz, ha presentat davant els representants d’associacions de comerciants de l’illa d’Eivissa les noves accions que impulsa el Consell Insular d’Eivissa, a traves del seu departament, amb la campanya “Compra en Petit” per continuar recolzant el petit comerç de la nostra illa.
Segons ha explicat la consellera, «després de donar visibilitat al petit comerç i els seus avantatges a través de les xarxes socials, ara seguim treballant per consolidar el compromís del comerciant per un comerç de qualitat, i anem encara més enllà per enfortir la fidelització i l’aposta del comprador per tot allò que representa el petit comerç en quant a, a més de la qualitat del producte, la distinció en el tractament al client, la personalització, l’enriquiment i la cohesió social i la revitalització dels barris».
Per aquest motiu, ha assegurat, «s’ha pensat en una campanya més activa, on tant el comerciant com el client tindran un paper fonamental per continuar millorant i fent créixer el petit comerç».
Les accions previstes en la campanya posen atenció tant en els comerciants com en els clients, que s’hauran d’involucrar activament en la millora del petit comerç. Pel que fa els comerciants, segons la consellera, «són la part més important de la campanya perquè són els responsables de traslladar el seu compromís amb el client i, d’aquesta manera, fer que aquestos prenguin consciència de la diferenciació amb els grans comerços i dels beneficis per a tots que té donar vida al petit comerç».
La campanya preveu lliurar els comerciants material informatiu i de promoció i difusió de la campanya ‘Compra en Petit’ així com adhesius que distingiran els comerços que s’uneixin a la campanya.
A més, els comerciants hauran d’aportar el Consell informació que permetrà continuar la promoció del petit comerç en xarxes socials i, al mateix temps, obtenir dades sobre la situació real, oportunitats i debilitats del petit comerç, per tal de definir accions futures de la campanya.
D’altra banda, els clients també hauran de contribuir a la millora del petit comerç amb els seus suggeriments a traves de la pàgina de facebook de la campanya ‘Compraenpetit’. Per reconèixer la seua fidelitat al petit comerç podran rebre obsequis com bosses de compra en forma de fruita, llibretes amb bolígrafs o mini sets amb ferramentes, així com podran optar al sorteig de tres cistelles de productes amb el distintiu “Sabors d’Eivissa”.
El Consell Insular d’Eivissa ha invertit un total de 26.938,19 euros en aquestes noves accions, incloent la primera remesa del material promocional.