@Noudiari / Ahir es va posar en funcionament la seu electrònica del Consell d’Eivissa, una nova ferramenta que té com objectiu facilitar a la ciutadania tots els tràmits relacionats amb l’administració insular. L’aplicació permet realitzar des de casa, a través del seu ordinador, tablet, o un telèfon mòbil, un total de 23 tràmits com la sol·licitud de la carta d’artesà, l’obtenció d’expedients de cèdula d’habitabilitat o la sol·licitud de l’inici de l’activitat turística -tant pel que fa a allotjaments com a restauració-.
El nombre de tràmits que es poden realitzar s’anirà augmentant progressivament, de manera que els ciutadans puguin realitzar la gran majoria d’ells sense desplaçar-se fins a la seu física del Consell, o minimitzant les gestions presencials. Es pretén, d’aquesta manera, oferir a la ciutadania les màximes facilitats per poder realitzar els seus tràmits, seguir l’evolució de cada gestió, i poder-se comunicar de manera ràpida, àgil i fluida amb l’administració.
A més, el Consell d’Eivissa ha organitzat també una sèrie de xerrades informatives per explicar el seu funcionament, tant a associacions, empreses i professionals com a particulars. Les primeres reunions es realitzaran els dies 22 i 28 de març i 12, 19 i 26 d’abril, a la planta baixa de la seu del Consell d’Eivissa.
Les reunions amb particulars es realitzaran a les 16.30 hores, mentre que les destinades a empreses, associacions i professionals començaran a les 17.30 hores.
Tots els interessats a assistir poden sol·licitar la inscripció al correu electrònic següent: formacio-seu@conselldeivissa.