Eivissa s’ha promocionat a la fira ITB de Berlín (Internacional de Turisme de Berlín), que enguany s’ha celebrat de manera telemàtica, incidint en els seus atractius com a destí esportiu, cultural i familiar, tal com ha explicat aquest dijous el Consell Insular a través d’una nota de premsa.
El director insular de Turisme, Juan Miguel Costa, que ha participat en una taula rodona organitzada per l’Aetib (Agència d’Estratègia Turística de les Illes Balears) per a agents, prescriptors i mitjans de comunicació alemanys, ha explicat que Eivissa «s’està consolidant com a destí esportiu amb l’organització de grans esdeveniments que suposen la participació de milers de persones, també als mesos de fora de temporada», on poden gaudir, segons destaca la institució insular, «no tan sols de l’alt nivell organitzatiu d’aquestes proves, sinó també de la bona gastronomia i del gran patrimoni històric de l’illa».
I és que en aquesta fira el Consell també ha volgut destacar i promocionar la importància dels valors culturals d’Eivissa, especialment dels béns declarats patrimoni de la humanitat per la UNESCO, que són «mundialment reconeguts i que s’afegeixen a un altre patrimoni que té Eivissa com és l’entorn natural, des de la costa, passant per les platges fins a arribar als boscos». «Tenim una identitat pròpia que ens fa ser un destí únic al món», ha remarcat Costa durant la seua intervenció.
Per un altre costat, s’ha fet promoció d’Eivissa com a destí idoni per a les famílies: «És una illa amable, on tot el món pot trobar l’experiència inoblidable que està buscant a les seues vacances» amb allotjament especialment indicades per a les famílies amb fills, des d’hotels amb animació, apartaments turístics a prop de la platja o agroturismes i habitatges al camp, «on tot el món es pot trobar com a casa», ha afegit el director insular de Turisme.