@Noudiari / El grup del PSOE al Consell d’Eivissa ha lamentat en un comunicat de premsa el «profund desconeixement» de Ciudadanos sobre el servei públic de la Inspecció Tècnica de Vehicles (ITV) i els problemes de restricció de personal que pateix, «provocats justament per les lleis encara vigents del govern de Mariano Rajoy, una persona que encara seria president d’Espanya si depengués del partit de Rivera».
«Des del grup socialista rebutjam completament les seues declaracions referents a la gestió de la consellera Marta Díaz, perquè justament és aquest partit, Ciudadanos, qui és còmplice del PP en l’aprovació de totes les lleis que han provocat la restricció de les plantilles de personal en l’administració pública.
El grup Socialista anima a Ciudadanos d’Eivissa que parli amb Albert Rivera «perquè doni suport a les polítiques de recuperació de serveis públics que promou el govern de Pedro Sánchez», donant suport al projecte de Pressupostos de l’Estat per al 2019 «i ajudant a aixecar totes les lleis que el PP va aprovar de restricció a les administracions públiques i que han provocat situacions com la que pateix l’estació ITV del Consell d’Eivissa».
I anima també a Ciudadanos que abans de criticar un servei públic «s’informi una mica millor sobre l’origen dels problemes i ajudi a solucionar-los, en comptes de fer de crossa del Partit Popular».
Para directores generales y cargos de confianza no ha habido restrcciones, para todo lo demás si.
Consellera Marta Diaz, asuma sus culpas y no haga demagogia que a vd. lo que mas le va son las fotos y los saraos, y como esto de la ITV no da para mucha foto ni mucho glamour demuestra que no le importa demasiado.
HÁGASELO MIRAR.
¿Se puede saber qué tiene que tienen que ver los cargos políticos con la plantilla de mécanicos? No teneis ni idea de lo que hablais, menos postureo y más currar, naranjitos.
La Consellera Marta Díaz denota o ignorancia sobre un área de su responsabilidad y poco talante culpando a otras administraciones.
Díaz echa la culpa de de los problemas de la ITV a la DGT. Clama al cielo la caducidad de un certificado digital que han tardado 6 meses en renovar, lo que ha provocado que los vehículos que pasaban la ITV fueran sancionados porque la estación no grababa los datos en la base de datos de la DGT. Este problema no se puede ocultar diciendo que es un problema a nivel nacional.
Que la contestación a la denuncia de Ciudadanos Ibiza sera recurrir a la Ley Montoro cuando ahora es el Doctor Sánchez quien «gobierna» España demuestra tener pocos argumentos para defender a la Consellera Díaz.
La ITV debería ser un pilar donde demostrar la gestión de la Consellera, gestión que no vemos por ningún lado.
Cómo va a ocuparse de la ITV si la pobre no tiene tiempo. Moda adlib, comilonas, ferias, paseos, grandes premios de motociclismo, fotografías, etc. etc. Está desbordada y encima pretenden que se ocupe de la ITV. Es injusto