@Noudiari / El telèfon d’Atenció Ciutadana del Consell d’Eivissa (el 871 551 871) va atendre un total de 618 cridades durant el passat mes de gener, el que suposa un augment rellevant respecte als passats mesos de novembre i desembre de 2018, quan va rebre 422 i 406 peticions, respectivament.
La demanda d’informació i cita per obtenir les targetes de transport públic ha estat el principal tema de les consultes efectuades al telèfon d’atenció.
Així, del total de 618 cridades efectuades, 496 (el 80,26%) han estat per sol·licitar informació i cita sobre la targeta de transport a Eivissa, i 43 (el 6,96%) sobre la targeta de transport a Palma.
Altres temes pels quals han demanat les persones que han fet ús d’aquest telèfon ha estat sobre la compulsa de documents, la seu electrònica, els llibres de família nombrosa, els exàmens de català o les consultes de la ITV, entre altres.
Des del mes de gener també s’està fent una enquesta de satisfacció als usuaris, amb resultats majoritàriament molt satisfactoris. El 68,98% de les persones usuàries han valorat el servei amb 9 punts sobre 9, i el 17,65% ha valorat el servei amb 8 punts sobre 9. Només el 7,48% de persones usuàries ha suspès la qualitat del servei ofert.
Aquest telèfon d’Atenció Ciutadana es va posar en funcionament el passat 5 de novembre.