@Noudiari/ L’Ajuntament de Sant Antoni i Jet2, el segon touroperador més important que opera a Eivissa amb una previsió de 110.000 estances per al 2014, estan donant forma a un conveni de col·laboració perquè aquesta companyia promogui el municipi a Gran Bretanya a través de les seves plataformes de publicitat i de contractació de places hoteleres. Jet2 ha confirmat que a ara per ara ja té confirmades més del 40% de les reserves que tenia l’any passat en el mateix període i que fan una “clara aposta per Sant Antoni”, segona ha explicat avui el regidor de Turisme, Vicent Ribas.
El Consistori ja va fer un primer contacte amb Jet2 a la World Travel Market de Londres i la setmana passada a Fitur es van concretar les accions conjuntes que emprendrà aquest touroperador i l’Ajuntament de Portmany. Les accions es concretaran en aquest conveni, que l’administració municipal espera “que tingui molta repercussió, ja que es tracta d’una companyia en continu creixement i increment de presència a la nostra illa, que compta amb paquets de vacances, serveis complementaris per al viatger i té una línia aèria”, ha explicat Ribas. A més, Jet2 té 38 hotels al municipi.
Més presentacions ‘Sunset&Sea’
El regidor de Turisme ha anunciat també que s’han de repetir presentacions com la que es va fer davant la societat madrilenya al local La Posada de las Ánimas, que va comptar amb una actuació del DJ José Padilla i la presentació del vídeo ‘Sunset&Sea’. “Vam tenir la sort, per dir-ho d’alguna manera, del fet que a Fitur no ens van deixar posar música i juntament amb els empresaris vàrem buscar un local fora del recinte i de la fira per poder fer la presentació”, explica Ribas.
“Va ser una petita gran revolució i fou tot un èxit, i va comptar amb l’assistència d’empresaris, touroperadors, agents de viatges i premsa nacional i internacional”. Segons el màxim responsable municipal de Turisme, “l’Ajuntament ha de fer accions de promoció turística d’aquest tipus perquè tinguin repercussió directa en l’arribada de turistes al municipi”.
Ribas fa un balanç positiu del pas de Sant Antoni per la darrera edició de Fitur tenint en compte que l’estan d’Eivissa ha estat un dels més visitats, amb una assistència massiva d’empresaris, operadors turístics i agències de viatge. A més, “els touroperadors i els agents ens han confirmat les bones expectatives de la temporada vinent turística amb un increment considerable de la contractació de places a Sant Antoni”.