Els estudiants que varen presentar amb alguna deficiència la seva sol·licitud a la convocatòria d’ajudes per al curs 2020-2021, publicades al BOIB de 6 d’abril de 2021, poden presentar esmenes fins el 28 de juliol, dia inclòs.
El 14 de juliol de 2021 es va publicar al tauler d’anuncis i edictes electrònics de la Seu Electrònica del Consell Insular d’Eivissa la llista d’esmena de deficiències de les sol•licituds amb deficiències presentades a aquestes ajudes a estudiants de l’illa d’Eivissa, curs 2020-2021.
Les persones interessades disposen d’un termini de deu dies hàbils, comptador a partir del dia següent al de la publicació de l’anunci, per efectuar l’esmena requerida. Així, el termini d’esmena s’inicià el dia 15 i finalitza el dia 28 de juliol de 2021, ambdós inclosos.
La documentació pot aportar-se a través de la Seu Electrònica del Consell Insular d’Eivissa (https://seu.conselldeivissa.es) –mitjançant certificat digital–, al Registre General d’Entrada del Consell Insular d’Eivissa (amb cita prèvia, per telèfon 971195416 o a través de la pàgina web citaprevia.conselldeivissa.es) o a qualsevol dels llocs que estableix l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Si la sol•licitud s’envia per correu postal, la documentació corresponent ha de presentar-se en un sobre obert a fi que l’exemplar destinat al Consell Insular d’Eivissa es dati i se segelli abans de certificar-se; en cas contrari, s’entendrà com a data vàlida la d’arribada en el Registre General d’Entrada de la dita Corporació.
De conformitat amb l’article 68.1 de la Llei 39/2015 esmentada i amb l’article 23.5 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, si les persones que consten en aquesta llista no presenten la documentació requerida, després d’haver pres la resolució pertinent, es considerarà que desisteixen de la seua petició.