@Noudiari/ El grup municipal PSOE-Pacte de Sant Josep de sa Talaia vol denunciar la «doble discriminació que ha aplicat l’equip de govern municipal del PP i Nova-A als assalariats del taxi, en el pla d’actuació 2014-2015 de transport públic, que regula la concessió de les llicències estacionals”. Segons la regidora progressista, Paquita Ribas, «a més de donar prioritat als titulars del taxi en la concessió de les llicències, podent arribar a copar fins al 100% del total, en trobam també que han establert requisits més durs per als assalariats que per als titulars, per assegurar-se que cap titular es quedi sense llicència».
La regidora de PSOE-Pacte ha explicat que aquest pla incideix en el «desequilibri entre titulars i assalariats» perquè reserva el 100% de les llicències als titulars, i a més els criteris per a l’adjudicació de les mateixes difereixen entre els dos col·lectius: Les adjudicacions als titulars de llicències municipals es farà atenent a criteris antiguitat, en canvi, en el cas dels assalariats, s’efectuarà un sorteig. Els titulasr hauran d’acreditar 12 mesos de cotització d’autònoms en els darrers 20 mesos; per contra, els assalariats acreditaran que han estat contractats durant 20 mesos en els darrers 5 anys. A més, en el cas de titulars que estiguin en possessió d’una llicència des de fa menys de 20 mesos, serà suficient amb la presentació dels rebuts des del dia de l’atorgament de llicència fins la presentació de la sol·licitud. Segons Paquita Ribas, «han posat totes les facilitats possibles per assegurar-se que cap titular es quedi sense llicència».
«És evident que aquests exemples responen a una decisió política i no tècnica, de beneficiar directament els titulars, sense tenir cap deferència amb els assalariats», ha dit Ribas. «Al darrer ple ordinari es va poder comprovar quin era el sentiment del govern, ja que ni tan sols es varen dignar a contestar les preguntes que els assalariats presents formularen en acabar la sessió; i això és una falta de respecte, una postura impresentable», ha manifestat la regidora de PSOE-Pacte a Sant Josep.
A més d’aquesta «doble discriminació», Paquita Ribas ha criticat que el pla d’actuació 2014-2015 no recull cap solució per a la millora del transport públic, ja que només ajorna el problema dos anys més».
jejejejejeje,quiero tres estacionales soy taxista tengo mujer e hijos asi que llebo yo una otra mi mujer y las otras dos para mis hijos que pa eso pongo 50e
jejejejejeje,quiero tres estacionales soy taxista tengo mujer e hijos asi que llebo yo una otra mi mujer y las otras dos para mis hijos que pa eso pongo 50e
En la bahia, zona de la caixa, esta ya por alli el opel zafira negro, matricula amarilla, k lleva un pirata rapado, con tatuajes en la cabeza. Si ese que se pasa el verano en el aeropuerto, solo falta que os de el nombre, por si alguien se anima a hacerle algo… Para eso no sois tan valientes no? Este sector os lo estais cargando los propios jefes.
moderació?
En la bahia, zona de la caixa, esta ya por alli el opel zafira negro, matricula amarilla, k lleva un pirata rapado, con tatuajes en la cabeza. Si ese que se pasa el verano en el aeropuerto, solo falta que os de el nombre, por si alguien se anima a hacerle algo… Para eso no sois tan valientes no? Este sector os lo estais cargando los propios jefes.
moderació?
Ja està bé de demagògia i mitges veritats… Per començar, que expliqui el PSOE i la Sra. Ribas en particular, quin és aquest equilibri existent que suposadament sa desequilibrat, de que cony parla?
Matemàticament tampoc es cert que el 100% sigui pels titulars ja que se’n ofereixen 70 i només hi ha 69 llicencies, per tant al manco 1 ja es per assalariats. Que això es una nimietat? Cert, però fa veure amb quina mala idea donen la noticia.
Entrant en el fons de la qüestió, ja està bé d’hipocresia!… Quant es Sr. Albert Prats gestionava el transport públic (taxis inclosos) i mirava d’ampliar serveis d’autobús, be amb noves rutes, be ampliant les freqüències, i considerant que també son una concessió pública amb un preu del servei estipulat, amb qui tractava? Amb els assalariats o amb els propietaris dels autobusos? Perquè no hi havia quotes pels assalariats dels autobusos i si en tenen que tenir els assalariats dels taxis? Quant sa Consellera de Turisme Pepa Marí negociava incrementar les línies aèries, amb qui parlava? Amb les companyies o amb els pilots?… i do ara que passa? Perquè amb uns si i altres no?
Les associacions d’assalariats no son mes que el sindicat del sector, únic sector per cert que te associacions d’assalariats propi. No hi ha associacions d’assalariats de farmàcies, o de bugaderies, ni d’ hosteleria (sector majoritari) … Els sindicats representants del sector del taxi NO VAREN VOLER SABER RES de les llicencies estacionals durant les negociacions de la nova llei balear del taxi. Es mes, ELS SINDICATS NO VOLEN QUE HI HAGI ESTACIONALS perque en volen de fixes; i do perquè donarlis estacionals?
En el que respecte als criteris d’antiguitat, el que diu la Sra. Ribas no te cap sentit ja que tots els propietaris tenen dret a una estacional i, per tant, l’antiguitat no te cap objecte de ser. En canvi la dels assalariats hi és per conveniència dels propis assalariats, perque com no es donen de baixa d’assalariat i no poden treballar amb la seva llicencia perque han de treballar per el seu patró de tot l’any, han de contractar assalariats i amb aquest cas no sigui que el seu assalariat li prengui la possibilitat de tenir llicencia a ell mateix que ho es tot l’any… i es que clar, en el moment que un assalariat disposa d’una llicencia ja li canvia la manera de pensar, els drets que exigia abans per arribar a tenir una llicencia ara no els reconeix als seus assalariats… així, qui hauria de tenir preferència en el pròxim pla? Els assalariats? O els assalariats dels assalariats?
Hi ha altres qüestions logístiques a tenir en compte, com ara la propietat del GPS (que és dels titulars) i que no en podrien fer us els assalariats; i així com pot funcionar es sistema amb uns si i altres no? O és que per poder els assalariats fer us del GPS els titulars haurien de fer als seus assalariats socis de la associació de titulars?! I això com es menja?
També podem parlar de la pèrdua de la possibilitat d’ obtindre una llicencia anual dels qui siguin titulars d’una llicencia (estacionals incloses) als darrers 8 anys abans de la oferta de llicencies anuals. O de l’inversió que precisa la posada en marxa d’una estacional i que només es rentable per aquells que ja disposen d’un vehicle equipat com a taxi per haver-ho set abans, etc.
Evidentment, en front de tots aquestos raonaments tècnics hi ha una decisió política encertada. Prou d’hipocresia, menys política barata i mes mirar i treballar per la millora del servei, tant del taxi com de la resta del transport públic que bona falta li fa.
Eres muy grande, Vicente. Os seguiremos votando, lo estáis haciendo muy bien. Firmado Vicente Tur.
Ja tel explicare jo es equilibri, encara que no el volgueu entendre… Hasta ara, quan feian falta mes taxis es davan llicencis fixes i aquestes s’otorgaven per llei anes assalariats amb mes antiguitat. D’aquesta manera s’assalariat trebaiava amb sa ilusio de poder arribar a ser titular d’una llicencia en un futur. Pero amb aquest apany que son es estacionals, s’elimina sa necessitat de donar llicencies fixes, perque esta clar que en s’hivern no fan falta mes taxis a s’illa. Amb aquest apanys des estacionals, es titulars podran guanyar casi el doble cada temporada i es assalariats perden practicament totes ses opcions a ser titulars.
Lo que dius des 100% es pura demagogia. No ho diu es PSOE lu de que es 100% es reserven pes propietaris, sino que ho diu es BOIB, ho heu escrit valtrus, i aixo no ho podeu negar.
El que si que es hipocrita es tractar de comparar aquet sector amb molts altres: si un xofer de bus, un pilot, o un cambrer (seguint la comparacio del seu company portmany d’ideologia Montilla) volen montar un negoci, simplement tenen que comprar un bus, un avio o un bar, i optar a unes concecions que es renoven cada pocs anys.
No es que no volguem estacionals, es que preferim una fixa, i com ja he dit, sa creacio d’aquestes llicencies estacionals fara innecessaries ses fixes. Aixi que posats a donar estacionals, s’han de donar seguint sa llei vigent fins avui (sa des 79, que diu que han de ser pes assalariats amb mes antiguitat) s’han de donar d’una manera que ens dongui seguretat. Es pot saber perque les donen domes per dos anys?? Creis que d’aqui dos anys ja no faran falta?? Si es donassin per suficients anys per rentabilitzar s’inversió, es assalariats no tendriem perque seguir sent assalariats i podriem explotar sa nostra llicenci i malviuren tot l’any d’aquest mesos de temporada alta.
Diu que l’inversio necessaria es nomes rentable per qui ja te un vehicle equipat com a taxi. Que vol dir? Que tots es taxistes tenen dos cotxes? Dos taximetros? Dos GPS? Dos lletrerus de taxi? Si els tenen, es perque els compraren es primer any que tengueren estacional. I tot i aixi han rentabilitzat s’inversio. I com no ferho si sabien que una i unaltre volta els hi tornaria a tocar?!?
Deixau de fer demagogia, perque domes amb un poc de voluntat d’una redistribucio de sa riquesa, aquest pla d’actuacio es podria fer de manera beneficiosa pes assalariat, pero es interesos politics i es amiguisme que teniu dins aquella casa de putes que hauria de ser sa casa de tots, son es que estan decidint com fer aquest pla…
Ja està bé de demagògia i mitges veritats… Per començar, que expliqui el PSOE i la Sra. Ribas en particular, quin és aquest equilibri existent que suposadament sa desequilibrat, de que cony parla?
Matemàticament tampoc es cert que el 100% sigui pels titulars ja que se’n ofereixen 70 i només hi ha 69 llicencies, per tant al manco 1 ja es per assalariats. Que això es una nimietat? Cert, però fa veure amb quina mala idea donen la noticia.
Entrant en el fons de la qüestió, ja està bé d’hipocresia!… Quant es Sr. Albert Prats gestionava el transport públic (taxis inclosos) i mirava d’ampliar serveis d’autobús, be amb noves rutes, be ampliant les freqüències, i considerant que també son una concessió pública amb un preu del servei estipulat, amb qui tractava? Amb els assalariats o amb els propietaris dels autobusos? Perquè no hi havia quotes pels assalariats dels autobusos i si en tenen que tenir els assalariats dels taxis? Quant sa Consellera de Turisme Pepa Marí negociava incrementar les línies aèries, amb qui parlava? Amb les companyies o amb els pilots?… i do ara que passa? Perquè amb uns si i altres no?
Les associacions d’assalariats no son mes que el sindicat del sector, únic sector per cert que te associacions d’assalariats propi. No hi ha associacions d’assalariats de farmàcies, o de bugaderies, ni d’ hosteleria (sector majoritari) … Els sindicats representants del sector del taxi NO VAREN VOLER SABER RES de les llicencies estacionals durant les negociacions de la nova llei balear del taxi. Es mes, ELS SINDICATS NO VOLEN QUE HI HAGI ESTACIONALS perque en volen de fixes; i do perquè donarlis estacionals?
En el que respecte als criteris d’antiguitat, el que diu la Sra. Ribas no te cap sentit ja que tots els propietaris tenen dret a una estacional i, per tant, l’antiguitat no te cap objecte de ser. En canvi la dels assalariats hi és per conveniència dels propis assalariats, perque com no es donen de baixa d’assalariat i no poden treballar amb la seva llicencia perque han de treballar per el seu patró de tot l’any, han de contractar assalariats i amb aquest cas no sigui que el seu assalariat li prengui la possibilitat de tenir llicencia a ell mateix que ho es tot l’any… i es que clar, en el moment que un assalariat disposa d’una llicencia ja li canvia la manera de pensar, els drets que exigia abans per arribar a tenir una llicencia ara no els reconeix als seus assalariats… així, qui hauria de tenir preferència en el pròxim pla? Els assalariats? O els assalariats dels assalariats?
Hi ha altres qüestions logístiques a tenir en compte, com ara la propietat del GPS (que és dels titulars) i que no en podrien fer us els assalariats; i així com pot funcionar es sistema amb uns si i altres no? O és que per poder els assalariats fer us del GPS els titulars haurien de fer als seus assalariats socis de la associació de titulars?! I això com es menja?
També podem parlar de la pèrdua de la possibilitat d’ obtindre una llicencia anual dels qui siguin titulars d’una llicencia (estacionals incloses) als darrers 8 anys abans de la oferta de llicencies anuals. O de l’inversió que precisa la posada en marxa d’una estacional i que només es rentable per aquells que ja disposen d’un vehicle equipat com a taxi per haver-ho set abans, etc.
Evidentment, en front de tots aquestos raonaments tècnics hi ha una decisió política encertada. Prou d’hipocresia, menys política barata i mes mirar i treballar per la millora del servei, tant del taxi com de la resta del transport públic que bona falta li fa.
Eres muy grande, Vicente. Os seguiremos votando, lo estáis haciendo muy bien. Firmado Vicente Tur.
Ja tel explicare jo es equilibri, encara que no el volgueu entendre… Hasta ara, quan feian falta mes taxis es davan llicencis fixes i aquestes s’otorgaven per llei anes assalariats amb mes antiguitat. D’aquesta manera s’assalariat trebaiava amb sa ilusio de poder arribar a ser titular d’una llicencia en un futur. Pero amb aquest apany que son es estacionals, s’elimina sa necessitat de donar llicencies fixes, perque esta clar que en s’hivern no fan falta mes taxis a s’illa. Amb aquest apanys des estacionals, es titulars podran guanyar casi el doble cada temporada i es assalariats perden practicament totes ses opcions a ser titulars.
Lo que dius des 100% es pura demagogia. No ho diu es PSOE lu de que es 100% es reserven pes propietaris, sino que ho diu es BOIB, ho heu escrit valtrus, i aixo no ho podeu negar.
El que si que es hipocrita es tractar de comparar aquet sector amb molts altres: si un xofer de bus, un pilot, o un cambrer (seguint la comparacio del seu company portmany d’ideologia Montilla) volen montar un negoci, simplement tenen que comprar un bus, un avio o un bar, i optar a unes concecions que es renoven cada pocs anys.
No es que no volguem estacionals, es que preferim una fixa, i com ja he dit, sa creacio d’aquestes llicencies estacionals fara innecessaries ses fixes. Aixi que posats a donar estacionals, s’han de donar seguint sa llei vigent fins avui (sa des 79, que diu que han de ser pes assalariats amb mes antiguitat) s’han de donar d’una manera que ens dongui seguretat. Es pot saber perque les donen domes per dos anys?? Creis que d’aqui dos anys ja no faran falta?? Si es donassin per suficients anys per rentabilitzar s’inversió, es assalariats no tendriem perque seguir sent assalariats i podriem explotar sa nostra llicenci i malviuren tot l’any d’aquest mesos de temporada alta.
Diu que l’inversio necessaria es nomes rentable per qui ja te un vehicle equipat com a taxi. Que vol dir? Que tots es taxistes tenen dos cotxes? Dos taximetros? Dos GPS? Dos lletrerus de taxi? Si els tenen, es perque els compraren es primer any que tengueren estacional. I tot i aixi han rentabilitzat s’inversio. I com no ferho si sabien que una i unaltre volta els hi tornaria a tocar?!?
Deixau de fer demagogia, perque domes amb un poc de voluntat d’una redistribucio de sa riquesa, aquest pla d’actuacio es podria fer de manera beneficiosa pes assalariat, pero es interesos politics i es amiguisme que teniu dins aquella casa de putes que hauria de ser sa casa de tots, son es que estan decidint com fer aquest pla…
Es gall queda retratat ell
tot sol cuan parla de Sa casa de p.Sa señora Ribas hauria de explicar perqué tant interés.Per qui no ho sapigue es seu Germá es un des asalariats q volen llicencia.No en pareix elegant q ella digui res.Al menús deixiu as seis companys q se li veu massa
Tens tota sa raó, i reconec que he de demanar disculpes. Aprou tenen aquestes senyores com perque a sobre se les compari amb un ajuntament… Reconec es meu error i esper que acceptin ses meues disculpes..
Es gall queda retratat ell
tot sol cuan parla de Sa casa de p.Sa señora Ribas hauria de explicar perqué tant interés.Per qui no ho sapigue es seu Germá es un des asalariats q volen llicencia.No en pareix elegant q ella digui res.Al menús deixiu as seis companys q se li veu massa
Tens tota sa raó, i reconec que he de demanar disculpes. Aprou tenen aquestes senyores com perque a sobre se les compari amb un ajuntament… Reconec es meu error i esper que acceptin ses meues disculpes..
La señora paquita ribas es la primera interesada que las fijas o estacionales sean para los asalariados ya que su hermano es un asalariado de sant Josep.supongo que en caso de otorgarle una licencia fija a su hermano cambiara de bando y se irá al bando de que las estacionales son para titulares.si yo tengo obligaciones durante todo el año como titular,y un asalariado solo esta seis meses(ya que no hay trabajo para más) que me digan que una persona que el 31 de enero esta esquiando tiene más derecho que yo que estoy en la calle con mi taxi justo después de las uvas.a igualdad de obligaciones igualdad de derechos y en este caso no es así.
Un lector lo dice bien claro,trabajan con la ilusión de que les toque una licencia,Y PUNTO.
No quiero generalizar pero normalmente no tienen ilusión por lo demás.como que sí rompe paga el jefe da igual,corro más de la cuenta,pasó los resaltos a toda pastilla,adelanto justito etc….ni se preocupan por el coche(que las averías no vienen solas), ni por dar un buen servicio,ni por dejar al cliente en su sitio,ni por limpiar el coche,etc etc…. Que la lista es larga,así que menos cuentos caperucita que tienen trabajo gracias a los titulares.
Cuando les toca la fija ya no hacen falta mas( y si no pregunten a los que ya les tocó una en la última tanda,sea del municipio que sea.)
Hay gente feliz y hay una serie de asalariados que no serán felices nunca por la envidia que tienen sobre los titulares.que no todo el mundo puede ser rico.hay que aceptar lo que se tiene y dejarse de envidias
Si dieran 20 licencias el primer adjudicatario estaría en contra de tantas y los 19 restantes deseando que den por lo menos hasta que le toque a el como le ocurre al hermano de la señora paquita ribas
No tot el mon te perque ser tan giracasaques com sou molts des actuals propietaris… Hi ha gent, com per exemple un servidor, que te certs ideals de una justa redistribució de sa riquesa, de no darli mes a nes q ja en te, sino anes que en te falta.
Per sort o per desgraci, jo som lu q valtrus deis un «hijo de» i es dia de dema, quan es iai es retiri, sere propietari com valtrus. Pero aixo no influeix en que pensi q l’ajuntament s’esta equivocan a s’hora de redactar aqueixos plans d’actuacio.
En cap moment he criticat es propietaris; sa seua lluita per mantenir sa seua empresa es tan justa com ses reclamacions des assalariats. Son es ajuntaments es objectius de ses meues critiques i es que s’estan saltan totes ses lleis vigents i, fins i tot, sa premisa constitucional de una justa redistribució de sa riquesa.
I si tan malament trebaien es teus xofers i tantes perdues et comporten, et record que no tens cap obligacio de contractarne cap, pero que si ho fas deu ser perque algun benefici en treus!
La señora paquita ribas es la primera interesada que las fijas o estacionales sean para los asalariados ya que su hermano es un asalariado de sant Josep.supongo que en caso de otorgarle una licencia fija a su hermano cambiara de bando y se irá al bando de que las estacionales son para titulares.si yo tengo obligaciones durante todo el año como titular,y un asalariado solo esta seis meses(ya que no hay trabajo para más) que me digan que una persona que el 31 de enero esta esquiando tiene más derecho que yo que estoy en la calle con mi taxi justo después de las uvas.a igualdad de obligaciones igualdad de derechos y en este caso no es así.
Un lector lo dice bien claro,trabajan con la ilusión de que les toque una licencia,Y PUNTO.
No quiero generalizar pero normalmente no tienen ilusión por lo demás.como que sí rompe paga el jefe da igual,corro más de la cuenta,pasó los resaltos a toda pastilla,adelanto justito etc….ni se preocupan por el coche(que las averías no vienen solas), ni por dar un buen servicio,ni por dejar al cliente en su sitio,ni por limpiar el coche,etc etc…. Que la lista es larga,así que menos cuentos caperucita que tienen trabajo gracias a los titulares.
Cuando les toca la fija ya no hacen falta mas( y si no pregunten a los que ya les tocó una en la última tanda,sea del municipio que sea.)
Hay gente feliz y hay una serie de asalariados que no serán felices nunca por la envidia que tienen sobre los titulares.que no todo el mundo puede ser rico.hay que aceptar lo que se tiene y dejarse de envidias
Si dieran 20 licencias el primer adjudicatario estaría en contra de tantas y los 19 restantes deseando que den por lo menos hasta que le toque a el como le ocurre al hermano de la señora paquita ribas
No tot el mon te perque ser tan giracasaques com sou molts des actuals propietaris… Hi ha gent, com per exemple un servidor, que te certs ideals de una justa redistribució de sa riquesa, de no darli mes a nes q ja en te, sino anes que en te falta.
Per sort o per desgraci, jo som lu q valtrus deis un «hijo de» i es dia de dema, quan es iai es retiri, sere propietari com valtrus. Pero aixo no influeix en que pensi q l’ajuntament s’esta equivocan a s’hora de redactar aqueixos plans d’actuacio.
En cap moment he criticat es propietaris; sa seua lluita per mantenir sa seua empresa es tan justa com ses reclamacions des assalariats. Son es ajuntaments es objectius de ses meues critiques i es que s’estan saltan totes ses lleis vigents i, fins i tot, sa premisa constitucional de una justa redistribució de sa riquesa.
I si tan malament trebaien es teus xofers i tantes perdues et comporten, et record que no tens cap obligacio de contractarne cap, pero que si ho fas deu ser perque algun benefici en treus!
Gira casacas lo han sido casi todos y digo casi,no todos,los nuevos titulares.Respecto a la contratación de conductores,te recuerdo yo a ti que es un servicio público y un solo conductor no puede dar servicio que es de lo que se trata al fin y al cabo,de ahí la contratación de personal,si no otro gallo cantaría.
Sobre la «redistribución de la riqueza».Que es lo que os pasa por la cabeza cuando soltáis estas frases.Hablamos d un puesto de trabajo,no de riqueza,que a muchos os han soltado el cuento del taxi y el día que llega el lobo y sopla se os viene abajo el cuento.
Una cosa es no darle más al que ya tiene y otra es darle unos derechos no adquiridos a quién no los tiene.
Jo et torn a dir q no tens cap obligacio de contractar a ningu, q si ho fas es perque et surt rentable, i no importa digas asanades de si es un servei public perque si teniu xofers es perque es negoci eus surt redo, i aixo no te volta de fuia.
I voldria voste respondre com va aconseguir aquets drets q suposa q te i q es altres xofers no tenen? Em pots explicar que es lo q eus fa tan especials q valtrus en podeu tenir dos i es teus xofers no en podran tenir mai cap? Tot i q jo mateix te la puc respondre aquesta pregunta: o trebaiares un fart d’anys asta q l’ajuntament en va dar de noves i ten va tocar una, o l’heredares d’algu altre. I per sa forma de parla q te diria q tho currares bastan i llavo et girares sa casaca.
Si «solo hablamos de un puesto de trabajo» pots vani a casa q et dare una xada perque pugues anar a cavar i es trabajo no tel acabaras, q ja nire jo a explotar es taxi ja q tan poc rentable voleu fer creure q es. Es a valtrus anes qui l’hi esta soplando el lobo, per aixo estau tan nerviosets…
Gira casacas lo han sido casi todos y digo casi,no todos,los nuevos titulares.Respecto a la contratación de conductores,te recuerdo yo a ti que es un servicio público y un solo conductor no puede dar servicio que es de lo que se trata al fin y al cabo,de ahí la contratación de personal,si no otro gallo cantaría.
Sobre la «redistribución de la riqueza».Que es lo que os pasa por la cabeza cuando soltáis estas frases.Hablamos d un puesto de trabajo,no de riqueza,que a muchos os han soltado el cuento del taxi y el día que llega el lobo y sopla se os viene abajo el cuento.
Una cosa es no darle más al que ya tiene y otra es darle unos derechos no adquiridos a quién no los tiene.
Jo et torn a dir q no tens cap obligacio de contractar a ningu, q si ho fas es perque et surt rentable, i no importa digas asanades de si es un servei public perque si teniu xofers es perque es negoci eus surt redo, i aixo no te volta de fuia.
I voldria voste respondre com va aconseguir aquets drets q suposa q te i q es altres xofers no tenen? Em pots explicar que es lo q eus fa tan especials q valtrus en podeu tenir dos i es teus xofers no en podran tenir mai cap? Tot i q jo mateix te la puc respondre aquesta pregunta: o trebaiares un fart d’anys asta q l’ajuntament en va dar de noves i ten va tocar una, o l’heredares d’algu altre. I per sa forma de parla q te diria q tho currares bastan i llavo et girares sa casaca.
Si «solo hablamos de un puesto de trabajo» pots vani a casa q et dare una xada perque pugues anar a cavar i es trabajo no tel acabaras, q ja nire jo a explotar es taxi ja q tan poc rentable voleu fer creure q es. Es a valtrus anes qui l’hi esta soplando el lobo, per aixo estau tan nerviosets…
l’únic que puc pensar donats els teus comentaris és que «com a fill de» que dius que ets,están esperant que donin llicències per tenir la que et toqui apart de la que et donin a casa quan li arribi la jubilaci a es iai.ja veig quins son els tus interesos.ara de aquet costat y en tenirne,de s’altre
les obligacions que tinc haurien donar dret a algo.pagar impostos relacionats amb el taxi durant tot l’any, (temporada baixa inclosa).si treballo quan vénen dures i quan vénen madures, vols dir que li ha de tocar a algú que només treballa quan vénen madures. Aquestos son els drets que pens que tinc que tenir no he dit que els Tenc.ja m’imagino que tu pagaràs els teus impostos(per estalviarte respuestas obvias).baix el meu punt de vista i és la meva humil opinio,una persona que fa reina 6 o 4 mesos al any no por. tenir els mateixos drets que jo.si t’agrada sa meua resposta be i si no ja veig lo tolerant que ets que vols repartir sa riquessa entre els que no tenen y no ets capaç de entendre res de lo que li pasas a els altares.si donan llicencies fixas perfecte pero donar a els asalariats ses estacionals crec que no es lo correcte.deu i bon día.volia compartir sa meua opinio no entra a debat ni discutir amb ningu per que no val la pena.men vaig a fer feina,que será mes productiu.
l’únic que puc pensar donats els teus comentaris és que «com a fill de» que dius que ets,están esperant que donin llicències per tenir la que et toqui apart de la que et donin a casa quan li arribi la jubilaci a es iai.ja veig quins son els tus interesos.ara de aquet costat y en tenirne,de s’altre
les obligacions que tinc haurien donar dret a algo.pagar impostos relacionats amb el taxi durant tot l’any, (temporada baixa inclosa).si treballo quan vénen dures i quan vénen madures, vols dir que li ha de tocar a algú que només treballa quan vénen madures. Aquestos son els drets que pens que tinc que tenir no he dit que els Tenc.ja m’imagino que tu pagaràs els teus impostos(per estalviarte respuestas obvias).baix el meu punt de vista i és la meva humil opinio,una persona que fa reina 6 o 4 mesos al any no por. tenir els mateixos drets que jo.si t’agrada sa meua resposta be i si no ja veig lo tolerant que ets que vols repartir sa riquessa entre els que no tenen y no ets capaç de entendre res de lo que li pasas a els altares.si donan llicencies fixas perfecte pero donar a els asalariats ses estacionals crec que no es lo correcte.deu i bon día.volia compartir sa meua opinio no entra a debat ni discutir amb ningu per que no val la pena.men vaig a fer feina,que será mes productiu.