@Noudiari/ Els touroperadors alemanys All Tours i Neckermann, filial alemanya de Thomas Cook, han confirmat avui a l’alcaldessa de Sant Antoni, Pepita Gutiérrez, i al regidor de Turisme, Vicent Ribas, que “Sant Antoni és el lloc d’Eivissa on més turisme alemany s’ha recuperat i que és un municipi que torna a ser molt demandat pels clients”, segons afirmen des de l’Ajuntament portmanyí.
Els dos touroperadors han confirmat “l’increment de la venda de places i reserves que han tingut en els hotels de Sant Antoni, una pujada que ha estat del 10%”, segons ha explicat el regidor de Turisme. Les bones perspectives del mercat alemany es traduiria en que Sant Antoni ha passat a ser “el segon destí elegit pels seus clients alemanys que decideixen passar les seves vacances a Eivissa i que, en breu, serà el primer destí del mercat alemany”. Ribas ha assegurat que els motius que fan de Sant Antoni un destí atractiu és que “és accessible per a les butxaques” i perquè “tornem a ser un destí turístic familiar”.
El regidor de Turisme s’ha felicitat per aquesta “diversificació dels nostres mercats emissors” i perquè els dos touroperadors hagin vist amb bons ulls la iniciativa de l’Ibiza October Fest, un “reclam molt important pel mercat alemany per allargar la temporada turística”. All Tours i Neckermann inclouran en els seus paquets turístics aquest Festival, que es celebrarà a Sant Antoni del 9 al 12 d’octubre.
Vicent Ribas també va assistir ahir a la tarda a la demostració gastronòmica que el xef portmanyí José Miguel Boned va realitzar durant la inauguració de la fira turística ITB de Berlín. Segons el màxim responsable municipal de Turisme, “és un orgull que un restaurador del municipi, del restaurant Es Ventall, sigui un dels encarregats de fer les degustacions dels productes de la terra en les fires turístiques i és una mostra que a Sant Antoni tenim molt més que sol i platja”.