@Noudiari/Avui a les 12.00 hores al pati del Centre Antoni Tur Gabrielet s’ha fet la presentació de la 5a edició del Formentera 2.0 a la qual han assistit el gerent del Patronat de Turisme, Carlos Bernús, i la directora de les jornades, Rosa Castells. La trobada de noves tecnologies i cultura digital es farà entre el 4 i 7 de maig i reunirà a experts en creativitat, noves tecnologies i comunicació digital en un entorn únic com és Formentera.
En els tallers i conferències organitzades es fomenta l’intercanvi d’idees i coneixement per posar-se al dia pel que fa a les novetats de la cultura digital. És una oportunitat per connectar, compartir i aprendre amb professionals de referència.A més, les jornades s’han convertit en un espai ideal per fer networking i aprofitar la proximitat entre ponents i assistents, un fet que dóna valor a aquesta cita. La filosofia de Formentera 2.0 és aprendre gaudint i el seu lema «Desconnectar per connectar».
Ja hi ha 23 inscrits, i els interessats es poden apuntar fins al 25 d’abril a través del web formentera20.com. Cada participant apadrinarà 10m2 de posidònia.
Ponents de primer nivell
El programa contempla la transformació digital, xarxes socials, continguts, plataformes multimèdia, creativitat, màrqueting digital, noves tecnologies, televisió, realitat virtual i Big data. Els ponents, de primer nivell en el món de la comunicació són, Bernardo Crespo, líder de transformació digital. Carlos Fernández, director digital i social media d’Iberdrola, Ana Castro, mànager de Coca-cola. Franc Aleu, director creatiu, David Saura, responsable de contiguts del FC Barcelona, Bruno Sellés, fundador Vasaka i Phil González, fundador d’instagramers.