El Consell de Formentera, a través de l’àrea de Turisme, informa que aquesta setmana i la pròxima s’estan fent accions promocionals per cercar turisme internacional. El cap de promoció, Carlos Bernús, ha explicat que “a més de la promoció estatal seguim amb missions de vendes a països europeus com França i Alemanya i a la costa est dels Estats Units per continuar diversificant la nacionalitat dels nostres visitants”.
Dimecres passat, Formentera va participar a França, en un esdeveniment que va tenir lloc a París. Concretament, es va promocionar l’illa i la seua oferta fora de temporada alta davant una quarantena de mitjans del país francès especialitzats en viatges, però també generalistes.
D’altra banda, dijous a la tarda l’Institut Cervantes i l’oficina Tourespaña de Munic (Alemanya) varen organitzar una trobada amb agències i premsa especialitzada per celebrar el Dia de la Dona amb dones de les illes representants de casos d’èxit. Per part de Formentera la xef del Casbah, Martina Cacheiro, va participar en la taula redona per parlar sobre les creacions culinàries que elabora amb productes de proximitat, inspirades en la natura de Formentera.
Cal destacar que la pròxima setmana es faran dues missions de vendes a la costa est dels Estats Units, concretament a Nova York i Nova Jersei, un públic que comença a tenir connexions aèries amb les illes i que ja te presència a les enquestes turístiques. En aquestes accions promocionals, una empresa americana de comunicació col·laboradora mostrarà al públic americà les activitats i experiències de gastronomia, cultura, patrimoni i esports que es poden fer a Formentera”, segons ha concretat Bernús.