La FSE-PSOE, a través del seu secretari general i candidat a la presidència del Consell d’Eivissa, Josep Marí Ribas, ha anunciat avui que a partir de 2023 posarà el Consell d’Eivissa i tots els seus recursos al servei de la ciutadania, segons un comunicat. Marí Ribas ha considerat «inacceptable que el PP d’Eivissa governi amb 40 milions d’euros de superàvit i sense plantejar cap mesura de suport a la ciutadania en un hivern on moltes persones patiran dificultats per la crisi de preus que es viu a tota Europa motivada per la guerra d’Ucraïna». El socialista ha fet aquestes declaracions en el marc del dinar solidari nadalenc que organitzada la Federació Socialista, i on també ha estat present la secretària de política autonòmica del PSIB-PSOE, Mercedes Garrido.
Josep Marí Ribas, Agustinet, ha considerat indecent que el Partit Popular dediqui el darrer pressupost de la legislatura a posar en marxa «la repartidora de subvencions a dit» per tal de «comprar vots de la manera clientelar a la que ens tenen acostumats». Marí Ribas ha anunciat que aquesta manera de fer política té data de caducitat i que és necessari un canvi de govern al Consell per a que donar serveis de qualitat a la ciutadania sigui la principal prioritat de la política insular.

Marí Ribas ha afirmat que el PP d’Eivissa «encara no ha fet res al Consell d’Eivissa, cap nova infraestructura, cap nou servei ni cap nova línia d’ajuts o escut social que faci que la ciutadania trobi a l’administració pública el suport que va necessitar durant els difícils temps de pandèmia o ara davant un hivern que està sent complicat per a molta gent». «Afortunadament, ens queden només 6 mesos de seguir aguantant aquest govern de deixadesa, amic només dels seus amics, inoperant. Demano a la gent que tingui esperança perquè hi ha una altra manera de fer política, d’estar al costat de la gent, i ben aviat, el projecte socialista ho demostrar»’, ha conclòs Marí Ribas.