@Noudiari/ La Direcció General de Consum de la Conselleria de Salut ha establert un sistema de cita prèvia per atendre els consumidors i usuaris de les oficines d’atenció al consumidor de Palma, Maó i Eivissa. Des de l’1 de desembre, els usuaris que vulguin poden demanar cita prèvia a l’oficina de consum. L’objectiu de la introducció d’aquest nou sistema per atendre la ciutadania és millorar l’atenció a l’usuari i evitar temps d’espera innecessaris a la Direcció General de Consum per ser atesos.
Es pot sol·licitar la cita prèvia telemàticament, telefònicament al telèfon d’atenció al consumidor: 900 16 60 00 (és gratuït i l’horari és de dilluns a divendres, de 8.00 a 20.00 hs., i els dissabtes, de 9.00 a 14.00 hs). Telèfon de les oficines de la Direcció General de Consum: 971 30 67 00 / 971 30 67 64, de dilluns a divendres, de 10.00 a 13.00 hs. Per modificar o anul·lar una cita, cal telefonar al 900 166 000.
Així mateix, s’ha de recordar als usuaris que el dia de la cita han d’aportar una còpia dels documents que acrediten la relació de consum i tots els mitjans de prova de què disposin dels fets descrits, com ara contractes, factures, pressuposts, rebuts, comprovants, certificats de garantia, fullets descriptius o de publicitat, mostres, fotografies o altres mitjans de reproducció en relació amb la reclamació.